חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

שווי חשיפה התקשורתית חסר תקדים בענף הנדל"ן לפרויקט ''גינדי ת''א''

מבדיקה שערכה חברת ''יפעת מחקרי מדיה'' בנושא שווי החשיפה התקשורתית של פרויקט ''גינדי תל אביב'' המוקם במתחם השוק הסיטונאי ע''י החברות ''גינדי השקעות'', חב' ''משה ויגאל גינדי'' והריבוע הכחול נדל''ן מוערך בכ-6.27 מיליון ש''ח בשבוע הראשון להשקת הפרוייקט.

עפ''י ההערכה זו חשיפה תקשורתית חסרת תקדים לפרויקט נדל"ן במהלך שבעה ימים בלבד.


השווי הגדול של החשיפה התקשורתית היה באמצעי התקשורת האלקטרונים- כ-5.51 מיליון ש''ח, כאשר שיא החשיפה התקשורתית היתה כתבה על הפרויקט ששודרה בתוכנית ''אולפן שישי'' ששודרה ב-1/10- השווי הכספי מוערך בכ-2.5 מיליון ש''ח.

 

מערכת יחסי הציבור לפרויקט ''גינדי תל אביב'' מנוהלת ע''י משרד ''וילדר יחסי ציבור'' בבעלותו של צבי וילדר.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד