פלטפורמת פרסום בריאותית חדשה

חברתTerraboost מחדירה בימים אלו את עמדות ניקוי הידיים באמצעות ג'ל, המציגות בפני המשתמשים פרסומות המותאמות לקהל היעד בזמן שהם מנקים את ידיהם ללא עלות. העמדות של Terraboost מוצבות בימים אלו בעשרות מקומות בישראל: מועדוני כושר, קניונים ומרכזי קניות.
בין המפרסמים שכבר מפרסמים במתקני Terraboost נכללות חברות גדולות ומוכרות כגון: דלתא, פורום פילמס, רקסונה, סמסונג ועוד... כאשר Terraboost מאפשרת להם פרסום ממוקד של תכנים הולמים, יצירתיים ואיכותיים. את העמדות של Terraboost ניתן למצוא בלמעלה מ30 ערים בישראל, כאשר הפריסה העיקרית הינה מכוני כושר וקאנטרי קלאבס דוגמת גו אקטיב, ספייס, זאוס וכו׳. בנוסף, הוצבו עמדות בקניונים מובילים ומרכזי קניות כגון דיזינגוף סנטר, גן העיר וכו׳.
חברת Terraboost הבינלאומית, אשר פיתחה את המוצר, זכתה להצלחה מרשימה. בעיקר בארה"ב ומדינות אמריקה הלטינית. ברחבי ארה"ב מותקנים למעלה מ- 54,000. הג'ל המחולק ללא עלות לקהל היעד מיוצר "כחול לבן" במפעל ישראלי, תחת כל התקנים וההנחיות של משרד הבריאות.
Terraboost ישראל הוקמה על ידי 4 יזמים צעירים, כולם יוצאי המרכז הבינתחומי. מנכ"ל החברה הוא גל בוטביקה.
בסקר זכרון מותג שערכה Terraboost בשיתוף מכון פאנלס בינואר 2015, עלה כי בקרב הנחשפים לעמדות ההיגיינה של החברה, 53.4% זכרו שנחשפו לקמפיין שפורסם על העמדה. המחקר נערך באמצעות פאנל המשיבים האינטרנטי Panel4all. מדובר על נתונים שטרם נראו כמותם בפלטפורמות מסוג זה.
"לפחות 3,000 חיידקים חיים בידיו של האדם הממוצע, לכן השמירה על היגיינת הידיים מונעת זיהומים ומחלות. אנו מציבים את העמדות הידידותיות שלנו במקומות בהם הציבור זקוק לפתרון נגיש ואפקטיבי, מדובר בג׳ל היגייני ריחני ומרענן שמיוצר בישראל והינו בסטנדרט האיכותי ביותר. אנו רואים עלייה מתמדת בכמות השימושים שלנו אשר נכון לחודש ינואר הגיעו ל650,000" אומר גל בוטביקה מנכ״ל terraboost israel. "המודעות להיגיינה בישראל הולכת וגדלה ואנו מקבלים תגובות מדהימות מהלוקיישנים בהם העמדה מוצבת. העמדה שלנו מייצרת win win משולש הן ללוקיישן בו מוצבת העמדה הן למשתמש וכמובן למפרסם אשר יכול להעביר מסרים לקהל היעד באופן ממוקד ובמיתוג חיובי. המסך החכם שלנו מאפשר למפרסם לפנות אל הקהל במגוון דרכים יצירתיות בינהם תכני וידאו, משחקים אינטראקטיבים נושאי פרסים ופעילויות משולבות רשתות חברתיות. שוק הפרסום בישראל ובעולם בכלל, צמא לחדשנות ולטכנולוגיה. על המפרסמים להיות יצירתיים ולהשתמש בדרכים מקוריות ומגוונות,כדי להגיע לקהל לקוחותיהם בצורה אפקטיבית."
מאמרים נוספים בנושא
-
12/03/2020הצרכנים עוברים מהנאה שברכישת חפצים אל עבר איסוף חוויות. בין אם מדובר במרכזי מבקרים, מוזיאונים, אולמות חתונה וחנויות בקניונים - רבים מתחילים לאמץ טכנולוגיות מתקדמות כדי להשאיר את הרושם הרצוי על הלקוחות.
קרא עוד -
7/07/2016אני מוצאת את עצמי מול מנהלי שיווק אומרים לי את המשפט כי "חבל על הזמן. ממילא חם וממילא חצי מדינה יוצאת לחופש". שיר הספרי טוענת אחרת ומספקת מספר טיפים לקידום מכירות במיוחד בתקופת הקיץ. קרא עוד
-
13/02/2014אורית בלום מספרת על החברות והעסקים השונים שהחלו לחשוב איך גם הם יכולים לתפוס טרמפ על עגלת האהבה ולהפוך את הולנטיין דיי למנוף שיווקיי ולהזדמנות להופיע בתקשורת. קרא עוד
-
10/10/2013לא תמיד חשוב מי צועק הכי חזק או למי יש את נוכחות המרשימה ביותר. איך נעזרים נכון בגימיקים שיווקיים. קרא עוד
-
3/10/2013הרחבת המתחם נובעת מהביקוש הרב לאירועים אינטימיים עסקיים ופרטיים של 20-250 אורחים וכן עקב הביקוש הגדול לחתונות בוטיק מול הים. קרא עוד
-
4/02/2013האם יש קמפיינים פרסומיים שמצליחים יותר בעונה מסוימת של השנה? מאמר זה ינסה להסביר מדוע התשובה הפשוטה ביותר לשאלה זו היא בהחלט כן. קרא עוד
-
10/01/2013כנסים וירידים מתקיימים כמעט בכל יום מאמר הנותן טיפים כדי לנצל את האירוע בצורה יעילה: חשוב מאוד לבצע מספר פעולות הכנה בסיסיות ודי בנאליות. קרא עוד
-
28/11/2012באירוע ישתתפו גורואים עולמיים בתעשיית הגיימינג. במסגרת האירוע תתקיים תחרות לפיתוח משחקים עם פרסים בשווי 5,000 דולר. קרא עוד
-
11/11/2012השוק הסיני מהווה נקודת משיכה לחברות מישראל, במיוחד בשנים האחרונות. אפיק שיווקי חשוב הוא השתתפות בתערוכות, אך לנצל ערוץ זה בחוכמה אינה עניין פשוט. קרא עוד
-
14/10/2012מארק פילדמן מ- Harmon.ie ביקר בכנס Dreamforce וחזר עם תובנות לגבי הדרך בה כנסים צריכים להיראות: השקת אייפון היא הסיינטולוגיה, דרים פורס היא קבוצת מיקוד גדולה. קרא עוד