חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

Kotex בקמפיין חדש המעודד שבירת סטיגמות כלפי נערות ונשים

Kotex, מותג ההיגיינה הנשית הבינלאומי מבית קימברלי קלארק ישראל, יוצא בקמפיין טלוויזיה ודיגיטל חדש, תחת השם "דור חדש של בנות", הנלחם בסטיגמות כלפי נערות ונשים.

אגם בוחבוט. צילום: יח"צ (הגדל)
אגם בוחבוט. צילום: יח"צ

 בקמפיין ישתתפו הזמרת המצליחה, אגם בוחבוט, הקונדיטורית ואשת העסקים, אור שפיץ והגולשת האולימפית, ענת ליליאור. שלושת הפרזנטוריות יובילו את הקמפיין שיעסוק בסטיגמות איתן מתמודדות נערות ונשים במהלך חייהן ויציג את סיפורן בהתמודדות מול הסטיגמות שנתקלו בהן בדרך להצלחה הגדולה.


הקמפיין הטלוויזיוני שהפיק מקאק, משרד הפרסום של קימברלי קלארק, והקמפיין הדיגיטלי שמנוהל על ידי טינק, יעלו ב -16 לדצמבר. יש לציין, כי לראשונה בישראל מותג מחליט לנהל זירת תוכן סגורה באינסטגרם, חשבון שבו חברות הקבוצה הן נערות בלבד. עד עתה הצטרפו אלפי עוקבות לקבוצה, בה ניתן לעקוב ולנהל שיח עם יוצרות תוכן ברשת האהובות ביותר.

 

בקמפיין חושפות הפרזנטוריות את הסטיגמות שנתקלו בהן במהלך החיים והקריירה, כל אחת בתחומה ומספרות מה היו אומרות לעצמן בגיל 12 ואיך למרות כל הקשיים, הסטיגמות וחוסר האמונה של אנשים מבחוץ הן יצליחו לכבוש את העולם, לעבור לקדמת הבמה ולנצח את כל הקולות שאמרו להן שהן לא יצליחו.

 

לדברי סמנכ"לית השיווק של קימברלי קלארק ישראל, לילך כהן-שולומון: "אני גאה בבחירה שלנו באגם בוחבוט, ענת ליליאור, בר מיניאלי ואור שפיץ להובלת הקמפיין החדש. הן משמשות כמודל לחיקוי עבור נערות רבות בישראל וגורמות להן להאמין בעצמן, לשאוף גבוה ולהגיע רחוק וזאת בדיוק המטרה של הקמפיין החדש שלנו, שמאמין שהגיע הזמן לדור חדש של בנות, דור שלא נכנע לסטיגמות ולא נותן להן לעצור אותן ולפגוע בהצלחה שלהן, אמרה סמנכ"לית השיווק של קימברלי קלארק."

עבור לתוכן העמוד