חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

עונת המלפפונים, אך לא בנדל"ן

עונת המלפפונים, אך  לא בנדל"ן

הקיץ הישראלי נחשב בטעות ל"עונת המלפפונים" בה בעצם הפעילות הכלכלית בכלל, ובשיווק דירות בפרט נכנסת לשלב האטה. אני מוצאת את עצמי מול מנהלי שיווק רבים שאומרים לי את המשפט הנדוש "חבל על הזמן. ממילא חם וממילא חצי מדינה יוצאת לחופש".

 

לטעמי, ועל סמך נסיוני הן כממתגת ערים וכממתגת פרויקטים, אין טעות גדולה מזו. דווקא הקיץ הארוך, בו השמש זורחת החל מהשכם בבוקר וכלה במאוחר בערב, וגם שעות הערב המאוחרות הינן חמימות ונעימות, מהווה ב"הפוך על הפוך" פוטנציאל לאכזב לשיווק הרבה יותר ממוקד והרבה יותר יעיל מאשר בכל ימות השנה. יתרה מזה: הקיץ, זה לא סוד, מבשר את שנת הלימודים וחגי תשרי שמגיעים ישר אחריו.

 

זהו בדיוק הזמן הטוב ביותר, גם עבור זוגות צעירים שמצפים לתינוק, קל וחומר משפחות עם ילדים להכין את עצמם לקראת השנה החדשה. ולכן, חופשת הקיץ הינה מצויינת לשיווק עבור משפחות. הינני מייעצת ללקוחותיי לשים את הדגש בתקופה זו על הצרכים של כל אחד ואחת מבני המשפחה, בין אם מדובר ברכישת דירה בקירבת מקום עבודה של אחד או אפילו שני בני הזוג וכמו כן לערוך למתעניינים סיורים קצרים בסביבת הפרוייקט. סיורים אלה, מציגים בפני הרוכשים הפוטנצייאלים את סביבת המגורים המיידית וגם המרוחקת טיפה יותר, כולל פארקים ציבוריים, פינות נוי ומשחקים לילדים, טיפת חלב, גני ילדים ובתי ספר, מרכזים מסחריים, תחנת אוטובוס, מוקדי תרבות ובידור וכולי.

 

הניסיון מלמד כמה שמניע חלק נכבד מהעסקאות היננו דווקא שטח הדירה, המפרט הטכני, כיווני אוויר שלה ואפילו המחיר, אלא השתקפות סביבת המגורים בעיני הרוכש הפוטנציאלי. ומכיוון שימי הקיץ אינם מופרעים על ידי פגעי מזג האוויר דוגמת גשמים ורוחות ובדרך כלל הסיכוי שבני הזוג יהיו פנויים שניהם להסתובב שעות ארוכות הינו גבוה הרבה יותר מאשר בימי חורף קצרים.

 

כמו כן הנני ממליצה לשים את הדגש הן בדירות לדוגמא והן במשרדי המכירות על גוונים וצבעים בהירים ומאווררים שהולמים את אופי הקיץ. שילוב זה מייצר באופן מיידי אנרגיות טובות אצל המגיעים למשרד המכירות ו/או הדירה לדוגמא ואף הוא פועל את פעולתו באופן חיובי. ודבר נוסף: מכיוון שחלק נכבד מהמתעניינים מגיע בלווית ילדים/פעוטות/תינוקות הינני ממליצה למשווקים לייצר פינת משחקים ו/או הפעלה לילדים ולעיתים אף להעניק מעין שירות "בייביסיטר" שייפנה אץ בני הזוג לעיסקת חייהם. כל אלה יחד, לסיכום, הופכים את ימי הקיץ הארוכים והלוהטים לאתגר שיווקי בלתי רגיל.

 

שיר הספרי, 42, מומחית במיתוג, כולל סרטי תדמית לשורה ארוכה של ערים, יישובים ושכונות ובמיוחד בפריפריה, דוגמת אור עקיבא, עכו, שלומי, לוד ,נתיבות, אילת ועוד.

מאמרים נוספים בנושא

  • רגשו אותי! ברוכים הבאים לעידן השיווק החוויתי
    קד"מ ואירועים
    12/03/2020
    הצרכנים עוברים מהנאה שברכישת חפצים אל עבר איסוף חוויות. בין אם מדובר במרכזי מבקרים, מוזיאונים, אולמות חתונה וחנויות בקניונים - רבים מתחילים לאמץ טכנולוגיות מתקדמות כדי להשאיר את הרושם הרצוי על הלקוחות.

    קרא עוד
  • פלטפורמת פרסום בריאותית חדשה
    קד"מ ואירועים
    26/02/2015
    חברת Terraboost מחדירה בימים אלו את עמדות ניקוי הידיים באמצעות ג'ל, המציגות בפני המשתמשים פרסומות המותאמות לקהל היעד בזמן שהם מנקים את ידיהם ללא עלות. קרא עוד
  • חג האהבה כמנוף שיווקי
    קד"מ ואירועים
    13/02/2014
    אורית בלום מספרת על החברות והעסקים השונים שהחלו לחשוב איך גם הם יכולים לתפוס טרמפ על עגלת האהבה ולהפוך את הולנטיין דיי למנוף שיווקיי ולהזדמנות להופיע בתקשורת. קרא עוד
  • גימיקים בשיווק ושדרוגם
    קד"מ ואירועים
    10/10/2013
    לא תמיד חשוב מי צועק הכי חזק או למי יש את נוכחות המרשימה ביותר. איך נעזרים נכון בגימיקים שיווקיים. קרא עוד
  • קד"מ ואירועים
    3/10/2013
    הרחבת המתחם נובעת מהביקוש הרב לאירועים אינטימיים עסקיים ופרטיים של 20-250 אורחים וכן עקב הביקוש הגדול לחתונות בוטיק מול הים. קרא עוד
  • פרסום עונתי – יש חיה כזאת?
    קד"מ ואירועים
    4/02/2013
    האם יש קמפיינים פרסומיים שמצליחים יותר בעונה מסוימת של השנה? מאמר זה ינסה להסביר מדוע התשובה הפשוטה ביותר לשאלה זו היא בהחלט כן. קרא עוד
  • סה"כ יריד, מה הסיפור?
    קד"מ ואירועים
    10/01/2013
    כנסים וירידים מתקיימים כמעט בכל יום מאמר הנותן טיפים כדי לנצל את האירוע בצורה יעילה: חשוב מאוד לבצע מספר פעולות הכנה בסיסיות ודי בנאליות. קרא עוד
  • קד"מ ואירועים
    28/11/2012
    באירוע ישתתפו גורואים עולמיים בתעשיית הגיימינג. במסגרת האירוע תתקיים תחרות לפיתוח משחקים עם פרסים בשווי 5,000 דולר. קרא עוד
  • כיצד להיות אפקטיבי בתערוכות בסין ?
    קד"מ ואירועים
    11/11/2012
    השוק הסיני מהווה נקודת משיכה לחברות מישראל, במיוחד בשנים האחרונות. אפיק שיווקי חשוב הוא השתתפות בתערוכות, אך לנצל ערוץ זה בחוכמה אינה עניין פשוט. קרא עוד
  • כנס כחוויה דתית: בין אפל ל- Salesforce
    קד"מ ואירועים
    14/10/2012
    מארק פילדמן מ- Harmon.ie ביקר בכנס Dreamforce וחזר עם תובנות לגבי הדרך בה כנסים צריכים להיראות: השקת אייפון היא הסיינטולוגיה, דרים פורס היא קבוצת מיקוד גדולה. קרא עוד
עבור לתוכן העמוד