חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

אישיווק השבוע: זהבה קוגן- מנהלת תחום סמארט, כלמוביל בע"מ

אישיווק השבוע: זהבה קוגן- מנהלת תחום סמארט, כלמוביל בע"מ (הגדל)

זהבה קוגן- מנהלת תחום סמארט, קבוצת היוקרה, כלמוביל בע"מ

  • שם החברה: כלמוביל בע"מ
  • שנת הקמה: קבוצת כלמוביל הוקמה בשנת 1906.
  • מספר עובדים : 1000 עובדים.

בת 36, גרושה ללא ילדים, גרה ברמת גן. בעלת תואר שני במנהל עסקים,MBA מהאוניברסיטה פתוחה. התחלתי כאשת מכירות בקיה, משם עברתי לקבוצת צ'מפיון מוטורס בה התקדמתי לתפקיד של מנהלת אולם תצוגה מרכזי בסיאט, משם לתפקיד של מנהלת מוצר בסקודה ואח"כ שוב בסיאט כמנהלת שיווק ומכירות.  עשיתי הפסקה בת 3 שנים מענף הרכב, במהלכה התנסיתי בתחומים אחרים. בין היתר הייתי סמנכ"לית אופרציה בחברת הסטארט אפ גט-טאקס, ושבתי לענף, לקבוצת כלמוביל, לתפקידי הנוכחי לפני כחצי שנה. בזמני הפנוי אני רצה כ-40 ק"מ בשבוע, שוחה, מבשלת ומארחת, מבלה וקוראת ספרי מתח.

ספקי שיווק משרדי יח"צ : זאביק דרור , רוני וולף, משרד פרסום: wicked, דיגיטל: Isocia, כרמלון, הפקת אירועים: עומרי ועקנין.

מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה? פרופיל הפייסבוק שלנו. קודמי לתפקיד ראה והכיר בחשיבות הזירה הדיגיטלית ללקוחותינו ובכלל, ואני בהחלט רואה עצמי כמי שממשיכה את הדרך. קהילת מעריצי סמארט מונה לא רק לקוחות ובעלי סמארט, אלא אנשים שמעניין אותם מה שיש לנו לומר. עמוד הפייסבוק של סמארט הוא הגדול ביותר בענף הרכב בארץ ומונה , נכון להיום, מעל ל- 19,500 מעריצים! רמת המעורבות והשיתוף בו הן אדירות החל מתגובות לפוסטים וכלה בהעלאת תמונות אישיות של בעלי סמארט וחובבי המותג מהארץ ומהעולם.. לנו מהצד השני, מאוד חשוב לדעת מה יש למעריצים שלנו לומר ואנו משתדלים להתייחס ברצינות לכל פניה.

על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע? דיגיטל- קהל הלקוחות של סמארט הנו קהל אופנתי, עדכני וטכנולוגי. הלקוחות הנם אנשי עסקים ובעלי מקצועות חופשיים וככאלה- זמנם יקר. הם נוכחים בזירות הדיגיטליות השונות ומגיבים אליהן.

לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים - כאשר תקציב השיווק אינו גדול עולה הצורך ביצירתיות ומקוריות. הזירות הדיגיטליות מאפשרות לעשות המון בתקציבים קטנים יחסית .

תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה - המתחרים העקיפים (אין לסמארט מתחרה ישיר) הקימו מועדוני לקוחות פעילים ומוצלחים. בהחלט מגיעה להם מילה טובה על כך. גם אנו, בסמארט, מתעתדים בשנת 2013 להקים מועדון בעלי סמארט חדשות ומשומשות , לטפח ולחזק את הקשר עם הקהל המיוחד שנוהג במכוניות שלנו.

השאלון האישי:

·         איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? התמזל מזלי לעבוד תחת מנהלים מדהימים, ובחברת אנשים מוכשרים מקבילים ו/או כפופים אלי. מכל אחד יש מה ללמוד ,ואכן למדתי המון ...ועדיין לומדת.

·         עבודה ראשונה? 1997. השתחררתי מהצבא והתחלתי לעבוד כאשת מכירות במותג קיה.

·          תכונה חשובה למנהל שיווק? תעוזה ומקוריות.

·         דף הבית שלך באינטרנט? google

·         בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: לחמנינה, בתל אביב

·         מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת? ברור שבסמארט! ויש לי גם קטנוע ג'וי מקס 250 סמ"ק מתחת לבית.

·         מהו ג'וב חלומותיך? בעולם האמיתי: כל תפקיד שעשיתי ועושה הוא המרתק והנכון לתקופתו. בעולם דמיוני תחת הנחה שאיני זקוקה לעבוד לפרנסתי: התנדבות בעמותות של בעלי חיים או בחווה השיקומית ל"כלבים מסוכנים". במקביל בר/מסעדה מדליק משלי בו אני גם במטבח וגם בחזיתJ

·         חופשה חלומית: שני סוגים: האחת- סבב חופים ואתרי צלילה הכי יפים בעולם. השנייה-טיולים קולינריים סביב העולם. משתדלת שכל חופשה שיצאתי אליה או אצא בעתיד תהיה חלומית.

עוד ב"אישיווק"

עבור לתוכן העמוד