חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

סנטינל וואן הישראלית עלתה בקמפיין טלוויזיה בארה"ב בשעות השיא של הדיבייט לנשיאות

תומר ויינגרטן. צילום: SentinelOne (הגדל)
תומר ויינגרטן. צילום: SentinelOne

תוכניות החדשות הפוליטיות המובילות בארה"ב במדד הרייטינג:  Hannity  של רשת FOX  הפונה לקהל הרפובליקני ו Rachael Madow   של רשת MSNBC  הפונה לקהל הדמוקרטי, שידרו משדרים מיוחדים כהכנה לדיבייט הראשון לקראת הבחירות שעיני העולם נשואות אליהן- הבחירות לנשיאות ארה"ב.

המשדרים, אולי האמריקאים ביותר, לוו אמש בפרסומת ה TV  הראשונה של ענקית הטכנולוגיה מישראל סנטינל וואן- פעימה ראשונה של קמפיין TV , מבין 3 פעימות בכל משדרי הקדם של 3 הדיבייטים הצפויים לקראת הבחירות שיתקיימו ב 3.11.20.

הקמפיין מגיע לאחר שנה משמעותית ביותר בתנופת הצמיחה של היוניקורן הישראלי, המוערך במעל ל 1.1 מיליארד דולר, לאחר שהשלימה סבב גיוס E בפברואר האחרון ומינתה לפני מספר ימים סמנכ"ל כספים גלובאלי לחברה לטיפול בשוק הציבורי, לקראת הצעד הבא המתוכנן של החברה- הנפקה.

הקמפיין מתמקד בחשיבות אבטחת הסייבר בעידן החדש שנכפה עלינו עם פרוץ נגיף הקורונה, ונועד להעלות עוד יותר את פרופיל החברה, שהציגה צמיחה מ רשימה בחצי השנה מאז התגלה הנגיף בעולם.

"המגיפה שינתה את אופן העבודה שלנו, החיים וההתקשרות בינינו בדרכים רבות", אומר דניאל ברנרד, סמנכ"ל השיווק הגלובאלי של סנטינל וואן. "היום אנו מספרים את סיפורו המשתנה של העולם באמצעות עדשת אבטחת הסייבר.   אנו מציבים שאלה לכל איש מקצוע או בעל עסק- העסק שלך השתנה. האם גם אבטחת הסייבר שלך השתנתה? ותשובתנו: " SentinelOne היא חברת הסייבר היחידה, שנבנתה עבור כוח העבודה המרוחק. באמצעות מסרים ברורים, מוסיקה דרמטית, צילום אמנותי, אפיון מגוון והחיבור בין משרד, טבע ובית, אנו מציבים את SentinelOne כמותג הטכנולוגיה של העתיד".

 

מקום ראשון לסנטינל וואן בדירוג משובי הלקוחות של גרטנר

חברת גרטנר מפרסת מדי שנה את תוצאות ה Peer Insights - פלטפורמה אינטרנטית שבה לקוחות מדרגים את המוצרים של חברות האבטחה המובילות בעולם. בשונה מפרסים או מחקרי שוק (כגון Cool Vendor של גרטנר או Wave של פורסטר), דירוג זה מבוסס אך ורק על ביקורות של לקוחות.

 

 גרטנר פוסלת כ- 30% מהביקורות שממולאות באתר, ואוסרת בצורה מפורשת על ספקים (וגם על שותפיהם, מפיצים, יועצים וכל מי שעבד או עובד בחברות) לכתוב ביקורות, לשדל לקוחות לכתוב ביקורות (תמורת הנחה או הטבה), ובאופן כללי הביקורות שממולאות באתר חייבות להיות מעמיקות ורציניות. הציון הסופי הינו שקלול של כמות הביקורות והציון שניתן למוצר.

 

6 יצרנים זכו בציון לשבח (שמכונה Voice of the Customer ), וביניהם SentinelOne הגיעה למקום הראשון בציון משוקלל של 4.9   מתוך 5. SentinelOne הנה החברה הישראלית היחידה שזכתה לציון לשבח.

 

מייסד ומנכ"ל SentinelOne , תומר ווינגרטן מסר - "התוצאות שפרסמה חברת גרטנר מוכיחות שוב את מה ש 3,500 לקוחות בעולם כבר יודעים- מוצר האבטחה של SentinelOne הוא המוביל בעולם. בניגוד לדירוגים ופרסים שונים, אותם ניתן לקנות בכסף או להשפיע על התוצאה, הדירוג הזה מורכב אך ורק מביקורות אותנטיות של לקוחותינו, ומראה עד כמה הם מרוצים מרמת האבטחה שהמוצר מספק להם, כמו גם קלות השימוש והתמיכה המצויינת שאנחנו מעניקים ללקוחות".    

עבור לתוכן העמוד