אישיווק השבוע: נטלי אטצקי, אשת שיווק, ml/ מתאים לי

· שם איש השיווק ותפקיד: נטלי אטצקי אשת השיווק של החברה
· שם החברה: ml / מתאים לי
· שנת הקמה: 1991
· מספר עובדים: 128
נטלי אטצקי בת 37 נשואה +3, מתגוררת בנתניה . בשנה וחצי האחרונות אחראית על כל תחום השיווק של רשת האופנה מתאים לי. לפני כן שימשה כעוזרת מנכ"ל בחברה גדולה, ועברה לתחום של ייבוא ורכש, אך לא מצאה את מקומה. כעת בשיווק היא מרגישה בבית.
· היקף תקציב שיווק: כ- 2 מיליון ש"ח
· ספקי שיווק: קרנית יחסי ציבור, משרד פרסום פדרינג בע"מ
באיזה מהלך שיווקי את גאה במיוחד?
"בחצי שנה האחרונה יזמנו מהלך עסקי יחד עם סטייליסטית העל סנדרה רינגלר אשר חברה למערך החברה. סנדרה שותפה עסקית מלאה בבניית עיצוב קולקציה שמטרה לתת מענה ייחודי לאישה גדולה במידות אך עדכנית וסופר אופנתית במראה. שיתוף הפעולה נולד מתוך היכרותה של רינגלר את הצורך הקיים בקרב נשים בישראל ובכלל לאופנה עדכנית ושיקית במידות גדולות. סנדרה מהווה מודל לחיקוי ברמה האופנתית ונחשבת כיום לסטייליסטית המובילה בישראל. הבחירה בה הייתה לנו טבעית ואנו רואים בה כסמכות המייצגת חדשנות, עדכנות ואופנתיות לנשים רבות. זאת ועוד, אני נרגשת מהמהלך האסטרטגי עם כניסתה של סנדרה אלינו המהווה פריצת דרך בתחום תוך התייחסות ייחודית לענף המידות הגדולות והן בעקבות כניסה כשותפה עסקית לרווחי המותג".
מה האתגר השיווקי הגדול ביותר בשוק שלכם?
עצם היותנו חברה שמעצבת ומייצרת פריטי לבוש עבור נשים "פלאס סייז" מהווה אתגר .
טיפ למתחילים בעולם השיווק?
לעולם לא להתייאש, תמיד להסתכל על התמונה הכוללת , להכיר לעומק את פעילות החברה ולנתח את כוח הקנייה של הלקוחות כמו כן ממליצה לעבור סדנאות בתחום תמיד יש מה ללמוד ולאן להתפתח.
פעילות שיווקית שהרשימה אותך?
מאוד אוהבת את הפרסומות של יס , תמיד יוצרות סקרנות , קליטות ואף פעם לא נמאס לצפות בהן
4. השאלון האישי:
· איזו דמות השפיעה עליך? הכי נדוש, אבל הכי נכון אמא שלי שעיצבה אותי ואת מי שאני היום ובעלי שהוא חלק בלתי נפרד מכל החלטה אישית ומקצועית שאני מקבלת.
· אישיווק מומלץ שעבדת איתו: חדשה בתחום עוד לא יצא לי להכיר אחד כזה
· לימודים? לימודי תעודה ייבוא וסחר
· עבודה ראשונה? מנהלת ייבוא בחברה גדולה
· תכונה חשובה למנהל שיווק? מעוף, יצירתיות , להיות מעודכן ועם היד על הדופק
· מקור ידע מקצועי שימושי: לומדת המון ומופרית מהסביבה שלי ובעיקר מאנשים בסביבתי
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: מסעדת פריים רמת החייל תל אביב יש שם מקום מאוד מרווח ונינוח לפגישות עסקים
· מהו ג'וב חלומותיך? מעצבת אופנה
· חופשה חלומית: ניו יורק!
עוד ב"אישיווק"
-
4/06/2020תשכחו שאתם אנשי שיווק ומכירות. עצם הטייטל הוא מאוד טריקי. אומרת פז דווידביץ' במדור השבוע, מנכ"לית שותפה בחברת בניית האפליקציות המצליחה קרא עוד
-
19/03/2020בני פלומן מוביל את השיווק של חברה להשקעות נדל"ן בארה"ב, תוך שהוא מתמודד עם התדמית הבעייתית שהתחום צבר. איזה דמות השפיעה עליו? מורה ציור ביסודי. מוזמנים להכיר. קרא עוד
-
12/03/2020אסף עמרוסי, כבר 18 שנים בעולם המסעדנות ובתי הקפה, הוביל תפיסה מחודשת של המותג עידית כחברת הסעדה מובילה. תכונה נדרשת למנהל שיווק: ליישם את המחר- היום. מוזמנים להכיר. קרא עוד
-
4/03/2020בין המצולמים לקמפיין שמעון ריקלין, יריב אופנהיימר, לימור לבנת, איתן כבל ואחרים. הקמפיין באמצעות 361 מעלות ובתרומה של שטחי פרסום על גבי אוטובוסים מטעם פרסום כנען קרא עוד
-
30/01/2020לאדי כבר 18 שנות ניסיון של פיתוח עסקי בעולם ההפצה. הטיפ של למתחילים בעולם השיווק: "תתחברו למותג שלכם". קרא עוד
-
20/01/2020אורטל הצליחה לגרום ל- 1,400 משתתפים להגיע לכנס השנתי, כשהציפייה הייתה 800. מוזמנים לקרוא כיצד ולהכיר. קרא עוד
-
2/01/2020אם לא חשבתם על הנפקה כמהלך שיווקי, כדאי לקרוא את השיחה עם דביר אינדיג, שמחזיק באמתחתו ניסיון לא מבוטל בעולם הזכיינות, כולל סבארו וקפנטו. קרא עוד
-
26/12/2019עם רזומה של יזמות הכוללת הקמת סטרטאפ, שלי לוטן מובילה כיום את גלריה השקעות לבידול מה שהיא מגדירה כשוק הפרוע" של השקעות נדל"ן. מוזמנים להכיר. קרא עוד
-
19/12/2019החלה את דרכה בעולם המשפט, אבל מצאה את עצמה נמשכת לעולם השיווק. בטלפייר היא הובילה מהלך של יצירת "נבחרת מתקינים" כאמצעי בידול ומשיכה של קהלים. קרא עוד
-
7/11/2019דנה ליליין מתמודדת עם האתגר של אפרתגו להחדיר מוצר חדש לחלוטין, אשר פותח על בסיס התמודדות אישית של דנה.
הטיפ שלה למתחילים בשיווק: לבחור לאנשי מקצוע "תותחים". מוזמנים להכיר קרא עוד