אישיווק השבוע: זהבה קוגן- מנהלת תחום סמארט, כלמוביל בע"מ
זהבה קוגן- מנהלת תחום סמארט, קבוצת היוקרה, כלמוביל בע"מ
- שם החברה: כלמוביל בע"מ
- שנת הקמה: קבוצת כלמוביל הוקמה בשנת 1906.
- מספר עובדים : 1000 עובדים.
בת 36, גרושה ללא ילדים, גרה ברמת גן. בעלת תואר שני במנהל עסקים,MBA מהאוניברסיטה פתוחה. התחלתי כאשת מכירות בקיה, משם עברתי לקבוצת צ'מפיון מוטורס בה התקדמתי לתפקיד של מנהלת אולם תצוגה מרכזי בסיאט, משם לתפקיד של מנהלת מוצר בסקודה ואח"כ שוב בסיאט כמנהלת שיווק ומכירות. עשיתי הפסקה בת 3 שנים מענף הרכב, במהלכה התנסיתי בתחומים אחרים. בין היתר הייתי סמנכ"לית אופרציה בחברת הסטארט אפ גט-טאקס, ושבתי לענף, לקבוצת כלמוביל, לתפקידי הנוכחי לפני כחצי שנה. בזמני הפנוי אני רצה כ-40 ק"מ בשבוע, שוחה, מבשלת ומארחת, מבלה וקוראת ספרי מתח.
ספקי שיווק משרדי יח"צ : זאביק דרור , רוני וולף, משרד פרסום: wicked, דיגיטל: Isocia, כרמלון, הפקת אירועים: עומרי ועקנין.
מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה? פרופיל הפייסבוק שלנו. קודמי לתפקיד ראה והכיר בחשיבות הזירה הדיגיטלית ללקוחותינו ובכלל, ואני בהחלט רואה עצמי כמי שממשיכה את הדרך. קהילת מעריצי סמארט מונה לא רק לקוחות ובעלי סמארט, אלא אנשים שמעניין אותם מה שיש לנו לומר. עמוד הפייסבוק של סמארט הוא הגדול ביותר בענף הרכב בארץ ומונה , נכון להיום, מעל ל- 19,500 מעריצים! רמת המעורבות והשיתוף בו הן אדירות החל מתגובות לפוסטים וכלה בהעלאת תמונות אישיות של בעלי סמארט וחובבי המותג מהארץ ומהעולם.. לנו מהצד השני, מאוד חשוב לדעת מה יש למעריצים שלנו לומר ואנו משתדלים להתייחס ברצינות לכל פניה.
על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע? דיגיטל- קהל הלקוחות של סמארט הנו קהל אופנתי, עדכני וטכנולוגי. הלקוחות הנם אנשי עסקים ובעלי מקצועות חופשיים וככאלה- זמנם יקר. הם נוכחים בזירות הדיגיטליות השונות ומגיבים אליהן.
לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים - כאשר תקציב השיווק אינו גדול עולה הצורך ביצירתיות ומקוריות. הזירות הדיגיטליות מאפשרות לעשות המון בתקציבים קטנים יחסית .
תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה - המתחרים העקיפים (אין לסמארט מתחרה ישיר) הקימו מועדוני לקוחות פעילים ומוצלחים. בהחלט מגיעה להם מילה טובה על כך. גם אנו, בסמארט, מתעתדים בשנת 2013 להקים מועדון בעלי סמארט חדשות ומשומשות , לטפח ולחזק את הקשר עם הקהל המיוחד שנוהג במכוניות שלנו.
השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? התמזל מזלי לעבוד תחת מנהלים מדהימים, ובחברת אנשים מוכשרים מקבילים ו/או כפופים אלי. מכל אחד יש מה ללמוד ,ואכן למדתי המון ...ועדיין לומדת.
· עבודה ראשונה? 1997. השתחררתי מהצבא והתחלתי לעבוד כאשת מכירות במותג קיה.
· תכונה חשובה למנהל שיווק? תעוזה ומקוריות.
· דף הבית שלך באינטרנט? google
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: לחמנינה, בתל אביב
· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת? ברור שבסמארט! ויש לי גם קטנוע ג'וי מקס 250 סמ"ק מתחת לבית.
· מהו ג'וב חלומותיך? בעולם האמיתי: כל תפקיד שעשיתי ועושה הוא המרתק והנכון לתקופתו. בעולם דמיוני תחת הנחה שאיני זקוקה לעבוד לפרנסתי: התנדבות בעמותות של בעלי חיים או בחווה השיקומית ל"כלבים מסוכנים". במקביל בר/מסעדה מדליק משלי בו אני גם במטבח וגם בחזיתJ
· חופשה חלומית: שני סוגים: האחת- סבב חופים ואתרי צלילה הכי יפים בעולם. השנייה-טיולים קולינריים סביב העולם. משתדלת שכל חופשה שיצאתי אליה או אצא בעתיד תהיה חלומית.
עוד ב"אישיווק"
-
17/11/2021הטיפ של זוהר למתחילים בשיווק הוא ללמוד היכן נמצא קהל היעד, והיא ממליצה לכולם ללמוד מחווית הקניה של CASPER. קרא עוד
-
13/10/2021"לחבק את הלקוחות הקיימים", כך מגדיר את גלעד רבינר את אחת הדרכים להתמודד עם מגיפת הקורונה. הכירו את אישיווק השבוע קרא עוד
-
4/10/2021השופטים: "מקס הוא מפורצי הדרך של חנויות הדיסקאונט בישראל אשר יצר תרבות צריכה חדשה עם חנות שניתן למצוא בה הכל."
קרא עוד -
22/07/2021שיחה עם יוני ארליך, סמנכ"ל השיווק של מי עדן לרגל החזרה לקמפיינים קרא עוד
-
14/07/2021איגוד השיווק הישראלי בחר בענת פרץ דוידי לאשת השיווק של החודש, בזכות מהלך שיווקי אשר גרם לשינוי חווית השירות והתנהגות הצרכנים בקטגוריית מוצרי גמר לבית בתחום ענף הבנייה - הקמת ערוץ דיגיטלי – "My Aloni"
קרא עוד -
25/03/2021אני מאוד אוהב דברים לא שגרתיים וייחודיים. חברות שלוקחות נושאים מהמציאות ומחיי היומיום ומשלבות אותם בתכנים השיווקיים שלהם תמיד מושכות יותר בעייני. קרא עוד
-
9/02/2021עופר מנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי של החברה כבר מעל ל10 שנים, מתמחה ביצירת פלטפורמה שיווקית המחברת בין הצרכן למותג והחברה ואחראי על הקמת מותג הפרמיום הישראלי הראשון בארץ קרא עוד
-
7/02/2021"לא לפחד מעבודה קשה" ממליצה מיטל רובין למתחילים בעולם השיווק, ומפרגנת למהלך מלאכים בלבן של טרה. קרא עוד
-
4/06/2020תשכחו שאתם אנשי שיווק ומכירות. עצם הטייטל הוא מאוד טריקי. אומרת פז דווידביץ' במדור השבוע, מנכ"לית שותפה בחברת בניית האפליקציות המצליחה קרא עוד
-
19/03/2020בני פלומן מוביל את השיווק של חברה להשקעות נדל"ן בארה"ב, תוך שהוא מתמודד עם התדמית הבעייתית שהתחום צבר. איזה דמות השפיעה עליו? מורה ציור ביסודי. מוזמנים להכיר. קרא עוד