אישיווק השבוע: מיטל פודינסקי, מנהלת שיווק הוניגמן ו- TNT
· שם החברה: הוניגמן ובניו בע"מ
· שנת הקמה: 1978
· מספר עובדים: 1300
למיטל פודינסקי 7 שנות נסיון בענף הפרסום והשיווק עם התמחות באופנה
· היקף תקציב שיווק – 20 מיליון ש"ח
· ספקי שיווק:
משרד פרסום הוניגמן ו-TNT – DAVID (דיויד אדלשטיין), משרד פרסום הוניגמן ילדים – יהושוע. משרד אינטראקטיב – RSVP. משרד יח"צ – זאביק דרור.
- מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
קבוצת הוניגמן משקיעה בכל עונה במהלך שיווקי בולט לכל אחד מהמותגים שלה. בשנה האחרונה השקנו את קולקציית ה-DAY BY DAY ברשת הוניגמן ילדים, שמציעה מבחר פריטי לבוש טרנדיים אשר עוצבו בהשראת מגמות האופנה המובילות וזאת במחירים אטרקטיביים ונגישים. ברשת TNT יצאנו השנה בקמפיין בועט, ציני והומוריסטי – 25 is old שיצר המון באזז סביב המותג, ומיצב את קהל היעד: צעיר, אופנתי, מגניב ולא מתפשר!
והעונה, ברשת הוניגמן נשים וגברים, על מנת לייצר בידול, אנחנו יוצאים במהלך מיתוג מחדש ופונים לטריטוריה מיצובית חדשה: בני זוג, הקשר ביניהם והדרך שלהם לשמור על הרומנטיקה ועל האינטימיות. המהלך מלווה בקמפיין פרסומי חוצה מדיות, השקת אתר אינטרנט חדש, דוגמנים חדשים, משרד פרסום חדש, וגם רענון של לוגו המותג.
- על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר?
הפעילות השיווקית לחברי מועדון הלקוחות של הקבוצה מוכיחה את עצמה כאפקטיבית וכלכלית. המועדון מונה כ-150,000 חברים אשר נהנים מהטבות בלעדיות בשלושת מותגי הקבוצה. חברי המועדון שלנו מאוד נאמנים למותג ומגיבים לכל פעילות שיווקית שאנו יוצרים עבורם.
- האם ישנה טכנולוגיה המשמשת אותך בעבודת השיווק?
אתרי האינטרנט של המותגים שלנו והרשתות החברתיות. ברמת עדכון שוטף של אייטמים, מבצעים, פריטים חדשים בקולקציה ועוד. - תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
קסטרו, אשר הרחיבה את תחומי ההתמחות של המותג, והוסיפה קטגוריות מוצרים ברצפת המכירה: אופניים, וקטגוריית מוצרי הספא.
5. השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? מכל מלמדי השכלתי...
· עבודה ראשונה? משרד פרסום
· תכונה חשובה למנהל שיווק? יוזמה
· דף הבית שלך באינטרנט – www.honigman.co.il
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות – אין לי העדפה
· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת? יונדאי
· מהו ג'וב חלומותיך? חלומות מתגשמים...מנהלת שיווק של מותג אופנה
· חופשה חלומית: בטן גב
עוד ב"אישיווק"
-
17/11/2021הטיפ של זוהר למתחילים בשיווק הוא ללמוד היכן נמצא קהל היעד, והיא ממליצה לכולם ללמוד מחווית הקניה של CASPER. קרא עוד
-
13/10/2021"לחבק את הלקוחות הקיימים", כך מגדיר את גלעד רבינר את אחת הדרכים להתמודד עם מגיפת הקורונה. הכירו את אישיווק השבוע קרא עוד
-
4/10/2021השופטים: "מקס הוא מפורצי הדרך של חנויות הדיסקאונט בישראל אשר יצר תרבות צריכה חדשה עם חנות שניתן למצוא בה הכל."
קרא עוד -
22/07/2021שיחה עם יוני ארליך, סמנכ"ל השיווק של מי עדן לרגל החזרה לקמפיינים קרא עוד
-
14/07/2021איגוד השיווק הישראלי בחר בענת פרץ דוידי לאשת השיווק של החודש, בזכות מהלך שיווקי אשר גרם לשינוי חווית השירות והתנהגות הצרכנים בקטגוריית מוצרי גמר לבית בתחום ענף הבנייה - הקמת ערוץ דיגיטלי – "My Aloni"
קרא עוד -
25/03/2021אני מאוד אוהב דברים לא שגרתיים וייחודיים. חברות שלוקחות נושאים מהמציאות ומחיי היומיום ומשלבות אותם בתכנים השיווקיים שלהם תמיד מושכות יותר בעייני. קרא עוד
-
9/02/2021עופר מנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי של החברה כבר מעל ל10 שנים, מתמחה ביצירת פלטפורמה שיווקית המחברת בין הצרכן למותג והחברה ואחראי על הקמת מותג הפרמיום הישראלי הראשון בארץ קרא עוד
-
7/02/2021"לא לפחד מעבודה קשה" ממליצה מיטל רובין למתחילים בעולם השיווק, ומפרגנת למהלך מלאכים בלבן של טרה. קרא עוד
-
4/06/2020תשכחו שאתם אנשי שיווק ומכירות. עצם הטייטל הוא מאוד טריקי. אומרת פז דווידביץ' במדור השבוע, מנכ"לית שותפה בחברת בניית האפליקציות המצליחה קרא עוד
-
19/03/2020בני פלומן מוביל את השיווק של חברה להשקעות נדל"ן בארה"ב, תוך שהוא מתמודד עם התדמית הבעייתית שהתחום צבר. איזה דמות השפיעה עליו? מורה ציור ביסודי. מוזמנים להכיר. קרא עוד