סקר TGI לשנת 2009: יציבות בחשיפה לעיתונות ובהאזנה לרדיו
בהמשך להפצה הראשונית של נתוני TGI שהתפרסמו אתמול בהם סוכמו מגמות העשור האחרון, פורסמו היום נתוני המאגר המלא של שנת 2009 , הכולל את נתוני החשיפה לאמצעי התקשורת, המסכמת את התקופה ינואר-דצמבר 2009.
הממצא העיקרי של סקר TGI לשנת 2009 הנו ששוק התקשורת [עיתונות ורדיו] שמר השנה על יציבות וזאת לאחר שנים שבהן אופיינה מגמה של ירידה .דהיינו קיימת מגמה של יציבות בשיעור החשיפה לעיתונות היומית ברמה חצי שנתית בין התקופות ינואר-יוני 2009 לבין יולי דצמבר 2009 . שעור קריאת עיתונים יומיים עומדת על 59.7% במרבית העיתונים הבודדים אין שינוי ברמת קריאת העיתון , פערים אם קיימים הינם בטווח הסטייה הסטטיסטית למעט עיתון "פוסט" שרשם עלייה מובהקת בין התקופות מ-6.2% בחציון הראשון ל- 7.5% בחציון השני. גם בקריאת עיתונים בסוף השבוע העומדת על 64.1% נשמרת היציבות . פערים אם קיימים הינם בטווח הסטייה הסטטיסטית . (יצוין כי בחודש נובמבר החלה הפצתו של עיתון סוף שבוע חדש של "ישראל היום" אך מהדורת סוף השבוע הנ"ל טרם נמדדת בסקר זה המשקף תקופה של 6 חודשים ויתכן והיא משפיעה על סה"כ קריאת עיתונים בסוף שבוע).
בסיכום נתוני כל שנת 2009 לעומת שנת 2008, אין שוני מובהק ברמת החשיפה הכללית ביום חול העומדת על 60.5% ובסוף שבוע על 64.5% . לעומת זאת, בקרב העיתונים הבודדים, נרשמה עלייה מובהקת ל"ישראל היום", מ- 21.5% ב- 2008 ל- 26.8% ב-2009 ול-"פוסט" מ- 4.2% ל-6.8% בהתאמה. מנגד קיימת ירידה מובהקת בין אותן תקופות ל"ידיעות אחרונות" ביום חול בלבד וב"מעריב" בגיליון סוף שבוע.
לא ניכר שינוי בין התקופות באחוזי ההאזנה לרדיו, כך שגולת הכותרת הפעם הנה יציבות.
כתבות נוספות
-
27/12/2021 17:00
-
8/07/2021חברת "קרדיט קלין", לשיפור דירוג האשראי, תעלה עם פרסומת בהשתתפות הפרזנטור החדש גדי סוקניק בטלוויזיה בפרק הפתיחה של "האח הגדול" ובגמר היורו
קרא עוד -
22/06/2021מהפכה בתחום התמלול והכתוביות בתעשיית המדיה: איטייפ מקבוצת מלם תים חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם טרנס טייטלס ויספקו שירותים טכנולוגיים מתקדמים בתחום התמלול לכתוביות עבור קהילת יוצרי התוכן בתעשיית המדיה בישראל
קרא עוד -
21/05/2021בימים אלה מתקיימים דיונים על שינויים בפעילות חטיבת מכאן במטרה לשדרג ולייעל את השירות לציבור. קרא עוד
-
17/02/2021לחיצה על הכפתור מובילה לשקופית שמעודדת את הצופים ללכת להתחסן - "תשאירו את הדרמות לסלקום tv ולכו להתחסן!"
קרא עוד -
11/01/2021ViacomCBS והתאגיד SmartStudy, שיצר את בייבי שארק, פועלים יחד ליצירת סדרת אנימציה חדשה אשר תהיה מבוססת על המותג קרא עוד
-
24/09/2020לדברי מיכל נוף, עורכת המוסף: "מבדיקות שערכנו מצאנו דרישה הולכת וגוברת מצד הציבור הישראלי לתחום הארכיטקטורה ועיצוב הפנים" קרא עוד
-
20/08/2020הקמפיין הינו שיאו של מהלך מתמשך ורב שנים של תנועת "הצבא העולמי נגד התעללות בילדים" קרא עוד
-
20/08/2020בשתי העונות הקודמות יצא השף ברק יחזקאלי למסע בעקבות ההצלחה של השפים הישראלים והמטבח הישראלי בעולם קרא עוד
-
26/05/2020הספר המעוצב בקפידה יישלח במייל, יומיים לפני החג, לכל 3,700 עובדות ועובדי הקבוצה קרא עוד