חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

אישיווק השבוע: דנה עדן מנכ"לית ושותפה ב'דנה הפקות'

 אישיווק השבוע: דנה עדן מנכ"לית ושותפה ב'דנה הפקות'

 

• שם החברה: דנה הפקות טלוויזיה וסרטים (2001) בע"מ

• שנת הקמה:2001

• מספר  עובדים: 8

 

פרופיל

דנה עדן (34) הצטרפה לדנה הפקות בשנת 1996 כראש מחלקת פיתוח. כבר בגיל 23 הפיקה את סדרת הטלוויזיה המצליחה "חלומות נעורים" אשר רצה במשך שלוש עונות בשידורי "פרייים טיים" בטלוויזיה הישראלית (ערוץ2, HOT, YES) ונמכרה לערוצי טלוויזיה רבים ברחבי העולם. מאז דנה הפיקה עשרות סדרות טלוויזיה כגון "לא לפני הילדים" המשודרת בימים אלה בערוץ 10, "13 יום" שתעלה בקרוב בערוץ 10, "הכפולה" שתעלה בקרוב בo box live של אורנג', "הלשכה" שתעלה לאוויר בערוץ 2, "האחד והיחיד" שעתידה לעלות בערוץ 2, "מרי לו" שעתידה לעלות בהוט ועוד  סדרות דוקומנטאריות וסרטים אשר ביססו  את דנה הפקות כאחת מחברות ההפקה המובילות בישראל.

 

הפקות האיכות השונות מבית היוצר של דנה הפקות זכו בפרסים רבים הן בישראל והן בחו"ל בפסטיבלים ותחרויות שונות, בכללן Banff, פסטיבל ג'נבה הבינלאומי, פסטיבל ירושלים לקולנוע, ופרסי האקדמיה הישראלית לקולנוע.

 

משנת 2001 דנה מכהנת כמנכ"ל ומפיקה ראשית של דנה הפקות.

 

1. מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?

"ללא ספק שיתוף פעולה עם אורנג' ורשת בהפקת והשקת פרויקט "הכפולה" – סידרת נוער סלולארית המיועדת לשידור גם בטלוויזיה. מהלך שיווקי שצמח מתוך הבנת התפתחות שוק התוכן. רציתי לבנות פרויקט שמשלב בין שלוש המדיות: אינטרנט, סלולאר וטלוויזיה. ההחלטה האסטרטגית שלי היתה לקבוע עובדות בשטח בפעילות אינטרנטית עצמאית שלנו ולאחר מכן סגירת הסכמים עם חברת הסלולאר שהובילו לשיתוף פעולה עם זכיין הטלוויזיה."

 

2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?

"פיתוח מוצרי תוכן ופגישות תכופות עם מנהלי התוכן בקרב זכייני הטלויזיה והסלולר.

אני מוכרת רק פרויקטים שאני מאמינה בהם בכל ליבי. כשאני מאמינה בפרוייקט, היכולת שלי להציג אותו, למכור אותו ולהלהיב את הלקוח היא גדולה מאוד ולכן הפגישות האישיות הן הכי אפקטיביות."

 

3. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?

"השקת הסדרה "לא לפני הילדים" בערוץ 10. עבדנו על הסדרה במשך כשנתיים, כשמה שהנחה אותנו היה מכנה משותף של סוג הומור מסוים, הומור שנובע מסיטואציות ובנוי על ניואנסים של משחק וסיטואציות מוקצנות ו"קינקיות". הליהוק היה שלב מאוד חשוב, החלטנו ללכת על שחקנים בעלי נפח, עם יכולות קומיות מעולות. גם הבחירה שלי בדניאל נקסטרנד, התסריטאי ואיל סלע, הבמאי הן בחירות באנשים מקוריים, המביאים שפה מעניינת ולא לגמרי "מיין סטרימית" ובזה ייחודו של הפרויקט."

 

4. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה

"מאוד מעריכה את הפעילות של טמירה ירדני . אני מכורה ל"כוכב נולד" ו"נולד לרקוד". אלה תוכניות שנעשות במקצועיות מרשימה וממצות באופן מדויק את הז'אנר ואני מעריכה גם את העובדה שטמירה מצליחה למנף את התוכן לפעילות עסקית משמעותית שכה נדירה בשוק התוכן שלנו."

 

5. 30 שניות על...

• איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? "אבא שלי – יורם לוי (במאי פרסומות ומייסד דנה הפקות). ממנו למדתי לשלב בין קריאטיביות ומסחריות, ולהתנהל מול לקוחות."       

• מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל? "מצטערת, לא קראתי ספרי שיווק."

• עיתון/ מגזין מועדף "הארץ."

• דף הבית שלך באינטרנט myaudition.co.il

• בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות – "The Coffee Bean & Tea Leaf במרכז שוסטר."

• מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת? "רנו סניק."

• מהו ג'וב חלומותיך? "הג'וב הנוכחי."

• חופשה חלומית: "חופשה משפחתית בארה"ב."

עוד ב"אישיווק"

עבור לתוכן העמוד