חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

אלקטרה נבחרה למותג הישראלי בתחרות פורטיסימו

אלקטרה נבחרה למותג הישראלי בתחרות פורטיסימו (הגדל)

מהו המותג שמעורר בך הכי הרבה גאווה ישראלית? מה המותג שמייצג את הישראליות של שנת 2013? זאת השאלה שנשאלה במסגרת תחרות הפייסבוק של פורטיסימו סמארט מדיה אשר נערכה לקראת יום העצמאות.

 

חברת אלקטרה הייתה הזוכה הראשונה בתחרות שהציגה רשימה של אייקונים ישראלים לבחירת הגולשים, כולל מותגים כגון ידיעות אחרונות, מעריב, כתר, צ'ק פוינט, שוקולד השחר ועוד. קרוב מאוד לאלקטרה, והרבה לפני האחרים הגיע במבה. את המקום השלישי תפס שוקולד השחר.

"יותר מהתוצאות עצמן של התחרות, אנו לומדים ממנה על השיווק באינטרנט. בתחרות זו ראינו כיצד מותגים יכולים ליצור מציאות ברשתות חברתיות, כפי שלא היה ניתן לעשות בעולם התקשורת המסורתי. התגייסות נרחבת של עובדי אלקטרה למען המותג הביאה להכתרתו כמותג הישראלי ביותר, לפני מותגים מבוססים וותיקים יותר כמו במבה", אומרת שירלי מייזליש, סמנכ"ל השיווק של פורטיסימו סמארט מדיה."יותר חברות בוחנות כיום כיצד הן מהנדסות את הרשת לטובתן – כדי להנדס תופעות חברתיות. במאמר שפורסם לאחרונה נחשפו עובדות מרתקות כיצד התגייסות של גופים בעלי אינטרסים מסחריים הפכה את ה'הארלם שייק' לקליפ ויראלי. זאת בעוד הקליפ נחשב עד עתה לתופעה חברתית ולא מסחרית".

 

התחרות תתקיים ב"מגרש המשחקים של פורטיסימו" – עמוד של הפייסבוק של החברה אשר נועד לשתף ניסיונות במדיה חברתית. פורטיסימו סמארט מדיה התחייבה לפרסם סיכום של כל פעילות שתקיים בעמוד כדי לקדם ידע ויכולות של מנהלי שיווק בישראל.

 

עבור לתוכן העמוד