חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

כיצד לקדם מהלכים שיווקיים מבלי לצאת ממסגרת התקציב?

שימור לקוחות, הקמת מועדונים, גיוס לקוחות חדשים ויצירת שיתופי פעולה בין עסקים וחברות מבלי לצאת ממסגרת התקציב ומבלי להכביד על המערכת הניהולית של החברה-  חלומו של כל מנכ"ל. 

 

בשנים האחרונות, אנו עדים לשינוי משמעותי בכל הקשור לתחום שימור הלקוחות, הקשור לתחום השיווקי של בית העסק. השינוי בא לידי ביטוי בכך שמנהלים רבים מעדיפים לשכור שירותים של גורם חיצוני בעל קשרים ורזומה עשיר ומוכח שיעשה בשבילם את העבודה במסגרת תקציבית שפויה והוגנת.

 

במסגרת תפקידיי השונים והיכרותי מקרוב את תחום השיווק הגעתי למסקנה שיש לתת מענה אמיתי ומשתלם לחברות המעוניינות לקדם מהלכים שיווקיים מבלי לחרוג מהתקציב.

 

יתרונות בשיווק באמצעות גורם חיצוני:

 

  • השקעה כספית נמוכה בהשוואה לשכר של עובד בכיר(מנהלים) שלצידה תוצאות מוכחות.
  • זמינות ומהירות תגובה מבלי שיהיה צורך להקצות משאבים מיותרים מתוך הארגון.
  • הגדלת המחזור העסקי ע"י שיפור יעדים ומכירה של יותר מוצרים ויותר שירותים של בית העסק.
  • קבלת תמורה מלאה לכספך עם פתיחת ערוצים וקשרי עבודה חדשים אליהם לא היית נחשף במסגרת פעילות שוטפת פנים ארגונית.
  • שיתופי פעולה ארוכי טווח  מניבים במיוחד.
  • הרחבת אפשרויות לפעולה וקליטת רעיונות חדשים לביצוע לצורך קידום העסק בנושא של מכירת מוצרים ו/או שירותים.
  • פעילות אינטנסיבית ממוקדת מטרה, מיועדת ליישום במשך זמן קצר יחסית ועם תוצאות הנראות לעין כמעט בטווח המיידי.
  • קיצור תהליכים משמעותיים בכל הקשור להשקת מוצרים חדשים לצד קמפיינים פרסומיים ופעילות של יחסי ציבור.

למי מיועד השירות:

 

·         לעסקים קטנים ובינוניים המציעים מגוון של שירותים ומוצרים בענפים השונים.

·         למנהלי/בעלי חברות,יצרנים ומשווקים.

·         לארגונים אשר נמצאים בתהליך הבראה ומבקשים להשיג מקסימום תוצאות במינימום השקעה.

·         לעסקים חדשים ומבוססים, בכל שלב כאשר המטרה היא הגדלת המחזור והרווחים

 

 

*הכותב הינו מנכ"ל ובעלים של אפיקי סחר בעל תואר שני במינהל עסקים עם התמחות בשיווק.

כתבות נוספות בנושא מיתוג ואסטרטגיות שיווקיות

עבור לתוכן העמוד