אישיווק השבוע: עידן ברגר, מנהל שיווק תיכוני טומשין
- שנת הקמה: 2006
- מספר עובדים: 500
- פרופיל אישי: גדלתי במושב. בן לאבא חולה שטח ולכן יש לי חולשה לג'יפים וטיולים. סרן במילואים, מקבל סיפוק רב בתפקיד. "נדבקתי" בחיידק השיווק ב 2005 ומאז אני בתחום. במהלך התקופה הזאת עשיתי התואר הראשון והשני.
- ספקי שיווק: יחסי ציבור - דני לוי תקשורת
- מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
- שיווק ופרסום ממוקד מטרה ברשת החברתית בעל דגש על מאפיינים, דמוגרפים, קהילתיים, תחומי עיסוק, תחביבים, וכמובן חברויות ברשתות.
- פריצת דרך בתחום בחירת ההשכלה הגבוהה ע"י ניהולה והשקתה של האנציקלופדיה הלימודית באתר הלימודים של Ynet
- על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע? יחסי ציבור – כלי חשוב והכרחי בכול ארגון, לא משנה מה גודלו. דני לוי תקשורת עושים עבודה מעולה, מהירה ומניבת תוצאות.
- לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים מיזם שהפך למוצר עוגן בערוץ הלימודים של ynet – "האנציקלופדיה הלימודית". מדובר במוצר מדהים בו ניתן לקבל מידע אודות תואר אקדמי כלשהו מפיו של דיקן או פרופ' שהוא למעשה ראש החוג, ממש פגישה אישית.
האנציקלופדיה יצרה הפרדה בין מה שאומרים יועצי הרישום ואותם פורטלים או אינדקסים בתחום ההשכלה הגבוהה , לבין מידע מהימן ממקור ראשון.
הלקח הכי חשוב (תוך כדי בניית המוצר) הוא הקשבה סימולטנית לכל הלקוחות ביחד וניתוחם- הקשבה אמיתית למנהלי השיווק במוסדות האקדמיים (כשותפים שלי), מסייעת לא רק בכדי להבין טוב יותר את הצרכים ואת הציפייה מהמוצר, אלא גם הבנה והסקת מסקנות לגבי מה שנכון ונדרש בשוק הרלוונטי של אותו מוסד אקדמי ומה לא רלוונטי (בפילוחים גיאוגראפיים דמוגרפים וכד').
מבחינתי זהו ההבדל בין מוצר טוב שהצליח לבין מוצר מצוין שיצר באז אדיר ומאות אלפים כבר נחשפו אליו.
- השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? אלי כהן - סמנכ"ל השיווק של "אל על" (היום ראש המטה של בנק פועלים)
· עבודה ראשונה: מנהל שיווק בחברה המפיקה אירועים
· תכונה חשובה למנהל שיווק? כריזמטיות וגמישות (לשמור על חיוביות כלפי מי שאני עובד איתו, לדעת לקבל רעיונות חדשים, ולהיות סובלני לשונה)
· דף הבית שלך באינטרנט : Ynet
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: וורסטיליות חשובה מאוד בבחירת הלוקשיין, (בין עם ספק, שותף פוטנציאלי וכד')
· מהו הרכב בו אתה נוהג?I35 יונדאי
· מהו ג'וב חלומותיך? לעתיד הלא רחוק , בוא נתחיל בסמנכ"ל בחברה גדולה בעלת אתגרים שיווקים – אני מכוון לעמדה שבה לא אצליח להשתעמם בקלות ושתמיד יהיה מה שיפתיע ויצריך מחשבה שונה, יצירתיות ואתגר
· חופשה חלומית: אני טס יותר מידי, הגיע הזמן להירגע (טוב נו, אולי קצת מלדיבים, bora bora ..)
עוד ב"אישיווק"
-
17/11/2021הטיפ של זוהר למתחילים בשיווק הוא ללמוד היכן נמצא קהל היעד, והיא ממליצה לכולם ללמוד מחווית הקניה של CASPER. קרא עוד
-
13/10/2021"לחבק את הלקוחות הקיימים", כך מגדיר את גלעד רבינר את אחת הדרכים להתמודד עם מגיפת הקורונה. הכירו את אישיווק השבוע קרא עוד
-
4/10/2021השופטים: "מקס הוא מפורצי הדרך של חנויות הדיסקאונט בישראל אשר יצר תרבות צריכה חדשה עם חנות שניתן למצוא בה הכל."
קרא עוד -
22/07/2021שיחה עם יוני ארליך, סמנכ"ל השיווק של מי עדן לרגל החזרה לקמפיינים קרא עוד
-
14/07/2021איגוד השיווק הישראלי בחר בענת פרץ דוידי לאשת השיווק של החודש, בזכות מהלך שיווקי אשר גרם לשינוי חווית השירות והתנהגות הצרכנים בקטגוריית מוצרי גמר לבית בתחום ענף הבנייה - הקמת ערוץ דיגיטלי – "My Aloni"
קרא עוד -
25/03/2021אני מאוד אוהב דברים לא שגרתיים וייחודיים. חברות שלוקחות נושאים מהמציאות ומחיי היומיום ומשלבות אותם בתכנים השיווקיים שלהם תמיד מושכות יותר בעייני. קרא עוד
-
9/02/2021עופר מנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי של החברה כבר מעל ל10 שנים, מתמחה ביצירת פלטפורמה שיווקית המחברת בין הצרכן למותג והחברה ואחראי על הקמת מותג הפרמיום הישראלי הראשון בארץ קרא עוד
-
7/02/2021"לא לפחד מעבודה קשה" ממליצה מיטל רובין למתחילים בעולם השיווק, ומפרגנת למהלך מלאכים בלבן של טרה. קרא עוד
-
4/06/2020תשכחו שאתם אנשי שיווק ומכירות. עצם הטייטל הוא מאוד טריקי. אומרת פז דווידביץ' במדור השבוע, מנכ"לית שותפה בחברת בניית האפליקציות המצליחה קרא עוד
-
19/03/2020בני פלומן מוביל את השיווק של חברה להשקעות נדל"ן בארה"ב, תוך שהוא מתמודד עם התדמית הבעייתית שהתחום צבר. איזה דמות השפיעה עליו? מורה ציור ביסודי. מוזמנים להכיר. קרא עוד