חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

אישיווק השבוע: הראל שקד, מנכ"ל משותף, קשרים פלוס

אישיווק השבוע: הראל שקד, מנכ"ל משותף, קשרים פלוס (הגדל)

 

יזם ואיש עסקים. בעבר אלוף הארץ באופנועי-ים (ומקום רביעי באירופה), יבואן של אופנועי ים וציוד היקפי בתחום, ממקימי מסעדת הרברט סמואל ומיזמים אחרים בתל אביב בתחום הנדל"ן והפנאי. חברת קשרים פלוס הוקמה על ידי הראל שקד ועופר שמחי, כדי לענות על צרכי ארגונים בנוגע לשוברים ומתנות לעובדים. קבוצת קשרים פלוס כוללת פעילות בתחום שוברי המתנה לארגונים וחברות, את קשרים טורס – סוכנות נסיעות לתיירות פנים וחוץ ואת Microdeal – פלטפורמה אינטרנטית המציעה דילים והטבות לעובדי ארגונים. לאחרונה החלו בחברה לפעול גם בהשקעות נדל"ניות בתחום הקומרשל ואדמות חקלאיות.

 

  • היקף תקציב שיווק: 250,000 ₪ בשנה
  • ספקי שיווק: אולמדיה דורן תקשורת

1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

בשנה האחרונה הקמנו פורטל חדש, שמצטרף למגוון הפתרונות שאנחנו מציעים לעובדי ארגונים (פתרונות כמו "לולילו", "מתנות כחול לבן" ו"קשרים טורס"), Microdeal - אתר חדשני המרכז מבצעים ודילים אטרקטיביים מאלפי ספקים במגוון תחומים עבור עובדי ארגונים וחברי מועדוני לקוחות, ומשמש כרשת חברתית פנים ארגונית המחברת בין ספקים לעובדי הארגונים הגדולים במשק. במקביל התחלנו לצאת עם פעילות שוברי המתנה של "קשרים פלוס" לשווקים הגלובליים וכרגע אנחנו בונים תכנית עסקית, לרבות פנייה לקרנות ומשקיעים שונים בחו"ל.

 

2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?

לדעתי, אין תחליף לפגישות אישיות פנים אל פנים עם הלקוחות שלנו. אני מאמין שאנחנו כבני אדם אוהבים מאוד את האינטראקציה האישית, כך שזה תמיד מסייע ומוסיף לפעילות העסקית שלנו גם להכיר את האנשים שאנחנו עובדים מולם ואיתם.

 

3. לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים

לאחרונה גיליתי שמאוד חשוב להשקיע במחקר השוק בצורה רציפה וברגע שמזהים מגמה אז ישר לנתח אותה ולפעול בהתאם. אחרת מפספסים דברים.

 

4. השאלון האישי :

·         איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? ד"ר ג'יל גמון, מנכ"ל סוגת, החבר הכי קרוב שלי, אנו נפגשים אחת לשבועיים למספר שעות ועושים חשיבה על נושאים שונים.

·         עבודה ראשונה?  לאחר שחרורי מהצבא פתחתי את העוסק מורשה הראשון שלי בתחום אופנועי הים ובתוך שנתיים הפכתי להיות המשווק המוביל בארץ בתחום.

·         תכונה חשובה למנהל שיווק? להבין איך כולם חושבים ולחשוב אחרת

·         דף הבית שלך באינטרנט: גלובס

·         בית קפה/ מסעדה לפגישות עסקיות: מכיוון שאנו משווקים קרוב ל 1,000 מסעדות ובתי קפה אז אני יושב בהמון מקומות כגון: ננה בר, קימל, הרברט סמואל, טאצה דורו, רוני פול ועוד.... (הכל מרחק הליכה מהבית)

·         רכב: אאודי A3  ספורט ואופנוע מנהלים.

·         מקום מגורים: מגדל נווה צדק

·         מהו ג'וב חלומותיך? ניהול חברה אישית וגלובלית כגון קשרים פלוס בשאר העולם.

·         חופשה חלומית: צנועה מאוד...סקי עם בת זוג (אין כרגע J) וחברים טובים באחד האתרים השווים באירופה

עוד ב"אישיווק"

עבור לתוכן העמוד