חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

פרסום עונתי – יש חיה כזאת?

פרסום עונתי – יש חיה כזאת? (הגדל)

איך תגיבו אם תראו פרסומת לחימום תת רצפתי בחום היוקד של יולי - אוגוסט? איך תגיבו אם תראו פרסומת של בגד ים באמצע סופת גשמים בחודש ינואר? אין ספק שפרסומות מסוג זה יעבירו בנו תחושות לא נעימות, ומטבע הדברים הפרסומת לא תניב את הפירות המצופים. אותה הפרסומת עצמה יכולה להפוך לסיפור של הצלחה אם היא תופיע בעונה הנכונה. הדוגמאות של חימום הבית והביגוד הינן אינטואיטיביות וטבעיות, אך אותו היגיון פועל גם בתחומים אחרים. לדוגמה, אם אתם עורכים כנס של חברת תוכנה, שמטרתו לשכנע לקוחות פוטנציאליים לשנות את התוכנות בארגון שלהם, כדאי לעשות זאת בתקופה שבה רוב העובדים נמצאים בעבודה (כלומר באמצע החורף), ולא בתקופת החגים או בקיץ. בעונות שבהן אנשים רבים יוצאים לחופשה, איש המפתח הדרוש לכם עלול שלא להגיע לכנס כי הוא בדיוק נמצא בחופשה משפחתית בחו"ל.

בוחרים מוצרי פרסום בהתאם לעונה

כשאתם בוחרים מוצרי פרסום לכנס זה או אחר, כדאי וחשוב להתחשב בעונת השנה. כך למשל, אם הכנס נערך באמצע החורף, כדאי להדפיס מטריות עם הלוגו של החברה, וכדאי גם לחשוב על סלוגן שקשור למטריה. בעונת הקיץ, המאופיינת על ידי בילויים בים ובטיולים, ניתן לגייס לטובת הקמפיין שלכם מוצרים כגון תיקים לים, מצופים לילדים, צעצועים למשחקים בחול, שמשיות ועוד. כמובן שעל כל המוצרים יש להדפיס את לוגו החברה. התאמה של מוצרי הפרסום לעונת השנה תהפוך את אותם הפריטים לשימושיים מאוד, כך שהלוגו של החברה שלכם יהיה כל הזמן מול העיניים של הלקוחות הפוטנציאליים.

עוד נושא חשוב הינו ההתאמה של אופי מסע הפרסום לעונה. כך למשל, אם החלטתם לפזר פליירים מודפסים על רכבים, ובאותו היום ירד גשם – סביר להניח שהפליירים ייזרקו לפח מבלי להביא שום תועלת. לעומת זאת, אם תקשרו בלונים למראות של רכבים, הבלונים יעבירו את המסר השיווקי גם אם ירד גשם, וגם אם הרחובות יישארו יבשים.

מתי יש להתחיל את הכנת הקמפיין?

חשוב לזכור שגיבוש הרעיון למסע פרסום, והמעבר לשלב הביצוע דורשים הרבה זמן. אם אתם עומדים להעלות קמפיין בסדר גודל משמעותי במהלך החורף כדאי מאוד להתחיל לעבוד עליו כבר בעונת הקיץ. יש לקחת בחשבון שעצם ההחלטה מה תרצו להדפיס על מוצרי הפרסום אינה פשוטה, ולעיתים תזדקקו לסיוע של יועצי קופי ומעצבים גרפיים. גם הכנה של המוצרים עצמם לוקחת זמן, ובמיוחד אם מדובר בכמות גדולה של מוצרים. מכל הסיבות הללו, אתם זקוקים למספיק זמן כדי לתאם בין כל אנשי המקצוע שיעזרו לכם.

מציאת אנשי מקצוע

אם אתם יודעים שתזדקקו לשירותים של חברה המייצרת מוצרי פרסום, כדאי ליצור היקשרות עם חברה כזו מהר ככל האפשר. אל תשאירו את חיפוש הספקים לרגע האחרון, משום שאם מדובר בעונה לחוצה שבה יש הרבה כנסים ואירועים שיווקיים, ההזמנה שלכם עלולה להתעכב. מעבר לזאת, כדאי מאוד ליצור קשר עם חברה קבועה שתספק לכם את השירות על בסיס קבוע, עבור כל הכנסים והאירועים השיווקיים של החברה שלכם. בעלי מקצוע מבצעים את ההזמנות של הלקוחות הקבועים לפני הזמנות מזדמנות כדי לשמור על יחסים טובים עם לקוח גדול.

כשאתם מתכננים מסע פרסום, חשוב ביותר לקחת בחשבון את עונת השנה שבה מסע הפרסום יוצא לדרך. עונת השנה תקבע במידה רבה את אופי הפרסום, כמו גם את הצלחתו. התאמה טובה של מוצרי פרסום לעונת השנה צפויה להביא תועלת רבה יותר למפרסם.

המאמר נכתב באדיבות קרייזי בלון מוצרי פרסום

מאמרים נוספים בנושא

  • רגשו אותי! ברוכים הבאים לעידן השיווק החוויתי
    קד"מ ואירועים
    12/03/2020
    הצרכנים עוברים מהנאה שברכישת חפצים אל עבר איסוף חוויות. בין אם מדובר במרכזי מבקרים, מוזיאונים, אולמות חתונה וחנויות בקניונים - רבים מתחילים לאמץ טכנולוגיות מתקדמות כדי להשאיר את הרושם הרצוי על הלקוחות.

    קרא עוד
  • עונת המלפפונים, אך  לא בנדל"ן
    קד"מ ואירועים
    7/07/2016
    אני מוצאת את עצמי מול מנהלי שיווק אומרים לי את המשפט כי "חבל על הזמן. ממילא חם וממילא חצי מדינה יוצאת לחופש". שיר הספרי טוענת אחרת ומספקת מספר טיפים לקידום מכירות במיוחד בתקופת הקיץ. קרא עוד
  • פלטפורמת פרסום בריאותית חדשה
    קד"מ ואירועים
    26/02/2015
    חברת Terraboost מחדירה בימים אלו את עמדות ניקוי הידיים באמצעות ג'ל, המציגות בפני המשתמשים פרסומות המותאמות לקהל היעד בזמן שהם מנקים את ידיהם ללא עלות. קרא עוד
  • חג האהבה כמנוף שיווקי
    קד"מ ואירועים
    13/02/2014
    אורית בלום מספרת על החברות והעסקים השונים שהחלו לחשוב איך גם הם יכולים לתפוס טרמפ על עגלת האהבה ולהפוך את הולנטיין דיי למנוף שיווקיי ולהזדמנות להופיע בתקשורת. קרא עוד
  • גימיקים בשיווק ושדרוגם
    קד"מ ואירועים
    10/10/2013
    לא תמיד חשוב מי צועק הכי חזק או למי יש את נוכחות המרשימה ביותר. איך נעזרים נכון בגימיקים שיווקיים. קרא עוד
  • קד"מ ואירועים
    3/10/2013
    הרחבת המתחם נובעת מהביקוש הרב לאירועים אינטימיים עסקיים ופרטיים של 20-250 אורחים וכן עקב הביקוש הגדול לחתונות בוטיק מול הים. קרא עוד
  • סה"כ יריד, מה הסיפור?
    קד"מ ואירועים
    10/01/2013
    כנסים וירידים מתקיימים כמעט בכל יום מאמר הנותן טיפים כדי לנצל את האירוע בצורה יעילה: חשוב מאוד לבצע מספר פעולות הכנה בסיסיות ודי בנאליות. קרא עוד
  • קד"מ ואירועים
    28/11/2012
    באירוע ישתתפו גורואים עולמיים בתעשיית הגיימינג. במסגרת האירוע תתקיים תחרות לפיתוח משחקים עם פרסים בשווי 5,000 דולר. קרא עוד
  • כיצד להיות אפקטיבי בתערוכות בסין ?
    קד"מ ואירועים
    11/11/2012
    השוק הסיני מהווה נקודת משיכה לחברות מישראל, במיוחד בשנים האחרונות. אפיק שיווקי חשוב הוא השתתפות בתערוכות, אך לנצל ערוץ זה בחוכמה אינה עניין פשוט. קרא עוד
  • כנס כחוויה דתית: בין אפל ל- Salesforce
    קד"מ ואירועים
    14/10/2012
    מארק פילדמן מ- Harmon.ie ביקר בכנס Dreamforce וחזר עם תובנות לגבי הדרך בה כנסים צריכים להיראות: השקת אייפון היא הסיינטולוגיה, דרים פורס היא קבוצת מיקוד גדולה. קרא עוד
עבור לתוכן העמוד