אישיווק השבוע: ורד טרנטו-טויל, סמנכ"לית שיווק חברת הייעוץ Tefen

ורד טרנטו טוויל, בת 38, נשואה + 2, אחראית על מערך השיווק, הלקוחות והמכרזים בחברת Tefen, ופעילה ציבורית: חברת מועצה בעיריית אריאל, חברת דירקטריון חברה כלכלית, יור ועדת מכרזים. ורד היא בעלת 13 שנות ניסיון בחברות ייעוץ. מתמחה בהובלת תהליכים ארגוניים במגזר הציבורי וברשויות מקומיות, ובעלת ניסיון בעולם השיווק כולל ניהול השיווק, תכנון ופיתוח אסטרטגיה, שיווק במדיה הדיגיטלית. ורד אף מתמחה בהקמת מערכי שיווק וניהול מערכי לקוחות, הטמעת מערכות CRM,כתיבה וליווי מכרזים.
איך הגעת לעולם השיווק?
למדתי כלכלה באוניברסיטת בר אילן, עבדתי שנתיים ביחידה לאבטחת אישים ומשם עברתי לחברת ייעוץ מובילה. אחרי שנתיים בתפקיד תפעולי קיבלתי הצעה להקים מערך לקשרי לקוחות ואחר כך לקבל תחת אחריותי גם את מערך שיווק בקבוצה כולה. עולם השיווק ובעיקר תחום ניהול לקוחות, האינטראקציה והקשרים האישיים מול לקוחות אין להם תחליף בעיני.
מהו המהלך השיווקי המשמעותי שהובלתי לאחרונה?
אני מאמינה מאוד בפורומים מקצועיים ממוקדי קהלי יעד, הקמתי פורום בכירים במשק (מנכלים וסמנכלים בכירים בתעשייה) המתכנס אחת לרבעון. פורום מועדון ארוחת בוקר לנשים ובימים אלו עובדת על הקמת מערך נטוורקינג של חברי מועצה בפריסה ארצית.
המהלכים השיווקיים שלנו מתמקדים בעיקר בהבאת ערך מקצועי ללקוח לאורך זמן. הרעיון הוא להיות שם כמומחה תוכן עבורו גם אם אין לי פרויקט ממשי כרגע, לייעץ ולתת טיפים ולמצב את מנהלי הארגון כאוטוריטות בתחומם.
מה הוא מנהל שיווק טוב בעיני?
יצירתי, כזה שחושב מחוץ לקופסא, כזה שלא תלוי רק בתקציב שיווק ומצליח לעשות דברים מעבר, מצליח לייצר שיתופי פעולה מניבים ערך מוסף לארגון . בעל יכולת לחבר בין פעילות פרונטלית לערוצים דיגיטליים. בעולמות הייעוץ השיווק שלנו מתבסס בעיקר על מערך קשרים אישיים ועל מיצוב כמומחי תוכן בייעוץ אסטרטגי וניהולי. לכן היועצים והשותפים בחברה הם חלק בלתי נפרד ממערך השיווק.
מנהל שיווק טוב הוא, בין היתר, כזה שמצליח לחבר את העובדים ואת ההנהלה לרצות לקחת חלק פעיל בפעילות השיווקית.
פרגון לחברה שעושה פעילות שיווקית טובה בארץ ובחו"ל?
סודה סטרים- בסרטוני החברה מופיע דניאל בירנבאום, מנכ"ל סודהסטרים העולמית.
סודה סטרים מבצעת מהפכה בעולם המשקאות ומציעה פתרון ייחודי המאפשר להתחבר לבחירות צרכניות איכותיות ובריאות יותר. החברה מיישמת חדשנות גם בפעילות השיווקית, השחקנים הם עובדי החברה והפרסומות שנות דגש על ערכים חברתיים וסביבתיים. 4 שעות בלבד לאחר עליית הסרטון הראשון לאוויר, מונה הצפיות בסרטון עמד כבר על כ-10.5 מיליון צפיות אורגניות, ללא מימון !! זה מטורף
עוד ב"אישיווק"
-
4/06/2020תשכחו שאתם אנשי שיווק ומכירות. עצם הטייטל הוא מאוד טריקי. אומרת פז דווידביץ' במדור השבוע, מנכ"לית שותפה בחברת בניית האפליקציות המצליחה קרא עוד
-
19/03/2020בני פלומן מוביל את השיווק של חברה להשקעות נדל"ן בארה"ב, תוך שהוא מתמודד עם התדמית הבעייתית שהתחום צבר. איזה דמות השפיעה עליו? מורה ציור ביסודי. מוזמנים להכיר. קרא עוד
-
12/03/2020אסף עמרוסי, כבר 18 שנים בעולם המסעדנות ובתי הקפה, הוביל תפיסה מחודשת של המותג עידית כחברת הסעדה מובילה. תכונה נדרשת למנהל שיווק: ליישם את המחר- היום. מוזמנים להכיר. קרא עוד
-
4/03/2020בין המצולמים לקמפיין שמעון ריקלין, יריב אופנהיימר, לימור לבנת, איתן כבל ואחרים. הקמפיין באמצעות 361 מעלות ובתרומה של שטחי פרסום על גבי אוטובוסים מטעם פרסום כנען קרא עוד
-
30/01/2020לאדי כבר 18 שנות ניסיון של פיתוח עסקי בעולם ההפצה. הטיפ של למתחילים בעולם השיווק: "תתחברו למותג שלכם". קרא עוד
-
20/01/2020אורטל הצליחה לגרום ל- 1,400 משתתפים להגיע לכנס השנתי, כשהציפייה הייתה 800. מוזמנים לקרוא כיצד ולהכיר. קרא עוד
-
2/01/2020אם לא חשבתם על הנפקה כמהלך שיווקי, כדאי לקרוא את השיחה עם דביר אינדיג, שמחזיק באמתחתו ניסיון לא מבוטל בעולם הזכיינות, כולל סבארו וקפנטו. קרא עוד
-
26/12/2019עם רזומה של יזמות הכוללת הקמת סטרטאפ, שלי לוטן מובילה כיום את גלריה השקעות לבידול מה שהיא מגדירה כשוק הפרוע" של השקעות נדל"ן. מוזמנים להכיר. קרא עוד
-
19/12/2019החלה את דרכה בעולם המשפט, אבל מצאה את עצמה נמשכת לעולם השיווק. בטלפייר היא הובילה מהלך של יצירת "נבחרת מתקינים" כאמצעי בידול ומשיכה של קהלים. קרא עוד
-
7/11/2019דנה ליליין מתמודדת עם האתגר של אפרתגו להחדיר מוצר חדש לחלוטין, אשר פותח על בסיס התמודדות אישית של דנה.
הטיפ שלה למתחילים בשיווק: לבחור לאנשי מקצוע "תותחים". מוזמנים להכיר קרא עוד