חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

טעויות שאסור לעשות בקמפיין ממומן בפייסבוק

טעויות שאסור לעשות בקמפיין ממומן בפייסבוק

"קידום בכסף לא שווה כלום", הוא כותב לי והוא לא היחיד


הרבה אנשים שקדמו בכסף התייאשו ומצד שני אומרים - בלי ממומן הפייסבוק לא עובד. אז מהי האמת?


האמת מורכבת מזה: הצלחת קמפיין ממומן תלויה בכל כך הרבה גורמים שלרוע המזל אין נוסחת קסמים! פילוח קהל היעד, סוג המודעה ואפילו הטיימינג וכמובן המתחרים וכמה כסף הם שמים על קהל יעד דומה. איך בכל זאת ניתן להימנע משגיאות נפוצות כדי להעלות את הסיכויים להצלחה?


💡 הטעות: לצפות לתוצאות במידי. אל תצפו שקמפיין ראשון יביא תוצאות. המודל שהכי עובד בפייסבוק הוא זה שקודם מריצים מודעה לקהל יעד פוטנציאלי ולאחר מכן מטרגטים בקהל מתקדם רק את מי שהיתה לו אינטראקציה כלשהי עם הדף ולרוב, הקמפיין השני עם הקהל "המעורב" הוא זה שמביא תוצאות


💡הטעות: להגדיל קהל. לא מרחיבים את הקהל רק כדי "לתפוס יותר" עדיף לחלק כל מודעה לקהל מצומצם וממוקד ככל שניתן (אך לא פחות מ-1000 כי זה המינימום בפייסבוק) ולהשוות בין התוצאות למשל בקמפיין מסוג AB TEST שבודק עבורכם איזה קהל עבד טוב יותר מבין הקהלים


💡 הטעות: לקדם בלי דד ליין. לא מומלץ ליצור קמפיין מתמשך אפילו אם מדובר בקמפיין מסוג למידה, כדאי להציב דד ליין לפייסבוק כדי שהאלגוריתם יעשה את מירב המאמצים להציג את המודעה כשהוא יודע מת היא מסתיימת . לפעמים תהיה תופעה של בהתחלה זה עובד ואחר כך לא ולפעמים ההפך: בהתחלה לא עובד ולקראת הסוף עובד מצוין. שווה לחכות ושווה לתחום זמנים

 

* קורן דור היא בעלת סטודיו לכתיבה שיווקית ושיווק במדיה החברתית, ומעבירה סדנאות על שיווק עסקי בפייסבוק, אינסטגרם ולינקדאין.

 

עבור לתוכן העמוד