אישיווק השבוע: איתמר שחר, דובר "התנועה הירוקה"
- שם הגוף: התנועה הירוקה
- שנת הקמה: 2008
- מספר עובדים: 25
איתמר שחר, בן 25, החל את דרכו ככתב ועורך במקומון באזור מודיעין. משם המשכתי במהלך תקופת לימודיו באוניברסיטת תל אביב, צבר ניסיון כמנהל מסחרי ושיווקי בחברת AlphaNumerics. לאחר מכן עשה מעבר לתחום הסביבתי, כדובר בארגון הסביבה האקטיביסטי "מגמה ירוקה". משם המשיך למעורבות בקמפיינים שונים בתחומי הסביבה, התחבורה והאנרגיה, והשתלב כדובר במפלגת "התנועההירוקה".
- ספקי שיווק מומלצים: EcoBrand – חברה לפיתוח מותגים ומיתוג ערכי, מתמקדת בתחום הירוק. Point of View – אסטרטגיה ויח"צ.
מהו המהלך האסטרטגי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה? איחוד הכוחות הפוליטי החדש בין התנועה הירוקה והתנועה, בראשות ציפי לבני, כאשר התנועה שומרת על זהותה כמפלגה עצמאית ומובילה את הקמפיין הירוק [הצידי] בקמפיין התנועה.
על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע? בתחום הפוליטי – ללא ספק לעולם הרשתות החברתיות, ובייחוד לפייסבוק, משקל לא מבוטל ואי אפשר לוותר על השקעה רצינית בהם כיום. זאת, כמובן במקביל לכלי התקשורת המסורתיים ולכלי השיווק הותיקים.
האם ישנה טכנולוגיה המשמשת אותך בעבודת השיווק : Google News, Facebook ו-Youtube הם כמובן כלים שאי אפשר בלעדיהם. גם לכלי הניטור והניתוח השונים חשיבות מכרעת.
השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? ליבי בייקין מחברת Point Of View, מנהלת קמפיינים ויועצת אסטרטגית מופלאה.
· עבודה ראשונה: אריזת עיתונים במקומון פעם בשבוע.
· תכונה חשובה למנהל שיווק: חשיבה מחוץ לקופסא
· דף הבית שלך באינטרנט – Gmail.com
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות – דובנוב 8
· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת? – משתמש ותיק של התחבורה הציבורית בישראל
· מהו ג'וב חלומותיך - יועץ אסטרטגי עצמאי בתחומים המשיקים בין סביבה, כלכלה ופוליטיקה. יותר לקדם תפישת עולם, פחות קידום של גוף ספציפי.
· חופשה חלומית: חזרה למזרח הרחוק
עוד ב"אישיווק"
-
17/11/2021הטיפ של זוהר למתחילים בשיווק הוא ללמוד היכן נמצא קהל היעד, והיא ממליצה לכולם ללמוד מחווית הקניה של CASPER. קרא עוד
-
13/10/2021"לחבק את הלקוחות הקיימים", כך מגדיר את גלעד רבינר את אחת הדרכים להתמודד עם מגיפת הקורונה. הכירו את אישיווק השבוע קרא עוד
-
4/10/2021השופטים: "מקס הוא מפורצי הדרך של חנויות הדיסקאונט בישראל אשר יצר תרבות צריכה חדשה עם חנות שניתן למצוא בה הכל."
קרא עוד -
22/07/2021שיחה עם יוני ארליך, סמנכ"ל השיווק של מי עדן לרגל החזרה לקמפיינים קרא עוד
-
14/07/2021איגוד השיווק הישראלי בחר בענת פרץ דוידי לאשת השיווק של החודש, בזכות מהלך שיווקי אשר גרם לשינוי חווית השירות והתנהגות הצרכנים בקטגוריית מוצרי גמר לבית בתחום ענף הבנייה - הקמת ערוץ דיגיטלי – "My Aloni"
קרא עוד -
25/03/2021אני מאוד אוהב דברים לא שגרתיים וייחודיים. חברות שלוקחות נושאים מהמציאות ומחיי היומיום ומשלבות אותם בתכנים השיווקיים שלהם תמיד מושכות יותר בעייני. קרא עוד
-
9/02/2021עופר מנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי של החברה כבר מעל ל10 שנים, מתמחה ביצירת פלטפורמה שיווקית המחברת בין הצרכן למותג והחברה ואחראי על הקמת מותג הפרמיום הישראלי הראשון בארץ קרא עוד
-
7/02/2021"לא לפחד מעבודה קשה" ממליצה מיטל רובין למתחילים בעולם השיווק, ומפרגנת למהלך מלאכים בלבן של טרה. קרא עוד
-
4/06/2020תשכחו שאתם אנשי שיווק ומכירות. עצם הטייטל הוא מאוד טריקי. אומרת פז דווידביץ' במדור השבוע, מנכ"לית שותפה בחברת בניית האפליקציות המצליחה קרא עוד
-
19/03/2020בני פלומן מוביל את השיווק של חברה להשקעות נדל"ן בארה"ב, תוך שהוא מתמודד עם התדמית הבעייתית שהתחום צבר. איזה דמות השפיעה עליו? מורה ציור ביסודי. מוזמנים להכיר. קרא עוד