פייסבוקדלג על פייסבוק
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד
אישיווק השבוע: גיא בר-אור, מנהל שיווק ומכירות, TNT אקספרס
19/01/2012
- שם החברה: TNT אקספרס וורלדוויד (ישראל) בע"מ
- שנת הקמה: 1998
- מספר עובדים: 200
גיא, בן 39, נשוי עם 3 ילדים, בעל תואר ראשון בכלכלה וניהול ותואר שני במנהל עסקים בוורוויק , אנגליה. התחיל את דרכו ב- TNT כאיש מכירות ולאחר כשנתיים עברתי לנהל את מחלקת שיווק ומכירות, נמצא בתפקיד כ 10 שנים.
- היקף תקציב שיווק : חצי מליון יורו
- ספקי שיווק:
עיצוב ומיתוג – סטודיו אנזלביץ
יחסי ציבור – שטרן אריאלי
פעילות ברשתות חברתיות – גורני אינטראקטיב
- מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
זיהוי פוטנציאל שוק הפרטיים בארץ לייבוא מוצרים מחו"ל והקמת פלטפורמה המאפשרת זאת בקלות ובנוחות תוך השענות על המשאבים של TNT אקספרס - דבר שיצר הרחבת פעילות החברה. - על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?
יחסי ציבור, היות וזו פלטפורמה המאפשרת חשיפה המבוססת על אמת, ידיעות וחדשות באשר לחברה, היוצרת חשיפה נכונה ומשמעותית. וכן דיוור ישיר לקהלי יעד משתנים אשר מאפשרים קידום ופרסום מבצעים ומסרים משתנים ייעודיים לכל קהל יעד. - האם ישנה טכנולוגיה המשמשת אותך בעבודת השיווק?
תוכנה שנרכשה ספציפית לצורך שליחת דיוור אלקטרוני ללקוחות, מאפשרת לנו להעביר מסרים ומבצעים לקהלי יעד על פי פילוח המתאים לצרכיהם. - תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
DHL מקפידה על יחסי ציבור מקוריים. לאחרונה נתקלתי בכתבה שהחברה יזמה אודות זוגות אשר הכירו והקימו משפחות בתוך החברה. העיתוי שזה פורסם היה טו באב, חג האהבה, וזה לדעתי רעיון טוב ליצירת בולטות נעימה ולאו דווקא על רקע סטנדרטי מעולם השילוח הבינ"ל. - השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? אבי , שהיה בעברו מנהל סניף בנק. מתייעץ אתו הרבה לגבי נושאים שונים, יש לו פרספקטיבה מעניינת על כל דבר.
· עבודה ראשונה? עבדתי כגמולוג (ממיין יהלומים) בדרום אפריקה ולאחר מכן בבורסת היהלומים ברמת גן.
· תכונה חשובה למנהל שיווק? חדשנות וסקרנות
· דף הבית שלך באינטרנט? כל שיטוט שלי באינטרנט מתחיל בדרך כלל באתר ONE , בתור חולה ספורט.
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: התרנגול הכחול , קניון G החדש , צפון תל-אביב.
· רכב? סקודה סופרב
· ג'וב חלומותיך? להיות מאמן ברצלונה
· חופשה חלומית: חודש בארה"ב טיול חוף לחוף עם המשפחה
עוד ב"אישיווק"
-
17/11/2021הטיפ של זוהר למתחילים בשיווק הוא ללמוד היכן נמצא קהל היעד, והיא ממליצה לכולם ללמוד מחווית הקניה של CASPER. קרא עוד
-
13/10/2021"לחבק את הלקוחות הקיימים", כך מגדיר את גלעד רבינר את אחת הדרכים להתמודד עם מגיפת הקורונה. הכירו את אישיווק השבוע קרא עוד
-
4/10/2021השופטים: "מקס הוא מפורצי הדרך של חנויות הדיסקאונט בישראל אשר יצר תרבות צריכה חדשה עם חנות שניתן למצוא בה הכל."
קרא עוד -
22/07/2021שיחה עם יוני ארליך, סמנכ"ל השיווק של מי עדן לרגל החזרה לקמפיינים קרא עוד
-
14/07/2021איגוד השיווק הישראלי בחר בענת פרץ דוידי לאשת השיווק של החודש, בזכות מהלך שיווקי אשר גרם לשינוי חווית השירות והתנהגות הצרכנים בקטגוריית מוצרי גמר לבית בתחום ענף הבנייה - הקמת ערוץ דיגיטלי – "My Aloni"
קרא עוד -
25/03/2021אני מאוד אוהב דברים לא שגרתיים וייחודיים. חברות שלוקחות נושאים מהמציאות ומחיי היומיום ומשלבות אותם בתכנים השיווקיים שלהם תמיד מושכות יותר בעייני. קרא עוד
-
9/02/2021עופר מנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי של החברה כבר מעל ל10 שנים, מתמחה ביצירת פלטפורמה שיווקית המחברת בין הצרכן למותג והחברה ואחראי על הקמת מותג הפרמיום הישראלי הראשון בארץ קרא עוד
-
7/02/2021"לא לפחד מעבודה קשה" ממליצה מיטל רובין למתחילים בעולם השיווק, ומפרגנת למהלך מלאכים בלבן של טרה. קרא עוד
-
4/06/2020תשכחו שאתם אנשי שיווק ומכירות. עצם הטייטל הוא מאוד טריקי. אומרת פז דווידביץ' במדור השבוע, מנכ"לית שותפה בחברת בניית האפליקציות המצליחה קרא עוד
-
19/03/2020בני פלומן מוביל את השיווק של חברה להשקעות נדל"ן בארה"ב, תוך שהוא מתמודד עם התדמית הבעייתית שהתחום צבר. איזה דמות השפיעה עליו? מורה ציור ביסודי. מוזמנים להכיר. קרא עוד