מאחדים כוחות מול המפרסמים: yes ו- וואלה! השיקו אמש את "פרויקט הוידאו הגדול בישראל"
שני מותגי התוכן, yes ו- וואלה! מאחדים כוחות אל מול התחרות בקבוצת ידיעות אחרונות ומול הפרסום בטלוויזיה המסחרית. החברות השיקו אמש את אתר הוידאו החדש yes.walla.co.il .
אמש הציגו הגופים את האתר המשותף, המציג, בשלב ראשון, מגוון רחב של תכנים אטרקטיביים ובלעדיים המשודרים ב-yes, בחינם לכל גולשי האינטרנט. התכנים כוללים בין היתר פרקים באורך מלא של סדרות מקור ורכש, סרטים מהארץ ומחו"ל, תוכניות, תקצירים, טריילרים ועוד. בסך הכל, יהיו באתר עד סוף שלב א' של שיתוף הפעולה (נובמבר 2007) כ- 800 שעות שידור לצפייה ללא תשלום. בנוסף, כולל האתר גם חומרים אינטרנטיים משלימים לתכנים הטלוויזיוניים: ראיונות עם הכוכבים וקטעי מאחורי הקלעים שצולמו במיוחד עבור האתר, גלריית תמונות, דפי יוצרים, פורומים ייעודיים, צ'טים ועוד.
במסגרת שלב הפיילוט שקדם להשקה כבר שודרו עשרת הפרקים הראשונים של סדרת הדרמה המדוברת "מסכים" וזכו להצלחה רבה עם 40,000 צפיות תוך 12 שעות מהעלייה לאתר, ו- 15 פרקים של סדרת המקור "הנפילים" מיד לאחר השידור הטלוויזיוני שלהם ובאורך מלא. כמו כן, עלו בוואלה! 2 העונות הראשונות ועשרת הפרקים של העונה החדשה של הסדרה "ראש גדול" אשר סחפה 100,000 צופים תוך 4 ימים, עשרה פרקים חדשים של "היפים והאמיצים" ועונה מיוחדת של "באטלסטאר גלקטיקה" שצולמה בלעדית לאינטרנט.
בשלב השני של הפרויקט המשותף, יעלו לאתר עוד מאות שעות שידור ויכללו: עשרות תוכניות נוספות, סדרות מקור ורכש וסרטי קולנוע באורך מלא. במסגרת שלב זה, מתוכנן המיזם לעבור לפורמט של תשלום פר צפייה (pay per view) בחלק מן התכנים. לגולשים יוצעו מספר סוגי תשלום באמצעות וואלה!PAY, כרטיס אשראי, חיוב סלולרי או דרך מנוי yes.
רון אילון, מנכ"ל yes אמר אתמול כי ראשונה למפרסמים בישראל לבצע פרסום משמעותי בווידאו באינטרנט. קהל מפולח ייחשף למוצרי פרסום הממנפים את יתרונות המדיום האינטרנטי ומשולבים בעשרות אלפי קטעי הווידאו באתר, במחירים תחרותיים למחירי הפרסום בטלוויזיה. בנוסף, יתבצע שילוב של תוכן שיווקי בסדרות מקור בשלבי ההפקה באופן שתואם את המדיום האינטרנטי.
עוד הוסיף אילון כי "התוכן הוא המלך. yes היא ספק תוכן ולכן אנו משתמשים באמצעי ההפצה השונים הקיימים. אנו חלוצים בתחום זה, וכיום ניתן לראות את התוכן העשיר של yes באינטרנט באמצעות המדיה סנטר, בסלולאר ועכשיו גם באמצעות האתר החדש, המעניק לצופים חוויה נוספת של תוכן חדש ומפתיע. זוהי הפעם הראשונה ש -yes תוכל ליהנות מהכנסות פרסום כטלוויזיה רב ערוצית ואנו שמחים על ההזדמנות לחבור לוואלה!, אתר האינטרנט המוביל בישראל".
אילן ישועה, מנכ"ל וואלה!: "למפרסמים שלנו נציע מבחר מוצרי שיווק ופרסום בווידאו אשר יאפשרו להם לשלב את עוצמת החוויה בווידאו עם היתרונות הטכנולוגיים של האינטרנט, והכל במחירים אפקטיביים נמוכים משל הפרסום בטלוויזיה המסחרית. גולשי וואלה! ייהנו כבר בחודשים הקרובים ממבחר חסר תקדים של תכני ווידאו איכותיים אשר לא היו נגישים לגולש הישראלי עד היום".
כתבות נוספות
-
16/06/2022מנויי דיסני+ תהיה גישה לצפייה באיכות גבוהה בעד ארבעה מכשירים בו-זמנית קרא עוד
-
9/06/2022החל מיום ההשקה, המעריצים של גיבורי-העל יוכלו לצפות ביותר מ-40 סרטי מארוול קרא עוד
-
27/12/2021 17:00
-
8/07/2021חברת "קרדיט קלין", לשיפור דירוג האשראי, תעלה עם פרסומת בהשתתפות הפרזנטור החדש גדי סוקניק בטלוויזיה בפרק הפתיחה של "האח הגדול" ובגמר היורו
קרא עוד -
22/06/2021מהפכה בתחום התמלול והכתוביות בתעשיית המדיה: איטייפ מקבוצת מלם תים חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם טרנס טייטלס ויספקו שירותים טכנולוגיים מתקדמים בתחום התמלול לכתוביות עבור קהילת יוצרי התוכן בתעשיית המדיה בישראל
קרא עוד -
21/05/2021בימים אלה מתקיימים דיונים על שינויים בפעילות חטיבת מכאן במטרה לשדרג ולייעל את השירות לציבור. קרא עוד
-
17/02/2021לחיצה על הכפתור מובילה לשקופית שמעודדת את הצופים ללכת להתחסן - "תשאירו את הדרמות לסלקום tv ולכו להתחסן!"
קרא עוד -
11/01/2021ViacomCBS והתאגיד SmartStudy, שיצר את בייבי שארק, פועלים יחד ליצירת סדרת אנימציה חדשה אשר תהיה מבוססת על המותג קרא עוד
-
24/09/2020לדברי מיכל נוף, עורכת המוסף: "מבדיקות שערכנו מצאנו דרישה הולכת וגוברת מצד הציבור הישראלי לתחום הארכיטקטורה ועיצוב הפנים" קרא עוד
-
20/08/2020הקמפיין הינו שיאו של מהלך מתמשך ורב שנים של תנועת "הצבא העולמי נגד התעללות בילדים" קרא עוד