פינוקים למנהלים: שיניים לבנות ב- 3 ימים
.jpg)
עומדים למצגת וחושבים פעמיים על החיוך? שיניים לבנות הן כרטיס הביקור שלנו, אך עם השנים צבע הפנינה שלהן דוהה והן מאבדות את הברק הטבעי שלהן בגלל כתמים אפורים או צהובים. מסקר שנערך על ידי Oral-B עולה כי54% מכלל האוכלוסייה בישראל לא מרוצים מלובן השיניים שלהם, ללא קשר לגיל או מגדר.
כדי להתמודד עם הבעיה השיקו ב- Oral-B ערכת הלבנה הכוללת את משחת השיניים להלבנה3D White Luxe Perfection אשר מסירה עד 100% מהכתמים בתוך 3 ימים ואת מאיץ ההלבנה 3D White Luxe Whitening Accelerator אשר מכיל פי 2 יותר חומר מפרק כתמים וגם מייצר שכבת הגנה מסביב לשיניים אשר מונעת כתמים חדשים במשך 24 שעות. כדי לעמוד במשימה יש צורך בשני שלבים. שלב 1 – צחצוח במשחת שיניים להלבנה, ובשלב השני לצחצח במאיץ הלבנה3D White Luxe Whitening Accelerator , המכיל פי 2 יותר חומר מפרק כתמים להעצמת תוצאות ההלבנה, ואף יוצר שכבת הגנה מסביב לשיניים המונעת היווצרות כתמים עתידיים לזמן של עד 24 שעות
דנה זרמון, הפרזנטורית הישראלית הראשונה של Oral-B, המובילה את הקמפיין תחת הסלוגן 'ללא פילטר': "כמי שמבינה את חשיבות החיוך הלבן, במיוחד בעידן הרשתות החברתיות, חשוב לי להציג חיוך מושלם ללא פילטרים, אמתי. לכן אני שמחה להוביל קמפיין של סדרת המוצרים החדשה של אורל בי, עם ערכת ההלבנה מתקבל אפקט מועצם של הלבנה ומניעת הידבקות כתמים חדשים- סדרה שמניסיון עושה את העבודה ומלבינה את החיוך".
***מחיר ערכת הלבנה של Oral-B 59.90 ₪ ניתן להשיג ברשת סופר פארם
מאמרים נוספים בנושא יחסי ציבור, תקשורת ודוברות
-
22/11/2021שיחה עם עו"ד דניאל פרידמן, מנכ"ל עמותת Honest Reporting הפועל למען סיקור הוגן על ישראל בעולם קרא עוד
-
7/11/2021
-
14/09/2021לארגונים חברתיים יש אג'נדה שהם רוצים לקדם, אבל לפעמים מעדיפים את דרך הצניעות. רננה וניר קוראים לאנשי העמותות לחשוב על כך פעמיים. קרא עוד
-
28/01/2021האם מרחב חופש הביטוי של פוליטיקאים צריך להיות "צר" יותר משל "האזרח הרגיל"? או שאין להגביל את חופש הביטוי. קרא עוד
-
23/11/2020משבר תקשורתי הוא עניין 'סקסי'. משרדים רבים מתהדרים בהיותם 'מנהלי משברים', כאלו שהתמודדו בעבר עם אסונות ואת חלקם כבר ראיתם בטלויזיה מופיעים לצד לקוח הנמצא באחת השעות הפחות טובות שלו. קרא עוד
-
2/11/2020צוות ענק של 70 מומחים שהרכיבו שתי חברות שיווק אונליין מובילות, סימן את השיטות המצליחות ביותר ליצירת תוכן אפקטיבי בתקופה זו. מומחית התוכן השיווקי, מיכל אברמוביץ, מגישה לכם את ה-4 C לכתיבת תוכן מוצלח. קרא עוד
-
15/10/2020אורית בלום, אשת יחסי ציבור מנוסה, אשר הכינה עשרות מלקוחותיה להופעות בטלוויזיה, עשתה לנו סדר בדברים והכינה רשימת טיפים שיהפכו את ההופעה בטלוויזיה להישג שיווקי של ממש קרא עוד
-
15/10/2020אמנם קווי העלילה מוגזמים, אבל בין השורות טל ענתבי מזהה את קווי הדימיון להצלחות ולקשיים של עולם השיווק והדיגיטל הנוכחי שהיא חיה. קרא עוד
-
2/10/2020הקורונה אלצה אותנו לצאת מאזור הנוחות, לרקום פתרונות יצירתיים לקידום סולידריות חברתית. סמנכ"ל השיווק של מלם תים משתפת בפיצוח שהחליף את האירוע השנתי שלהם.
קרא עוד -
23/01/2020יש ארגונים הפועלים בעולם ה- B2B ויש כאלה בתחום ה- B2C, אך גם אלה וגם אלה צריכים לבחון היטב כיצד הם יכולים ליצור השפעה על קהל נוסף - מקבלי ההחלטות במדינה. קרא עוד