חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

אישיווק השבוע: גלעד רבינר, מנהל שיווק ומכירות, פארק עתידים תל אביב

גלעד רבינר. צילום: יח"צ (הגדל)
גלעד רבינר. צילום: יח"צ

שם החברה: פארק עתידים תל אביב

שנת הקמה: 1972

מספר  עובדים: 40

 

גלעד רבינר, מנהל שיווק, מכירות ונכסים – פארק עתידים תל אביב. בתפקידיו הקודמים בשנים האחרונות עבד כמנהל הנכסים של הכשרת היישוב, מנהל פיתוח עסקי ברשת לנדוור, יועץ ליזמים בהקמת מרכזים מסחריים, עוזר קונסול בשגרירות ישראל ברומא

 

ספקי שיווק: תקשורת שיווקית - אטד תקשורת,  יחסי ציבור דומינגז תקשורת ומשרד הפרסום הילה

 

באיזה מהלך שיווקי אתה גאה במיוחד?
במהלך ששם את האנשים בפרונט. מאוד חשובה לנו הצלחת הלקוחות שלנו. ולכן, הקמפיינים שלנו מבוססים על הצגת הלקוח במרכז. לאחרונה עלינו בקמפיין רחב היקף, עם  הסלוגן 'פארק ההייטק והעסקים של גוש דן'. הרעיון המרכזי של הקמפיין היה לקדם את  הלקוחות המובילים של הפארק ולשים את המנכ"לים השונים בקדמת הבמה, בכל זירות הפרסום, יחד עם עבודה פנים ארגונית, של חיזוק הנוכחות וחוויית לקוחות, מינוף הקשרים וטיפול ביזמויות עצמאיות של הלקוחות המחברות אותם עסקית ו"חברית" בינם ובין עצמם. הצבנו  בחזית הקמפיין את המנכל"ים של החברות המהוות את קהילת הפארק ומקדמים אותם תחת המסר: הצטרפו לחברות שיוצרות את העתיד בפארק ההייטק והעסקים של גוש דן. מדובר במנהלים והמנהלות הבכירים בישראל המובילים את תעשיות ההייטק, הביוטק, השירותים והפיננסים ועוד.  בסופו של דבר, אסטרטגית החיבוק שלנו עבדה והשנה הצטרפו אלינו שחקני דגל כמו הנהלת טסלה והסטוק שקיבעו מקומם בפארק.

 

מה האתגר השיווקי הגדול ביותר בשוק שלכם?  

המציאות החדשה של תקופת הקורונה, יצרה אתגרים לשימור לקוחות מתחמי מסחר ומשרדים במרבית אזורי התעסוקה והמסחר בארץ ובעולם, תקופה שבה חוסר הוודאות שולטת וסביבת העבודה הפכה היברידית. האתגר המרכזי היה לחבק את הלקוחות הקיימים ובמקביל לגייס לקוחות חדשים ולשמור על מחזור יציב.

 

טיפ למתחילים בעולם השיווק: ידע זה כוח. קחו את הרכב וסעו אל המתחרים. תקראו את העיתונים הכלכליים ולמדו על כל השחקנים בשוק.

 

פעילות שיווקית שהרשימה אותך
נייקי באיטליה עם פאולו מלדיני, כוכב עבר ואליל נעוריי. הקמפיין אשר הוצג בסוף שנות ה-90 הציג את שוער נבחרת איטליה, האיש שמשחק  דווקא מאחורי מלדיני כ"בעל העבודה הקלה בעולם". אבל התמונה והמסר החד משמעי עסקו במלדיני עצמו. מסר חזק ועוצמתי.

הוא האיש שבזכותו לאחרים יש את העבודה הקלה בעולם.

 

השאלון האישי:

·       איזו דמות השפיעה עליך? מגוון דמויות : עופר נמרודי ואלכס מריאש מהכשרת הישוב, גיא עמוסי – מנכ"ל פרופרטק נכסים, משה הרשקו – חברת חשמל.

·       איש שווק מומלץ שעבדת איתו: ניר שמול, בעל חברה ויזם שמלווה אותי לאורך הדרך. לצד מקצועיות רבה, הוא מגלה יחסי אנוש מדהימים ודאגה לזולת, נותן ללקוח תמיד את ההרגשה שהוא הדבר הכי חשוב שיש ומלווה אותו גם לאחר סיום העסקה.    

·       לימודים? תואר שני במנהל עסקים

·       עבודה ראשונה? איש יח"צ בדורן תקשורת תחת רני רוגל האגדי. טיפול בלקוחות בולטים כגון אינטל, לשכת סוכני ביטוח, יריד התיירות.

·       תכונה חשובה למנהל שיווק? רעב תמידי לתחרות

·       מקור ידע מקצועי שימושי: עיתונים כלכליים יומיים. ספר בשם 'נעליים גדולות' על השיווק של נייק, מעניין לגלות את האתגרים והמכשולים שעבר מותג כל כך מוכר ומצליח.

·       בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: BAKER גבעתיים, ארומה ואילנ'ס – פארק עתידים תל אביב

·       מהו ג'וב חלומותיך? שגריר ישראל באיטליה

·       חופשה חלומית: רומא ומילאנו

עוד ב"אישיווק"

עבור לתוכן העמוד