חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

אישיווק השבוע: אתי אורן, מנהלת שיווק, אפרודיטה

אישיווק השבוע: אתי אורן, מנהלת שיווק, אפרודיטה (הגדל)
  • שם איש השיווק ותפקיד: מנהלת שיווק אפרודיטה
  • שם החברה: אפרודיטה
  • שנת הקמה: 1993
  • מספר  עובדים:  550

 

אתי אורן, משנת 2002 מנהלת השיווק והפרסום של רשת אפרודיטה. אל תחום ההלבשה התחתונה הגיע מתוך רצון להחדיר אופנתיות ואטרקטיביות בהלבשה האינטימית ולממש את חלומה של כל אשה להרגיש ייחודית ולחזק בעיניה את הדימוי והבטחון העצמי שלה. אורן נשואה+ 4 מתגוררת בראשון לציון.

 

1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
מאחר ואפרודיטה הינה רשת 'מולטי ברנד' המשווקת מותגים בינלאומיים ומובילים בשוק ההלבשה התחתונה משנתנו בשנים האחרונות הינה חיזוק המותג הפרטי, בד בבד עם יצירת מתודולוגיה ייחודית באפרודיטה שתאפשר מתן מענה מכירתי, שירותי אקסקלוסיבי ואישי לכל לקוחה.

 

2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר? 
הליבה של הפעילות השיווקית ברשת אפרודיטה מהווה בעיקרה מכירות בתוך החנות. מכאן שהדגש הוא על מכירות פרונטאליות אחד על אחד . חשוב לנו תמיד לשמור על קשר אישי עם הלקוחה ולתת לה את חווית השירות הטובה ביותר. כמובן שהיום בשוק תחרותי ורווי מתחרים יש כניסה של שחקנים רבים ונוספים לשוק,  המאיצים את הרווייה בתחום, ולכן בנוסף לשיטות מכירה אלה, עלינו להמציא את עצמנו כל יום מחדש בכל אמצעי שיאפשר חשיפה מהירה ורחבה.

אנו נותנים דגש ברשת על חדשנות שבאה לידי ביטוי בפעולות שיווקית בחנויות.

 

3. האם ישנה טכנולוגיה המשמשת אותך בעבודת השיווק? 
בעולם שבו הגלובליזציה בעיצומה ויש יותר מוצרים טכנולוגים מאנשים, עולם שבו לכל אדם יש סמארטפון וגישה מהירה לאינטרנט אנו חורטים על דגלנו קידמה טכנולוגית שמתבטאת בפעילות יומיומית ושוטפת: החל מאתר הבית של אפרודיטה המהווה גם אתר מכירה וכלה בפרסום אינטנסיבי וחשיפה פעילה המותאמת לפלח השוק שלנו. כמו כן קידום האתר ותפעול אינטנסיבי ברשת החברתית פייסבוק כגון שיתוף הדגמים החדשים שהגיעו, תחרויות יומיות נושאות פרסים ללקוחות המשתפות אותנו בחוויה הקייצית שלהן (כמובן בבגד ים של אפרודיטה). כל זאת תוך מתן מענה אישי לצרכניות שעוקבות אחרינו יומיום. יש לנו כבר למעלה מ50,000 חברים והמטרה היא לחדור למודעות של כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים.

 

 

4. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
תמיד מפרגן לראות שהחברות המתחרות בסופו של יום  בוחרות בשיטת עבודה זהה לשלנו. זה בא לידי ביטוי גם  בסלוגנים שהם בוחרים לפרסומות ובעזרי שיווק שונים.

 

5. השאלון האישי 

- איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? סטיב ג'ובס הוא ללא ספק מודל לחיקוי . ההשפעה שלו עלי  הגיעה בעיקר מהחשיבה היצירתית והחידושים שהכניס ללא הרף לAPPLE  . היכולת שלו להפוך מחשבה או רעיון למוצר מדף ממשי שסוחף אחריו מיליונים של צרכנים בזמן כל כך קצר מדהימה אותי ומוכיחה לי כמה שאין גבול ליצירתיות ולחדשנות  ושאפשר להוביל בכל שוק גם אם הוא רווי. ג'ובס הוא ההוכחה הממשית לכך שעם רצון, התמדה וחשיבה מחוץ לקופסא אפשר להשיג כל דבר שרק חולמים עליו. וכמובן שאין סוף להפתעות שמצפות ללקוחות אפרודיטה...

 

עבודה ראשונה? ניהול משרד פרסום שם גיליתי את האהבה לעולם הפרסום והשיווק. באותה עת גולת הכותרת כאשר ליוויתי היתה  מסע פרסום למותג האמריקאי "ג'ורדאש ג'ינס" של האחים נקש.

 

תכונה חשובה למנהל שיווק?  קריאטיביות . מנהל שיווק חייב להיות קריאטיבי , תחרותי, ודינמי חייב לשמור על ערנות ועדכניות

 

 דף הבית שלך באינטרנט - www.afrodita.co.il  

 

 בית קפה לפגישות עסקיות: רוב הפגישות העסקיות מתקיימות במשרד ב'קפה אפרודיטה' . אין כמו השראה של סביבת עבודה טבעית. חשוב להבין שלאפרודיטה יש מעל 70 סניפים הדורשים  ליווי, תמיכה ומתן מענה מקצועי בזמן אמת, שלא מאפשרים ניתוק מקצב העבודה. חשוב לי  להיות בזמינות  מלאה מול הסניפים ובמקביל לנהל את הפגישות העסקיות במשרד שלי תוך ראיה מוכוונת עתיד וחתירה ליעדים.

 

 רכב:  מזדה 3 

 

ג'וב חלומות?  -   ג'וב המשלב אינטראקציה עם אנשים ויכולת ביטוי עצמית. ובתקוה להגשים יעד: לא לצאת לפנסיה לעולם

 

 חופשה חלומית: חופשה משפחתית ארוכה בתאילנד

עוד ב"אישיווק"

עבור לתוכן העמוד