חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

NESPRESSO משיקה את בוטיק הדגל הייחודי שלה בקניון רמת אביב

הבוטיק המחודש עוצב בקונספט קיימות, כולל חווית מיחזור חדשנית, ושואב השראה מבוטיקי קפה המובילים בעולם
נגיעה לוקאלית בבוטיק הגלובלי: אמנות גרפיטי של אמן הרחוב הישראלי המצליח - ניר פלד "פילפלד"

ניר פלד "פילפד".  צילום: רפי דלויה (הגדל)
ניר פלד "פילפד". צילום: רפי דלויה

NESPRESSO, החברה שהובילה לשינוי בתרבות צריכת הקפה בישראל, משיקה את בוטיק הדגל בקניון רמת אביב בהשקעה של 3 מיליון שקלים. הבוטיק החדש עבר מתיחת פנים, כולל התרחבות ועיצוב ייחודי ויתפרש על גודל של 200 מ"ר.

בנוסף לעיצוב החדשני, בוטיק הדגל מציע חוויה חדשנית ללקוחות הממחזרים- עמדה אינטראקטיבית שתאפשר ללקוחות הממחזרים לגלות מה משקל הקפסולות שהחזירו למיחזור, ולאיזה מוצרים חדשים ניתן יהיה להפוך אותן- החל מדשן לדישון כרמים ועד אופניים.

 

עיצוב בר קיימא

הבוטיק החדש של נספרסו עוצב על פי קונספט בינלאומי, בדומה לבוטיקים מובילים בעולם. הבוטיק נבנה ועוצב על פי ערכי הקיימות, רוב החומרים בבוטיק הינם חומרים ממוחזרים, כולל משטחים העשויים קפה ממוחזר. בבוטיק צמחיה רבה, עמדת מיחזור אינטראקטיבית ועוד תוספות ייחודיות שהופכות את חווית הקפה לעוצמתית יותר מתמיד.

כדי לתת לבוטיק נגיעה מקומית, נבחר אמן הגרפיטי התל אביב ניר פלד, "פילפלד", מי שהתחיל מגרפיטי ברחובות תל אביב ונחשב כיום לדמות בינלאומית ידועה בתחום אמנות הרחוב שיצירותיו נמכרות בהצלחה בכל רחבי העולם. במסגרת שיתוף הפעולה, פילפלד צייר על קיר הבוטיק החדש  את ההשראה שלו לעיר תל אביב – והתוצאה יצירה מסקרנת שמצליחה להפתיע כל פעם מחדש.

 

חווית ריטייל חדשה

קו הקופות המסורתי בוטל לצורך יצירת חוויה דינמית חדשה ותואמת לתקופה. הלקוחות יכולים להסתובב בבוטיק, לטעום תערובות קפה, להתרשם מהאביזרים והמכונות, וכשירצו לבצע רכישה יוכלו לפנות לאחד ממומחי הקפה שנמצאים בבוטיק ויסייעו ללקוחות ברכישה הדיגיטלית של קפסולות המותאמות לטעמם האישי. את הרכישה יוכלו הלקוחות לקבל דרך חלונית ייחודית בבוטיק.

 

תומר הורוביץ, סמנכ"ל החטיבה המסחרית של נספרסו ישראל:  "בוטיק הדגל שלנו נפתח בקונספט הגלובלי החדש, כך שהלקוחות שלנו יוכלו להנות מחווית קפה חדשנית ומרגשת עוד יותר. אנחנו מאמינים שלצד התפתחות עולם האון ליין, עדיין כולנו רוצים חוויות קנייה בעולם הפיזי והשקענו רבות כדי לייצר את חווית הקנייה הטובה ביותר".

 

אודות פילפלד-

ניר פלד, 36, כבש לא רק את תל אביב אלא גם את הזירה האמנותית הבינלאומית ומחוזר על ידי המותגים היוקרתיים ביותר בעולם. כילד שהתמודד עם ליקויי למידה וצייר על קירות בית הספר במקום ללמוד, הוא לא שיער שיום אחד יכבוש את העולם. גם כשחזר בתשובה לפני כ-12 שנה, לא עזב פלד את סצנת הלילה התל אביבית.
בימים אלה עובד פלד על תערוכה גדולה שתראה אור בקרוב בשם:
Helem. בין עבודותיו הנוספות שיראו אור בקרוב: יצירת אומנות עבור מותג רכב חדש ויצירה על סוכת המציל בחוף בוגרשוב עבור עיריית תל אביב.

עבור לתוכן העמוד