חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

דוד קאופמן מונה למנהל השיווק והמכירות של חברת "משומשו"

בתפקידו יהיה אחראי דוד קאופמן, אשר שימש כמנהל מכירות בחברת "תנובה" ובחברת "שטראוס", על ניהול המכירות והרחבת קו הפצת מוצרי "משומשו"
צילום: ליאור דמתי (הגדל)
צילום: ליאור דמתי

לאחר כ-4 שנים בחברת "תנובה" עובר דוד קאופמן לניהול המכירות של חברת המזון הטבעוני "משומשו". יצרנית המזון, בבעלות קיבוץ גן-שמואל וחברת הדר-פוד, מינתה את דוד קאופמן למנהל השיווק והמכירות הארצי של החברה. בתפקידו יהיה אחראי קאופמן, בעל תואר ראשון במנהל עסקים, על ניהול קו הפצת מוצרי משומשו ברשתות המזון הקמעונאיות ובשוק המוסדי, בכללן בתי מלון, פיצריות, בתי קפה, חברות הסעדה ומסעדות.


קו המוצרים של "משומשו" כולל גבינות טבעוניות קשות, ממרחים בסגנון גבינת שמנת, חמאה טבעונית, תחליפי בשר ארוזים וכן סדרת מוצרי מאפה חדשה הכוללת מיני בורקס במילוי פטה טבעונית, מיני בורקס טבעוני במילוי בסגנון פיצה ובמילוי "בשר". לאור הצמיחה המשמעותית בשוק הטבעוני והגידול המהיר בייצוא, משקיעה החברה בהרחבת המפעל ובפסי ייצור ואריזה מתקדמים שיאפשרו גידול משמעותי בכמויות ובמגוון.


קאופמן (34), נשוי פלוס 3 ילדים, עלה לישראל בשנת 97' מברזיל, ומתגורר כיום בפרדס חנה. בחברת "תנובה" שימש כמנהל המכירות בשוק המאורגן ובשוק הפרטי, וקודם לכן שימש כמנהל מכירות בחברת "שטראוס".

עבור לתוכן העמוד