אישיווק השבוע: שרון אריאל, מנהלת מחלקת שיווק ותקשורת מכללת אפקה
· שם החברה: אפקה – המכללה האקדמית להנדסה בתל אביב
· שנת הקמה: 1996
· מספר עובדים: 200
בת 34, נשואה + 3, תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות מורחבת בשיווק ופרסום מהמכללה למנהל, התחילה את דרכה במכללה לפני שלוש וחצי שנים כמנהלת שיווק ולאחר שנה וחצי קודמה והייתה אחראית על הקמת המחלקה לשיווק ותקשורת הכוללת את מערך השיווק והאסטרטגיה, פרסום, יח"צ, כנסים, אירועים וארגון בוגרים.
היקף תקציב שיווק הכולל – 5 מיליון ₪
ספקי שיווק: יח"צ- UNIK, משרד פרסום- פוגל, קידום אתרים – GO Internet Marketing
שותפים מלאים לתרומה ולהעלאת המודעות למותג
מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
פרסום- קמפיין "הנדסה גבוהה" המשך ישיר לאסטרטגיה של המכללה הממצבת אותנו כמכללה מובילה בתחומה, השקת הסלוגן "קל זה לא יהיה" יצר תהודה בקרב הסטודנטים הקיימים והעתידיים כבידול מול המתחרים. הקמפיין נתמך בכל אמצעי הפרסום הקונבנציונליים ובפרסום פנימי אל מול הסטודנטים ואנשי הסגל של המכללה.
האתגר השיווקי- מיתוג המכללה כמובילה בקרב מוסדות הלימוד האקדמי להנדסה, המכשירה בוגרים איכותיים המשתלבים בתעשייה.
הצלחה שיווקית- הצלחנו לייצר עליה רצופה ומשמעותית בנתוני קבלה של מועמדים שאינה באה על חשבון איכות הנרשמים, אשר עלתה במקביל ב15% בכל שנה. 85% מהבוגרים שלנו משתלבים בעבודה בתחום בחברות המובילות במשק ותוכניות הלימוד שלנו רק מתרחבות ומתעדכנות בכל שנת לימודים.
תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה-
לעומת מתחרים בתחומים אחרים, אנו מנהלי השיווק של המכללות הציבוריות מאוד מפרגנים אחד לשני, יש לנו פורום מנהלי שיווק שבו כולנו יושבים סביב אותו שולחן פיזי או וירטואלי, מעלים נושאים משותפים ומנסים לקדמם. כולם עובדים בצורה טובה ואני מאוד מפרגנת לכולם, אנו משתפים ולומדים אחד מהשני.
בנוסף מציינת לטובה את המרכז הבינתחומי בפעילות יח"צ העשירה, המסלול האקדמי המכללה למנהל – במינוף רשת הבוגרים וההכוון התעסוקתי.
השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? אין דמות ספציפית, אני לומדת כל הזמן דברים חדשים מאנשים שסובבים אותי ובכלל
· עבודה ראשונה? תקציבאית במשרד פרסום אדלר חומסקי
· תכונה חשובה למנהל שיווק? יכולת ראייה וניתוח לטווח ארוך, להיות תמיד מעודכן ולגלות יצירתיות מחשבתית, יכולת לשנות על מנת לייצר הבדלה
· דף הבית שלך באינטרנט? גוגל
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות- מטילדה – מול המכללה
· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת? מיצובישי
· מהו ג'וב חלומותיך? סמנכ"ל שיווק בחברה מובילה
· חופשה חלומית - חופשת סקי עם בן זוגי
עוד ב"אישיווק"
-
17/11/2021הטיפ של זוהר למתחילים בשיווק הוא ללמוד היכן נמצא קהל היעד, והיא ממליצה לכולם ללמוד מחווית הקניה של CASPER. קרא עוד
-
13/10/2021"לחבק את הלקוחות הקיימים", כך מגדיר את גלעד רבינר את אחת הדרכים להתמודד עם מגיפת הקורונה. הכירו את אישיווק השבוע קרא עוד
-
4/10/2021השופטים: "מקס הוא מפורצי הדרך של חנויות הדיסקאונט בישראל אשר יצר תרבות צריכה חדשה עם חנות שניתן למצוא בה הכל."
קרא עוד -
22/07/2021שיחה עם יוני ארליך, סמנכ"ל השיווק של מי עדן לרגל החזרה לקמפיינים קרא עוד
-
14/07/2021איגוד השיווק הישראלי בחר בענת פרץ דוידי לאשת השיווק של החודש, בזכות מהלך שיווקי אשר גרם לשינוי חווית השירות והתנהגות הצרכנים בקטגוריית מוצרי גמר לבית בתחום ענף הבנייה - הקמת ערוץ דיגיטלי – "My Aloni"
קרא עוד -
25/03/2021אני מאוד אוהב דברים לא שגרתיים וייחודיים. חברות שלוקחות נושאים מהמציאות ומחיי היומיום ומשלבות אותם בתכנים השיווקיים שלהם תמיד מושכות יותר בעייני. קרא עוד
-
9/02/2021עופר מנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי של החברה כבר מעל ל10 שנים, מתמחה ביצירת פלטפורמה שיווקית המחברת בין הצרכן למותג והחברה ואחראי על הקמת מותג הפרמיום הישראלי הראשון בארץ קרא עוד
-
7/02/2021"לא לפחד מעבודה קשה" ממליצה מיטל רובין למתחילים בעולם השיווק, ומפרגנת למהלך מלאכים בלבן של טרה. קרא עוד
-
4/06/2020תשכחו שאתם אנשי שיווק ומכירות. עצם הטייטל הוא מאוד טריקי. אומרת פז דווידביץ' במדור השבוע, מנכ"לית שותפה בחברת בניית האפליקציות המצליחה קרא עוד
-
19/03/2020בני פלומן מוביל את השיווק של חברה להשקעות נדל"ן בארה"ב, תוך שהוא מתמודד עם התדמית הבעייתית שהתחום צבר. איזה דמות השפיעה עליו? מורה ציור ביסודי. מוזמנים להכיר. קרא עוד