דון לוי: "הגענו למצב בחברת Sony, שכל דבר שניתן לדמיין – אנו מסוגלים ליצור"
בי"ס סמי עופר לתקשורת במרכז הבינתחומי הרצליה קיים אתמול פאנל בנושא "מגמות עתידיות בניו-מדיה" בשיתוף הקרן הדו לאומית ישראל ארה"ב (קרן בירד) ואיגוד קרנות הון הסיכון בישראל (IVA).
האורח המרכזי בפאנל, דון לוי, סגן נשיא בסוני העולמית(Sony Picture Imageworks): "היום הגענו למצב בחברת Sony, שכל דבר שניתן לדמיין – אנו מסוגלים ליצור. הפעילות חוצת-המדיות מאפשרת לנו לשלב בין כשרון לטכנולוגיה ולאפשר לקהל להיות מעורב פיסית ורגשית בתכנים האהובים עליו ולחוות חוויות אותנטיות בתחום הבידור".
לוי ציין כי "טשטוש הגבולות בתחום הבידור והרחבתו למדיות נוספות מעצימה את הדבר שעומד בבסיס החוויה הבידורית, וזה הצורך של בני אדם בקהילתיות. האינטרנט והפלטפורמות החדשות מאפשרות לנו לחבר בין אנשים וזה גם הכיוון שאנו צועדים לעברו בעתיד".
בפאנל השתתפו גם ד"ר אורן צוקרמן, בוגר מעבדת המדיה של MIT וחבר סגל בי"ס סמי עופר לתקשורת בבינתחומי, גיא בן דב, ממייסדי double fusion (פרסום במשחקי מחשב), ירון גלאי, ממייסדי quigo (רשת הפרסום הקונטקסטואלי), אורי שנער, מייסד aniboom (קהילת גולשים לתכני אנימציה), אייל חן מנהל טלקום ומדיה ב –google ישראל, ויניב ויצמן, מנכ"ל teenk (חברת שיווק מבוסס קהילות נוער).
בין הנושאים שנדונו בפאנל, היתה שאלת הפרסום הכפוי לעומת פרסום על פי בחירה. ירון גלאי ציין כי "העתיד נמצא במקום שבו הפרסום ייתפס כשירות, חלק מהותי מהמוצר ולא כהפרעה לצרכן." אורי שנער, התייחס לטרנדים הבאים בפרסום, שיתאפיינו בפרסומות סמויות, בשיתוף בעולם התוכן וכן – פרסום וולונטרי. "נוכל לקבל תכנים לפי בחירה, המותאמים לנו אישית, או שנשלם עבור קבלת תכנים ללא פרסום", ציין שנער.
כתבות נוספות
-
20/07/2022אז רגע לפני שאתם נחשפים לכל הפרסומים המבטיחים על הנחות משמעותיות בעלויות הביטוחים, חשוב שתעצרו רגע ותגדירו לעצמכם את הצרכים.
חשבו איזה ביטוח אתם זקוקים, אלו כיסויים חשוב לכם שיופיעו בפוליסה, כמה אתם יכולים או רוצים להקצות למטרה וכל צורך אחר.
קרא עוד -
16/06/2022מנויי דיסני+ תהיה גישה לצפייה באיכות גבוהה בעד ארבעה מכשירים בו-זמנית קרא עוד
-
9/06/2022החל מיום ההשקה, המעריצים של גיבורי-העל יוכלו לצפות ביותר מ-40 סרטי מארוול קרא עוד
-
27/12/2021 17:00
-
8/07/2021חברת "קרדיט קלין", לשיפור דירוג האשראי, תעלה עם פרסומת בהשתתפות הפרזנטור החדש גדי סוקניק בטלוויזיה בפרק הפתיחה של "האח הגדול" ובגמר היורו
קרא עוד -
22/06/2021מהפכה בתחום התמלול והכתוביות בתעשיית המדיה: איטייפ מקבוצת מלם תים חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם טרנס טייטלס ויספקו שירותים טכנולוגיים מתקדמים בתחום התמלול לכתוביות עבור קהילת יוצרי התוכן בתעשיית המדיה בישראל
קרא עוד -
21/05/2021בימים אלה מתקיימים דיונים על שינויים בפעילות חטיבת מכאן במטרה לשדרג ולייעל את השירות לציבור. קרא עוד
-
17/02/2021לחיצה על הכפתור מובילה לשקופית שמעודדת את הצופים ללכת להתחסן - "תשאירו את הדרמות לסלקום tv ולכו להתחסן!"
קרא עוד -
11/01/2021ViacomCBS והתאגיד SmartStudy, שיצר את בייבי שארק, פועלים יחד ליצירת סדרת אנימציה חדשה אשר תהיה מבוססת על המותג קרא עוד
-
24/09/2020לדברי מיכל נוף, עורכת המוסף: "מבדיקות שערכנו מצאנו דרישה הולכת וגוברת מצד הציבור הישראלי לתחום הארכיטקטורה ועיצוב הפנים" קרא עוד