אישיווק השבוע: שלי גרויסמן – טוב, מנהלת שיווק ותקשורת שיווקית, טלפייר

· שם החברה: טלפייר גלאי אש וגז בע"מ
· שנת הקמה: 1979
· מספר עובדים: 100 +
שלי גרויסמן - טוב, בת 32, נשואה, אמא לבן שנתיים ומתגוררת בגני תקוה. לפני מס' שנים בחרה לעשות הסבה מקצועית מעולם המשפט ועריכת הדין בתחום הנדל"ן לעולם השיווק מתוך תשוקה אמיתית וחיבור למקצוע. מאז נושמת וחיה את עולם השיווק ועוקבת באדיקות אחר מהלכים שיווקיים גדולים בארץ ובעולם.
· ספקי שיווק: דולפין פרסום ויחסי ציבור – יחסי ציבור. ספרינג וואלי – סוכנות דיגיטל. סטרטיגו – עיצוב גרפי ואסטרטגיה שיווקית. VEO – הפקת סרטונים, גלובל ביט – פיתוח אפליקציה וWEB
מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
חברת טלפייר, שנוסדה לפני 40 שנה, חרטה על דגלה להיות מובילת שוק בתחום בטיחות ואבטחת האש. לצד ייצור מערכות מצילות חיים ועל מנת לשמור על סטנדרטים גבוהים של התקנה ותחזוקה, טלפייר השיקה את תכנית המתקינים המורשים – תכנית שמטרתה להעלות את רמת בטיחות האש בארץ.
המהלך השיווקי נחלק לשניים והתמקד בשני קהלי יעד. קהל היעד הראשון היה המתקינים עצמם שהצטרפו לתוכנית וקיבלו תעודה אשר חיזקה את מעמדם בשוק התחרותי.
קהל היעד השני היה לקוחות הקצה, לרבות קבלנים, יועצי חשמל, קב"טים, מנהלי אחזקה, ועדי בתים ועוד, שהינו קהל יעד שעוסק ביומיום בתחום אבטחת האש וחשוב להגביר אצלם את המודעות לעובדה שקיימת "נבחרת" של מתקינים מורשים של מערכות טלפייר עם רמת התקנה ושירות גבוהים העומדים בכל הסטנדרטים הנדרשים.
לטובת המהלך השיווקי, טלפייר פיתחה מנוע חיפוש ייחודי באתר טלפייר לצורך ניהול בסיס הנתונים של מתקינים מורשים אשר פתוח לקהל הרחב, קמפיינים ברשתות החברתיות, הצגת הנושא בכנסים ותערוכות רבות ועוד.
הקמפיין הנרחב העלה את המודעות לחשיבות מערכת גילוי העשן במבנה ואת הצורך בבדיקת זהות ורמת ההרשאה של מתקין מערכות גילוי וכיבוי האש במבנה
על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר?
טלפייר מקפידה לצד פעילות שיווקית דיגיטלית ממוקדת, לפגוש את קהלי היעד שלה במהלך כל השנה בכנסים ותערוכות, מפגשים אישיים ואירועים נוספים שהחברה עצמה מארגנת. נקודות המפגש הפרונטליות עם בעלי התפקידים השונים בענף אבטחת האש מגבירות את שיתוף הפעולה ויוצרות הפריה הדדית שמובילה לפיתוח וקידום החברה ומוצריה.
טיפ למתחילים בעולם השיווק?
לדעת להקשיב. מנהל שיווק טוב צריך להיות קשוב לצרכים של הלקוחות ושל אנשי המכירות שבאים במגע עם הלקוחות ביומיום ומשם לנווט את האסטרטגיה השיווקית.
פעילות שיווקית שהרשימה אותך?
אפליקציית ביט
השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עלייך? יותר דמות משפיעה מהעבר שלי בתור נערה, אפרת בועז, הייתה מרכזת בוגרת שלי בתנועת הצופים. היא זיהתה בי יכולות הובלה והעצימה אותי להתפתח מעבר לגבולות. העובדה שזכיתי ביד מכוונת בתקופה שבה האישיות שלנו מתעצבת אפשרה לי לשאוף רחוק.
· עבודה ראשונה? בגיל 17- מכירות בחנות לכלי עבודה
· תכונה חשובה למנהל שיווק? הסתכלות רחבה ויצירתית
· מקור ידע מקצועי שימושי? קבוצת מנהלי שיווק מצייצים בפייסבוק. מקור ידע אדיר.
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות? כל מקום עם חיבור טוב לוויפיי
· ג'וב חלומות? סמנכ"לית שיווק בחברה גלובלית
· חופשה חלומית: בטן גב במלדיביים
עוד ב"אישיווק"
-
26/07/2022אל תתאהב ברעיונות של אצמך יותר מידי. טיפ חשוב של מנהל השיווק שנדרש לרענן את המותג כל הזמן - מוזמנים להכיר. קרא עוד
-
17/11/2021הטיפ של זוהר למתחילים בשיווק הוא ללמוד היכן נמצא קהל היעד, והיא ממליצה לכולם ללמוד מחווית הקניה של CASPER. קרא עוד
-
13/10/2021"לחבק את הלקוחות הקיימים", כך מגדיר את גלעד רבינר את אחת הדרכים להתמודד עם מגיפת הקורונה. הכירו את אישיווק השבוע קרא עוד
-
4/10/2021השופטים: "מקס הוא מפורצי הדרך של חנויות הדיסקאונט בישראל אשר יצר תרבות צריכה חדשה עם חנות שניתן למצוא בה הכל."
קרא עוד -
22/07/2021שיחה עם יוני ארליך, סמנכ"ל השיווק של מי עדן לרגל החזרה לקמפיינים קרא עוד
-
14/07/2021איגוד השיווק הישראלי בחר בענת פרץ דוידי לאשת השיווק של החודש, בזכות מהלך שיווקי אשר גרם לשינוי חווית השירות והתנהגות הצרכנים בקטגוריית מוצרי גמר לבית בתחום ענף הבנייה - הקמת ערוץ דיגיטלי – "My Aloni"
קרא עוד -
25/03/2021אני מאוד אוהב דברים לא שגרתיים וייחודיים. חברות שלוקחות נושאים מהמציאות ומחיי היומיום ומשלבות אותם בתכנים השיווקיים שלהם תמיד מושכות יותר בעייני. קרא עוד
-
9/02/2021עופר מנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי של החברה כבר מעל ל10 שנים, מתמחה ביצירת פלטפורמה שיווקית המחברת בין הצרכן למותג והחברה ואחראי על הקמת מותג הפרמיום הישראלי הראשון בארץ קרא עוד
-
7/02/2021"לא לפחד מעבודה קשה" ממליצה מיטל רובין למתחילים בעולם השיווק, ומפרגנת למהלך מלאכים בלבן של טרה. קרא עוד
-
4/06/2020תשכחו שאתם אנשי שיווק ומכירות. עצם הטייטל הוא מאוד טריקי. אומרת פז דווידביץ' במדור השבוע, מנכ"לית שותפה בחברת בניית האפליקציות המצליחה קרא עוד