חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

אורית ארטל-דלוגין מונתה למנהלת מחלקת התקשורת השיווקית במאוחדת

אסנת דלוגין. צילום: גליה חרמון (הגדל)
אסנת דלוגין. צילום: גליה חרמון

אורית ארטל-דלוגין  (נ+3) מונתה למנהלת מחלקת התקשורת השיווקית במאוחדת.  ארטל-דלוגין  מגיעה למאוחדת עם ניסיון רב בהקמה והובלה של פרויקטים שיווקיים גדולים בעולם הבריאות. 


בתפקידה האחרון הקימה את מחלקת השיווק של המרכז הרפואי קפלן. קודם לכן כיהנה כמנהלת מחלקת השיווק של המרכז הרפואי ת"א (איכילוב) וכמנהלת השיווק של ביה"ח ליס ליולדות באיכילוב.  במסגרת תפקידיה הובילה תהליכי מיתוג ואסטרטגיה שיווקית, היתה אחראית על איפיון והטמעת כלים דיגיטליים לתהליכי  ניהול קשרי לקוחות ושיווק  וכן על הקמת מועדוני יולדות  שאותם העבירה בתקופת הקורונה לעולם האונליין.בעבר  מילאה תפקידים בכירים במשרדי פרסום מהמובילים בארץ בתחום ניהול לקוחות ותקציבים.


לאורית ארטל-דלוגין תואר ראשון בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת תל אביב, תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בר-אילן , וכן היא בוגרת לימודי עיתונאות ותקשורת באוניברסיטת בר אילן, קורס דירקטורים וקורסים בינלאומיים בשיווק.


עופר חברוני, סנמכ״ל חטיבת לקוחות של מאוחדת  ברך על המינוי החדש וציין: "אורית מצטרפת למהפכת הרפואה ההיברידית שמאוחדת מחוללת במערכת הבריאות הישראלית בשנתיים האחרונות בכלל ובתקופת הקורונה בפרט. בחרנו באורית כדי שתתרום מניסיונה הרב והמוצלח בהנגשת שירותי רפואה ייחודיים לציבור הלקוחות והלקוחות הפוטנציאליים"

עם כניסתה לתפקיד מציינת ארטל-דלוגין,  כי היא נרגשת להצטרף לנבחרת המקצוענים של מאוחדת ולהיות שותפה לשדרוג עולם הבריאות בישראל.

 


עבור לתוכן העמוד