חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

קוקה קולה מרחיבה את המותג זירו

קוקה-קולה ישראל משיקה לראשונה בישראל את המשקה שזוכה לפופולריות רבה ברחבי העולם: ספרייט זירו. המשקה, אשר עתיד להחליף את דיאט ספרייט, יושק בישראל במהלך חודש יוני.

 

אלון זמיר, סמנכ"ל שיווק קוקה-קולה ישראל, מסר: "משקאות הזירו זוכים לפופולריות והצלחה רבה בעולם, ובפרט קוקה-קולה זירו, אשר מהווה הצלחה מרשימה בקנה מידה בינלאומי. לכן, לאחר תהליך מחקר ופיתוח שערכנו מול צרכני דיאט ספרייט, התקבלה ההחלטה להביא לישראל את ספרייט זירו. חשוב לציין שהמטרה הייתה מציאת הטעם המתאים ביותר לחיך הישראלי. מחקרים שערכנו הראו התקבלות גבוהה ואהדה רבה למותג החדש בקרב הצרכנים בכלל וצרכני דיאט ספרייט בפרט. לכן, כחלק מתהליך ריענון המותג ספרייט, אנו גאים להשיק את ספרייט זירו גם בישראל".

 

ההשקה תלווה בפעילות שיווקית בכל ערוצי השיווק השונים כגון קמפיין טלוויזיה, שילוט חוצות וקמפיין אינטרנט. הסלוגן שילווה את המהלך: ספרייט זירו - טעם נהדר ללא סוכר.

 

עבור לתוכן העמוד