חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

לא רק תפוחים בדבש

עשרות מיליוני  תפוחים בדבש חצו את המרחבים הוירטואליים בין מייל למייל, בימים שקדמו לראש השנה, בניסיון של עסקים להזכיר לשותפים וללקוחות שלהם – "הננו כאן", אנחנו חושבים עליכם פעם בשנה.


רוב הברכות מצאו את עצמן בפח הזבל של הדואר האלקטרוני מהר יותר מאשר האוכל נעלם במהלך ארוחת החג. אך יש גם מספר יוצאי דופן. למרבה האכזבה כולם מגיעים מגופי פרסום וקד"מ שהיצירתיות בנויה ב- DNA שלהם, ולא מחברות המוכרות מוצרים ושירותים אחרים.

 

הראשונה היא חברת Lasercut4 המתמחה בביצוע חיתוך איכותי בלייזר. החברה שלחה ללקוחותיה גלויה בה משובצים חלקים של תפוח אותם מקבל הגלויה צריך להרכיב. המשחק הקטן מושך את תשומת הלב ומאתגר מיידית את מקבל הגלויה, ובנוסף קוד ה- QR המשולב בגלויה מאפשר למתקשים בהרכבה להגיע לאתר החברה ולצפות בהוראות ההרכבה.

 


 

לא רק שסוכנות הפרסום iSocia יצרה ברכה ליום כיפור, היא גם עשתה פניה ממוקדת מאוד - דווקא אל המתחרים.  בסדרת גלויות מתריסה היא פונה למזבלה, בליק, אקליפטוס ובלונד 2.0

(פורסם במקור ב- pitria.co.il)

 

 

חברת מוצרי הקד"מ Marketier, גם היא נקטה בקו הברכה ה"מפעילה" אבל עם טוויסט. לקוחות החברה קיבלו מארז שבחלק העליון שלו מסודרים כל המוצרים הנדרשים לאפיית עוגת דבש. ומתחתיהם מסתתרת עוגה מוכנה - המסר "איך את רוצה לקבל את העוגה שלך" מבהיר היטב מה יכולות החברה בהשוואה לדרך העבודה הרגילה בשוק.

 

גם i love food, המתמחה בקידום מסעדות מספק מתכונים לחג, אבל הפעם בתצורה של ספר וירטואלי מושקע שנאסף מכל הבלוגרים מולם הם עובדים ואותם הם קוראים. הספר משך 10,000 כניסות, לצפיה:  http://wow-now.net/ilovefood/cookbook

 

 

קיבלתם או שלחתם מתנות או ברכות מקוריות נוספות ? שלחו אלינו ל- new.allmarketing@gmail.com

מאמרים נוספים בנושא

  • רגשו אותי! ברוכים הבאים לעידן השיווק החוויתי
    קד"מ ואירועים
    12/03/2020
    הצרכנים עוברים מהנאה שברכישת חפצים אל עבר איסוף חוויות. בין אם מדובר במרכזי מבקרים, מוזיאונים, אולמות חתונה וחנויות בקניונים - רבים מתחילים לאמץ טכנולוגיות מתקדמות כדי להשאיר את הרושם הרצוי על הלקוחות.

    קרא עוד
  • עונת המלפפונים, אך  לא בנדל"ן
    קד"מ ואירועים
    7/07/2016
    אני מוצאת את עצמי מול מנהלי שיווק אומרים לי את המשפט כי "חבל על הזמן. ממילא חם וממילא חצי מדינה יוצאת לחופש". שיר הספרי טוענת אחרת ומספקת מספר טיפים לקידום מכירות במיוחד בתקופת הקיץ. קרא עוד
  • פלטפורמת פרסום בריאותית חדשה
    קד"מ ואירועים
    26/02/2015
    חברת Terraboost מחדירה בימים אלו את עמדות ניקוי הידיים באמצעות ג'ל, המציגות בפני המשתמשים פרסומות המותאמות לקהל היעד בזמן שהם מנקים את ידיהם ללא עלות. קרא עוד
  • חג האהבה כמנוף שיווקי
    קד"מ ואירועים
    13/02/2014
    אורית בלום מספרת על החברות והעסקים השונים שהחלו לחשוב איך גם הם יכולים לתפוס טרמפ על עגלת האהבה ולהפוך את הולנטיין דיי למנוף שיווקיי ולהזדמנות להופיע בתקשורת. קרא עוד
  • גימיקים בשיווק ושדרוגם
    קד"מ ואירועים
    10/10/2013
    לא תמיד חשוב מי צועק הכי חזק או למי יש את נוכחות המרשימה ביותר. איך נעזרים נכון בגימיקים שיווקיים. קרא עוד
  • קד"מ ואירועים
    3/10/2013
    הרחבת המתחם נובעת מהביקוש הרב לאירועים אינטימיים עסקיים ופרטיים של 20-250 אורחים וכן עקב הביקוש הגדול לחתונות בוטיק מול הים. קרא עוד
  • פרסום עונתי – יש חיה כזאת?
    קד"מ ואירועים
    4/02/2013
    האם יש קמפיינים פרסומיים שמצליחים יותר בעונה מסוימת של השנה? מאמר זה ינסה להסביר מדוע התשובה הפשוטה ביותר לשאלה זו היא בהחלט כן. קרא עוד
  • סה"כ יריד, מה הסיפור?
    קד"מ ואירועים
    10/01/2013
    כנסים וירידים מתקיימים כמעט בכל יום מאמר הנותן טיפים כדי לנצל את האירוע בצורה יעילה: חשוב מאוד לבצע מספר פעולות הכנה בסיסיות ודי בנאליות. קרא עוד
  • קד"מ ואירועים
    28/11/2012
    באירוע ישתתפו גורואים עולמיים בתעשיית הגיימינג. במסגרת האירוע תתקיים תחרות לפיתוח משחקים עם פרסים בשווי 5,000 דולר. קרא עוד
  • כיצד להיות אפקטיבי בתערוכות בסין ?
    קד"מ ואירועים
    11/11/2012
    השוק הסיני מהווה נקודת משיכה לחברות מישראל, במיוחד בשנים האחרונות. אפיק שיווקי חשוב הוא השתתפות בתערוכות, אך לנצל ערוץ זה בחוכמה אינה עניין פשוט. קרא עוד
עבור לתוכן העמוד