חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

סקר: הצרכן הישראלי נוהג לארח אחת לשבועיים עד 10 איש

צילום: סטודיו גולן (הגדל)
צילום: סטודיו גולן

מסקר שערכה רשת ZAGA (זגה) - המתמחה בפינות אוכל, ע"י חברת הסקרים Rotem AR בקרב כ- 500 נשאלים בגילאי 34 ומעלה, עולה כי הצרכן הישראלי נוהג לארח בתדירות גבוהה אורחים רבים.

עוד עולה מהסקר כי למעלה מ- 65% מהנשאלים רואים בפינת האוכל את המקום המשמעותי ביותר בבית למפגש המשפחתי. יותר משליש מהנשאלים בסקר רכשו פינת אוכל בארבע השנים האחרונות. הצרכן הישראלי מחליף בממוצע כל  12 שנים את פינת האוכל.  29% מהנשאלים אמרו שירכשו פינת אוכל בשנתיים הקרובות. שני הטריגרים הבולטים ברכישת פינת אוכל חדשה: שיפוץ ומעבר דירה או הצורך לרענן ולחדש את הבית באמצעות ריהוט חדש.

בנוסף, מהסקר עלה כי, ישראלים רבים נוהגים לארח בתדירות גבוהה: 39.7% מהנשאלים הצהירו שנוהגים לארח אחת לשבועיים בין 6-10 נפשות לארוחה משפחתית.

ומהם הגורמים המשפיעים על בחירת פינות אוכל לבית? הרוב ענו שהמשפיע העיקרי הוא איכות המוצר, המשפיע השני שנבחר הוא מחיר המוצר, לאחר מכן, עיצוב ונראות המוצר ולבסוף מוניטין המותג.

הסקר מצביע על כך כי 40% מהנשאלים יעדיפו לרכוש פינת אוכל פרקטית ונוחה עם אפשרות הרחבה לעומת 36% שיעדיפו לרכוש פינת אוכל מעוצבת ובהתאם רשת זגה יצרה שולחנות המציעים שילוב של נוחות ונראות עיצובית כאחד.  

לרגל ראש השנה וחגי תשרי משיקה רשת זגה את 'שולחן ספארי', השולחן הפרקטי ביותר והמתאים לאירוח ארוחות משפחתיות. אורכו של השולחן 1.5 מטר אותו ניתן לפתוח ל-2 מטרים נוספים, אשר יאפשרו ישיבה מרווחת ונוחה של כ- 16 סועדים. השולחן אינו תופס מקום רב בחלל ומגיע עם 4 הרחבות אשר מאפשרות פתיחה של עד 3.5 מטרים בהתאם לכמות הסועדים. הוא רחב במיוחד: מגיע ברוחב של 1 מטר, מה שמאפשר להניח עליו את המאכלים והתבשילים בצורה מרווחת, נוחה ולא צפופה.

עבור לתוכן העמוד