אישיווק השבוע: אתי אורן, מנהלת שיווק, אפרודיטה
- שם איש השיווק ותפקיד: מנהלת שיווק אפרודיטה
- שם החברה: אפרודיטה
- שנת הקמה: 1993
- מספר עובדים: 550
אתי אורן, משנת 2002 מנהלת השיווק והפרסום של רשת אפרודיטה. אל תחום ההלבשה התחתונה הגיע מתוך רצון להחדיר אופנתיות ואטרקטיביות בהלבשה האינטימית ולממש את חלומה של כל אשה להרגיש ייחודית ולחזק בעיניה את הדימוי והבטחון העצמי שלה. אורן נשואה+ 4 מתגוררת בראשון לציון.
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
מאחר ואפרודיטה הינה רשת 'מולטי ברנד' המשווקת מותגים בינלאומיים ומובילים בשוק ההלבשה התחתונה משנתנו בשנים האחרונות הינה חיזוק המותג הפרטי, בד בבד עם יצירת מתודולוגיה ייחודית באפרודיטה שתאפשר מתן מענה מכירתי, שירותי אקסקלוסיבי ואישי לכל לקוחה.
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר?
הליבה של הפעילות השיווקית ברשת אפרודיטה מהווה בעיקרה מכירות בתוך החנות. מכאן שהדגש הוא על מכירות פרונטאליות אחד על אחד . חשוב לנו תמיד לשמור על קשר אישי עם הלקוחה ולתת לה את חווית השירות הטובה ביותר. כמובן שהיום בשוק תחרותי ורווי מתחרים יש כניסה של שחקנים רבים ונוספים לשוק, המאיצים את הרווייה בתחום, ולכן בנוסף לשיטות מכירה אלה, עלינו להמציא את עצמנו כל יום מחדש בכל אמצעי שיאפשר חשיפה מהירה ורחבה.
אנו נותנים דגש ברשת על חדשנות שבאה לידי ביטוי בפעולות שיווקית בחנויות.
3. האם ישנה טכנולוגיה המשמשת אותך בעבודת השיווק?
בעולם שבו הגלובליזציה בעיצומה ויש יותר מוצרים טכנולוגים מאנשים, עולם שבו לכל אדם יש סמארטפון וגישה מהירה לאינטרנט אנו חורטים על דגלנו קידמה טכנולוגית שמתבטאת בפעילות יומיומית ושוטפת: החל מאתר הבית של אפרודיטה המהווה גם אתר מכירה וכלה בפרסום אינטנסיבי וחשיפה פעילה המותאמת לפלח השוק שלנו. כמו כן קידום האתר ותפעול אינטנסיבי ברשת החברתית פייסבוק כגון שיתוף הדגמים החדשים שהגיעו, תחרויות יומיות נושאות פרסים ללקוחות המשתפות אותנו בחוויה הקייצית שלהן (כמובן בבגד ים של אפרודיטה). כל זאת תוך מתן מענה אישי לצרכניות שעוקבות אחרינו יומיום. יש לנו כבר למעלה מ50,000 חברים והמטרה היא לחדור למודעות של כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים.
4. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
תמיד מפרגן לראות שהחברות המתחרות בסופו של יום בוחרות בשיטת עבודה זהה לשלנו. זה בא לידי ביטוי גם בסלוגנים שהם בוחרים לפרסומות ובעזרי שיווק שונים.
5. השאלון האישי
- איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? סטיב ג'ובס הוא ללא ספק מודל לחיקוי . ההשפעה שלו עלי הגיעה בעיקר מהחשיבה היצירתית והחידושים שהכניס ללא הרף לAPPLE . היכולת שלו להפוך מחשבה או רעיון למוצר מדף ממשי שסוחף אחריו מיליונים של צרכנים בזמן כל כך קצר מדהימה אותי ומוכיחה לי כמה שאין גבול ליצירתיות ולחדשנות ושאפשר להוביל בכל שוק גם אם הוא רווי. ג'ובס הוא ההוכחה הממשית לכך שעם רצון, התמדה וחשיבה מחוץ לקופסא אפשר להשיג כל דבר שרק חולמים עליו. וכמובן שאין סוף להפתעות שמצפות ללקוחות אפרודיטה...
עבודה ראשונה? ניהול משרד פרסום שם גיליתי את האהבה לעולם הפרסום והשיווק. באותה עת גולת הכותרת כאשר ליוויתי היתה מסע פרסום למותג האמריקאי "ג'ורדאש ג'ינס" של האחים נקש.
תכונה חשובה למנהל שיווק? קריאטיביות . מנהל שיווק חייב להיות קריאטיבי , תחרותי, ודינמי חייב לשמור על ערנות ועדכניות
דף הבית שלך באינטרנט - www.afrodita.co.il
בית קפה לפגישות עסקיות: רוב הפגישות העסקיות מתקיימות במשרד ב'קפה אפרודיטה' . אין כמו השראה של סביבת עבודה טבעית. חשוב להבין שלאפרודיטה יש מעל 70 סניפים הדורשים ליווי, תמיכה ומתן מענה מקצועי בזמן אמת, שלא מאפשרים ניתוק מקצב העבודה. חשוב לי להיות בזמינות מלאה מול הסניפים ובמקביל לנהל את הפגישות העסקיות במשרד שלי תוך ראיה מוכוונת עתיד וחתירה ליעדים.
רכב: מזדה 3
ג'וב חלומות? - ג'וב המשלב אינטראקציה עם אנשים ויכולת ביטוי עצמית. ובתקוה להגשים יעד: לא לצאת לפנסיה לעולם
חופשה חלומית: חופשה משפחתית ארוכה בתאילנד
עוד ב"אישיווק"
-
17/11/2021הטיפ של זוהר למתחילים בשיווק הוא ללמוד היכן נמצא קהל היעד, והיא ממליצה לכולם ללמוד מחווית הקניה של CASPER. קרא עוד
-
13/10/2021"לחבק את הלקוחות הקיימים", כך מגדיר את גלעד רבינר את אחת הדרכים להתמודד עם מגיפת הקורונה. הכירו את אישיווק השבוע קרא עוד
-
4/10/2021השופטים: "מקס הוא מפורצי הדרך של חנויות הדיסקאונט בישראל אשר יצר תרבות צריכה חדשה עם חנות שניתן למצוא בה הכל."
קרא עוד -
22/07/2021שיחה עם יוני ארליך, סמנכ"ל השיווק של מי עדן לרגל החזרה לקמפיינים קרא עוד
-
14/07/2021איגוד השיווק הישראלי בחר בענת פרץ דוידי לאשת השיווק של החודש, בזכות מהלך שיווקי אשר גרם לשינוי חווית השירות והתנהגות הצרכנים בקטגוריית מוצרי גמר לבית בתחום ענף הבנייה - הקמת ערוץ דיגיטלי – "My Aloni"
קרא עוד -
25/03/2021אני מאוד אוהב דברים לא שגרתיים וייחודיים. חברות שלוקחות נושאים מהמציאות ומחיי היומיום ומשלבות אותם בתכנים השיווקיים שלהם תמיד מושכות יותר בעייני. קרא עוד
-
9/02/2021עופר מנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי של החברה כבר מעל ל10 שנים, מתמחה ביצירת פלטפורמה שיווקית המחברת בין הצרכן למותג והחברה ואחראי על הקמת מותג הפרמיום הישראלי הראשון בארץ קרא עוד
-
7/02/2021"לא לפחד מעבודה קשה" ממליצה מיטל רובין למתחילים בעולם השיווק, ומפרגנת למהלך מלאכים בלבן של טרה. קרא עוד
-
4/06/2020תשכחו שאתם אנשי שיווק ומכירות. עצם הטייטל הוא מאוד טריקי. אומרת פז דווידביץ' במדור השבוע, מנכ"לית שותפה בחברת בניית האפליקציות המצליחה קרא עוד
-
19/03/2020בני פלומן מוביל את השיווק של חברה להשקעות נדל"ן בארה"ב, תוך שהוא מתמודד עם התדמית הבעייתית שהתחום צבר. איזה דמות השפיעה עליו? מורה ציור ביסודי. מוזמנים להכיר. קרא עוד