חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

אישיווק השבוע: מיטל רובין עובדיה, מנהלת השיווק של חברת סולתם

אישיווק השבוע: מיטל רובין עובדיה, מנהלת השיווק של חברת סולתם (הגדל)
  • שם החברה: סולתם    
  • שנת הקמה: 1950
  • מספר  עובדים: 200
  • היקף תקציב שיווק – 5 מיליון

 מיטל רובן מתגוררת בגבעתיים, אמא ל – 2 בנות, נשואה לאודי

  • ספקי שיווק: משרד פרסום "אברהם", משרד יח"צ עידן בץ, משרד מיתוג שייק דיזיין וסטודיו אננס.

 

באיזה מהלך שיווקי את גאה במיוחד?
אני לא יכולה ולא חושבת שנכון להצביע על מהלך שיווק אחד, אלא על תהלים ודרך, החל מבחירת האסטרטגיה הנכונה למותג ותמיכה בהתמדה באסטרטגיה.

 

מה האתגר השיווקי הגדול ביותר בשוק שלכם?
חדשנות, בידול, שמירה על הנתח שוק המובהק וחבירה לקהלים חדשים.

 

טיפ למתחילים בעולם השיווק? לא לפחד מעבודה קשה, התקדמות והתפתחות בענף.

 

פעילות שיווקית שהרשימה אותך?
אני חושבת שיש המון מהלכים שיווקיים שהרשימו אותי, הראשון שעולה לי מהתקופה האחרונה זה מלאכים בלבן – אומרים תודה לרופאים של טרה.


השאלון האישי:

·       איזו דמות השפיעה עלייך? אלון שמש, היה מנהל שלי, גרם לי להבין את ערכה של חשיבה יצירתית, ראייה רחבה והסתכלות אסטרטגית.

·       איש שיווק מומלץ שעבדת איתו: רביב ברוקמאייר

·       לימודים? תואר שני במנהל עסקים, התמחות בשיווק

·       עבודה ראשונה? אופיס דיפו – מנהלת פרסום של החטיבה העסקית

·       תכונה חשובה למנהל שיווק? גמישות מחשבתית

·       מקור ידע מקצועי שימושי? גוגל, פייסבוק. בנוסף עשיתי קורס מעשיר בניהול e- commerce   בדיגטל איי אל שתרם לי המון.

·       בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות? תלוי מקום, הכי אוהבת את ג'ונו בת"א

·       מהו ג'וב חלומותיך? ללוות חברה משלב אפס, התחלתי, בניית קונספט, מיתוג ועוד. 

·       חופשה חלומית: טיול קרוואן באירופה עם המשפחה.

עוד ב"אישיווק"

עבור לתוכן העמוד