אישיווק השבוע: אבי זריהן, מנהל אדובי ישראל
- שם החברה: אדובי ישראל
- שנת הקמה: אדובי הוקמה ב 1982. הסניף הישראלי ב-2011
- מספר עובדים: 2 בישראל, כ- 10,000 בעולם
אבי זריהן התחיל את הקריירה כמנהל רשתות בהד ארצי. לאחר מכן שימש כמנהל הפצה באבנט תקשורת. ב-2002 מונה לתפקיד מנהל ערוצי ההפצה בסימנטק, בה היה שותף בהקמת הסניף המקומי ואחראי על 5 ארצות: ישראל, טורקיה, יוון, קפריסין ומלטה. משם עבר לצ'קפוינט ושימש כ-Country Manager. ב-2011 קיבל פניה מאדובי העולמית (באמצעות LinlkedIN) וב-1 באפריל 2011 הקים את אדובי ישראל
- היקף תקציב שיווק? לא פורסם
ספקי שיווק: אדובי היא חברה בינלאומית שאסטרטגיית השיווק והפרסום נקבעת ברמה העולמית והמשרדים המקומיים מתאימים אותה לשפה המקומית, כך שאת רוב חומרי השיווק אנו מתאימים לישראל ומתרגמים לעברית. משרד הפרסום אתו אני עובד נקרא OPEN , משרד בוטיק קטן ומקצועי שמלווה אותי בקמפיינים באיטנרנט. אני עובד עם אולמדיה, משרד יחסי ציבור ותיק ומקצועי בתחום ההייטק בהנהלת אורן בסון שאותו אני מכיר שנים רבות עוד מעבודתי בסימנטק. בנוסף, אני עובד עם חברת ההפקה צוות רז ועם אנקונה עיצוב שעושה עבורנו את כל עבודות הדפוס וההפקה.
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
הקמנו את אדובי ישראל ב-1 באפריל 2011 ובנובמבר 2011 התחלנו לרוץ עם הפעילות. בשנה החולפת הכפלנו את היקף הפעילות וההכנסות פי 2. אחד הדברים החשובים שעשינו היה לעבור ממפיץ אחד לשניים וכתוצאה מזה גדל מספר המשווקים מ-15 ל-350. יוזמה מיוחדת שלנו היתה קיום שורה של אירועים חודשיים תחת הכותרת Adobe Red Day, אליהם מוזמנים לקוחות אדובי כדי להתעדכן במוצרים החדשים שאנו מפיצים.
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
אירועים וכנסי לקוחות. אדובי משווקת טווח רחב של מוצרי תוכנה בתחום יצירת התוכן הדיגיטלי והשיווק הדיגיטלי. לכן, אנו עובדים עם קהילות מקצועיות של אנשי תוכן וקריאייטיב: מעצבים גרפים, עורכי עיתונים ומגזינים, אנשי שיווק בארגונים, צלמי וידיאו וסטילס וכדומה. בנוסף, אנו עורכים כנסים ומפגשים לקהילת המשווקים שלנו להידוק הקשר ולעדכונים מקצועיים. הכנסים מאפשרים לנו להגיע בצורה ישירה לקהלי המטרה שלנו ולהעניק להם ידע.
3. האם ישנה טכנולוגיה המשמשת אותך בעבודת השיווק? כלי הדיגיטל מרקטינג של אדובי למעקב אחרי פעילויות אונליין
4. השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? ג'ון תומפסון, מנכ"ל סימנטק בתקופתי, שהוביל את סימנטק מחברה של 1 מיליארד ל-6 מיליארד דולר במשך שלוש שנים, אדם בעל כריזמה שלימד איתי הרבה איך עושים ביזנס.
· עבודה ראשונה? טכנאי אלקטרוניקה במוטורולה
· תכונה חשובה למנהל שיווק? להיות פרו-אקטיב, להקפיד על חשיבה למרחקים ארוכים וגמישות מחשבתית
· דף הבית שלך באינטרנט: אדובי
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: רפאל
· רכב? פולקסוואגן פאסאט
· ג'וב חלומות? לפתוח חנות שעונים
· חופשה חלומית: הייתי כבר: מאוריציוס, ארובה.
עוד ב"אישיווק"
-
17/11/2021הטיפ של זוהר למתחילים בשיווק הוא ללמוד היכן נמצא קהל היעד, והיא ממליצה לכולם ללמוד מחווית הקניה של CASPER. קרא עוד
-
13/10/2021"לחבק את הלקוחות הקיימים", כך מגדיר את גלעד רבינר את אחת הדרכים להתמודד עם מגיפת הקורונה. הכירו את אישיווק השבוע קרא עוד
-
4/10/2021השופטים: "מקס הוא מפורצי הדרך של חנויות הדיסקאונט בישראל אשר יצר תרבות צריכה חדשה עם חנות שניתן למצוא בה הכל."
קרא עוד -
22/07/2021שיחה עם יוני ארליך, סמנכ"ל השיווק של מי עדן לרגל החזרה לקמפיינים קרא עוד
-
14/07/2021איגוד השיווק הישראלי בחר בענת פרץ דוידי לאשת השיווק של החודש, בזכות מהלך שיווקי אשר גרם לשינוי חווית השירות והתנהגות הצרכנים בקטגוריית מוצרי גמר לבית בתחום ענף הבנייה - הקמת ערוץ דיגיטלי – "My Aloni"
קרא עוד -
25/03/2021אני מאוד אוהב דברים לא שגרתיים וייחודיים. חברות שלוקחות נושאים מהמציאות ומחיי היומיום ומשלבות אותם בתכנים השיווקיים שלהם תמיד מושכות יותר בעייני. קרא עוד
-
9/02/2021עופר מנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי של החברה כבר מעל ל10 שנים, מתמחה ביצירת פלטפורמה שיווקית המחברת בין הצרכן למותג והחברה ואחראי על הקמת מותג הפרמיום הישראלי הראשון בארץ קרא עוד
-
7/02/2021"לא לפחד מעבודה קשה" ממליצה מיטל רובין למתחילים בעולם השיווק, ומפרגנת למהלך מלאכים בלבן של טרה. קרא עוד
-
4/06/2020תשכחו שאתם אנשי שיווק ומכירות. עצם הטייטל הוא מאוד טריקי. אומרת פז דווידביץ' במדור השבוע, מנכ"לית שותפה בחברת בניית האפליקציות המצליחה קרא עוד
-
19/03/2020בני פלומן מוביל את השיווק של חברה להשקעות נדל"ן בארה"ב, תוך שהוא מתמודד עם התדמית הבעייתית שהתחום צבר. איזה דמות השפיעה עליו? מורה ציור ביסודי. מוזמנים להכיר. קרא עוד