חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

סה"כ יריד, מה הסיפור?

סה"כ יריד, מה הסיפור? (הגדל)

טיפ בתקשורת שיווקית - סה"כ יריד . מה הסיפור

השבוע יתקיים בת"א יריד הוועדים השנתי 9-10 בינואר

כנסים וירידים מתקיימים כמעט בכל יום בחרתי בהזדמנות הזו לתת כמה טיפים כדי לנצל את האירוע בצורה יעילה חשוב מאוד לבצע מספר פעולות הכנה בסיסיות ודי בנאליות:

  • למשל, לאכול משהו לפני שאתם יוצאים מהבית. אתם תודו לי על הטיפ הזה כאשר תעמדו בתור האינסופי לקבל קרואסון וכוס קפה.
  • קיבלתם תג זיהוי, מצוין. היכן אתם מניחים את התג הזה? גבירתי- אני מציץ בשם שלך על התג שתלוי על הצוואר שלך, ואת חושבת שאני מציץ לך במשהו אחר... ואתה מצמיד את התג לחולצה אבל הצעיף המקסים שאתה לובש מסתיר את השם שלך.
  • נכנסת לאחת ההרצאות- מצוין. את מתיישבת ליד קולגה שבאה אתך מאותו ארגון. למה? את לא רוצה להכיר אנשים חדשים ?
  • נכנסתם לאולם התצוגה של היריד. אתם יודעים מה אתם מחפשים ? באתר היריד באינטרנט תמצאו את שמות המציגים ואת מספרי הביתן שלהם – ככל שתהיו ממוקדים יותר בצרכים שלכם כך תנצלו את הזמן טוב יותר – ובעיקר תחסכו מעצמכם כאב ראש , במובן הכי רפואי. במקומות הללו יש המון רעש.
  • מתנות – יציעו לכם המון מוצרי פרסום, כריות, תיקים, חוברות וכו' – אתם באמת צריכים את הדברים הללו? נכון שזה בחינם, אבל להיסחב עם כל הדברים הללו, כאילו שאתם משחקים עם חיים טופול בסצנה מהסרט סלח שבתי ?
  • כרטיסי ביקור – אני יודע שאמרו לך במשרד להביא כמה שיותר כרטיסי ביקור. באמת? ומי אמור לטפל בעשרות הכרטיסים שתביאי? אם מתכוונים לזרוק אותם אז למה בכלל לקחת?
  • ההערה האחרונה היא הכי מעצבנת. אתה נעמד מול אחד הדוכנים. בחורה חיננית מוסרת לך מידע, וכשאתה שואל שאלה היא עונה: "אני רק הפקידה כאן". יקירתי, את לא "רק הפקידה כאן". ואתה יקירי, אתה לא "רק עובד ביריד" - אני הלקוח ובשבילי כל אחד מכם הוא כעת המנכ"ל. אז בבקשה תגדילו ראש.

ביקור מועיל ביריד!

כותב המאמר הינו מרצה במוסדות ובארגונים בנושאי תקשורת שיווקית מחוץ לקופסא, ומנחה סדנאות בתקשורת שיווקית מופרעת .

הקים וניהל שנים רבות את יחסי הציבור של אתר התיירות "נאות קדומים" ליד יער בן שמן, נוהג לנמנם כל יום משעה שתיים ורבע ועד רבע לארבע בצהריים.

 

 

מאמרים נוספים בנושא

  • רגשו אותי! ברוכים הבאים לעידן השיווק החוויתי
    קד"מ ואירועים
    12/03/2020
    הצרכנים עוברים מהנאה שברכישת חפצים אל עבר איסוף חוויות. בין אם מדובר במרכזי מבקרים, מוזיאונים, אולמות חתונה וחנויות בקניונים - רבים מתחילים לאמץ טכנולוגיות מתקדמות כדי להשאיר את הרושם הרצוי על הלקוחות.

    קרא עוד
  • עונת המלפפונים, אך  לא בנדל"ן
    קד"מ ואירועים
    7/07/2016
    אני מוצאת את עצמי מול מנהלי שיווק אומרים לי את המשפט כי "חבל על הזמן. ממילא חם וממילא חצי מדינה יוצאת לחופש". שיר הספרי טוענת אחרת ומספקת מספר טיפים לקידום מכירות במיוחד בתקופת הקיץ. קרא עוד
  • פלטפורמת פרסום בריאותית חדשה
    קד"מ ואירועים
    26/02/2015
    חברת Terraboost מחדירה בימים אלו את עמדות ניקוי הידיים באמצעות ג'ל, המציגות בפני המשתמשים פרסומות המותאמות לקהל היעד בזמן שהם מנקים את ידיהם ללא עלות. קרא עוד
  • חג האהבה כמנוף שיווקי
    קד"מ ואירועים
    13/02/2014
    אורית בלום מספרת על החברות והעסקים השונים שהחלו לחשוב איך גם הם יכולים לתפוס טרמפ על עגלת האהבה ולהפוך את הולנטיין דיי למנוף שיווקיי ולהזדמנות להופיע בתקשורת. קרא עוד
  • גימיקים בשיווק ושדרוגם
    קד"מ ואירועים
    10/10/2013
    לא תמיד חשוב מי צועק הכי חזק או למי יש את נוכחות המרשימה ביותר. איך נעזרים נכון בגימיקים שיווקיים. קרא עוד
  • קד"מ ואירועים
    3/10/2013
    הרחבת המתחם נובעת מהביקוש הרב לאירועים אינטימיים עסקיים ופרטיים של 20-250 אורחים וכן עקב הביקוש הגדול לחתונות בוטיק מול הים. קרא עוד
  • פרסום עונתי – יש חיה כזאת?
    קד"מ ואירועים
    4/02/2013
    האם יש קמפיינים פרסומיים שמצליחים יותר בעונה מסוימת של השנה? מאמר זה ינסה להסביר מדוע התשובה הפשוטה ביותר לשאלה זו היא בהחלט כן. קרא עוד
  • קד"מ ואירועים
    28/11/2012
    באירוע ישתתפו גורואים עולמיים בתעשיית הגיימינג. במסגרת האירוע תתקיים תחרות לפיתוח משחקים עם פרסים בשווי 5,000 דולר. קרא עוד
  • כיצד להיות אפקטיבי בתערוכות בסין ?
    קד"מ ואירועים
    11/11/2012
    השוק הסיני מהווה נקודת משיכה לחברות מישראל, במיוחד בשנים האחרונות. אפיק שיווקי חשוב הוא השתתפות בתערוכות, אך לנצל ערוץ זה בחוכמה אינה עניין פשוט. קרא עוד
  • כנס כחוויה דתית: בין אפל ל- Salesforce
    קד"מ ואירועים
    14/10/2012
    מארק פילדמן מ- Harmon.ie ביקר בכנס Dreamforce וחזר עם תובנות לגבי הדרך בה כנסים צריכים להיראות: השקת אייפון היא הסיינטולוגיה, דרים פורס היא קבוצת מיקוד גדולה. קרא עוד
עבור לתוכן העמוד