חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

מאחדים כוחות מול המפרסמים: yes ו- וואלה! השיקו אמש את "פרויקט הוידאו הגדול בישראל"

שני מותגי התוכן, yes ו- וואלה! מאחדים כוחות אל מול התחרות בקבוצת ידיעות אחרונות ומול הפרסום בטלוויזיה המסחרית. החברות השיקו אמש את אתר הוידאו החדש yes.walla.co.il .

 

אמש הציגו הגופים את האתר המשותף, המציג, בשלב ראשון, מגוון רחב של תכנים אטרקטיביים ובלעדיים המשודרים ב-yes, בחינם לכל גולשי האינטרנט. התכנים כוללים בין היתר פרקים באורך מלא של סדרות מקור ורכש, סרטים מהארץ ומחו"ל, תוכניות, תקצירים, טריילרים ועוד. בסך הכל, יהיו באתר עד סוף שלב א' של שיתוף הפעולה (נובמבר 2007) כ- 800 שעות שידור לצפייה ללא תשלום. בנוסף, כולל האתר גם חומרים אינטרנטיים משלימים  לתכנים הטלוויזיוניים: ראיונות עם הכוכבים וקטעי מאחורי הקלעים שצולמו במיוחד עבור האתר, גלריית תמונות, דפי יוצרים, פורומים ייעודיים, צ'טים ועוד.

 

במסגרת שלב הפיילוט שקדם להשקה כבר שודרו עשרת הפרקים הראשונים של סדרת הדרמה המדוברת "מסכים" וזכו להצלחה רבה עם 40,000 צפיות תוך 12 שעות מהעלייה לאתר, ו- 15 פרקים של סדרת המקור "הנפילים"  מיד לאחר השידור הטלוויזיוני שלהם ובאורך מלא. כמו כן, עלו בוואלה! 2 העונות הראשונות ועשרת הפרקים של העונה החדשה של הסדרה "ראש גדול" אשר סחפה 100,000 צופים תוך 4 ימים, עשרה פרקים חדשים של "היפים והאמיצים" ועונה מיוחדת של "באטלסטאר גלקטיקה" שצולמה בלעדית לאינטרנט.

 

בשלב השני של הפרויקט המשותף, יעלו לאתר עוד מאות שעות שידור ויכללו: עשרות תוכניות נוספות, סדרות מקור ורכש וסרטי קולנוע באורך מלא. במסגרת שלב זה, מתוכנן המיזם לעבור לפורמט של תשלום פר צפייה (pay per view) בחלק מן התכנים. לגולשים יוצעו מספר סוגי תשלום באמצעות וואלה!PAY, כרטיס אשראי, חיוב סלולרי או דרך מנוי yes.

 

רון אילון, מנכ"ל yes אמר אתמול כי ראשונה למפרסמים בישראל לבצע פרסום משמעותי בווידאו באינטרנט. קהל מפולח ייחשף למוצרי פרסום הממנפים את יתרונות המדיום האינטרנטי ומשולבים בעשרות אלפי קטעי הווידאו באתר, במחירים תחרותיים למחירי הפרסום בטלוויזיה. בנוסף, יתבצע שילוב של תוכן שיווקי בסדרות מקור בשלבי ההפקה באופן שתואם את המדיום האינטרנטי.

 

עוד הוסיף אילון כי "התוכן הוא המלך. yes היא ספק תוכן ולכן אנו משתמשים באמצעי ההפצה השונים הקיימים. אנו חלוצים בתחום זה, וכיום ניתן לראות את התוכן העשיר של yes באינטרנט באמצעות המדיה סנטר, בסלולאר ועכשיו גם באמצעות האתר החדש, המעניק לצופים חוויה נוספת של תוכן חדש ומפתיע. זוהי הפעם הראשונה ש -yes תוכל ליהנות מהכנסות פרסום כטלוויזיה רב ערוצית ואנו שמחים על ההזדמנות לחבור לוואלה!, אתר האינטרנט המוביל בישראל".

 

אילן ישועה, מנכ"ל וואלה!: "למפרסמים שלנו נציע מבחר מוצרי שיווק ופרסום בווידאו אשר יאפשרו להם לשלב את עוצמת החוויה בווידאו עם היתרונות הטכנולוגיים של האינטרנט, והכל במחירים אפקטיביים נמוכים משל הפרסום בטלוויזיה המסחרית. גולשי וואלה! ייהנו כבר בחודשים הקרובים ממבחר חסר תקדים של תכני ווידאו איכותיים אשר לא היו נגישים לגולש הישראלי עד היום".

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד