חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

מיתוג מחדש לשוקולד לינדט

השפה העיצובית החדשה של המותג 'לינדור', קלאסית ואלגנטית, ברוח המותג. הטעם המצוין של השוקולד אינו משתנה והשינויים באים לידי ביטוי בעיצוב האריזות והלוגו. הצבעים עזים יותר, הלוגו מקבל בולטות בתלת מימד ותחתיו מופיע שובל תחרה אלגנטי המשתרך לכל אורך האריזה. השפה העיצובית החדשה תחול על כל סדרת לינדור, הכוללת בונבוניירות וטבלאות שוקולד שוויצרי איכותי. 

 

המאסטר שוקולטיירים של לינדט מביאים לסדרת הלינדור את המומחיות והאמנות, תוך הקפדה על בחירת חומרי גלם איכותיים בלבד. בשנת 1967 הם הצליחו ליצור את הקומפוזיציה המושלמת בין הכדור למילוי שוקולד רך שנקראת 'לינדור' וזו לא השתנתה מזה 60 שנה.

 

עוד במסגרת המיתוג מחדש, סדרת "לינדט פטיט דיזרט", סדרת הקינוחים האהובים במעטפת שוקולד לינדט משובח, עוברת מתיחת פנים. גם כאן אין שינוי בטעם המוכר והאהוב אך העיצוב יעודכן  ושם הסדרה ישונה ל"לינדט קריאיישן" (יצירה). צבע לוגו המותג בסדרה הופך לזהב, במקום כסוף וההעיצוב כולו מקבל מראה יוקרתי יותר ואלגנטי.   לאחרונה הושקו שני טעמים חדשים בסדרה: קריאיישן צ'רי וצ'ילי וקריאיישן אורנג'. טעמים אלו מצטרפים לטעמים הקיימים: קריאיישן טירמיסו, קריאיישן קרם ברולה, קריאיישן שוקולד חלב ו קריאיישן שוקולד מריר.    

 

כתבות נוספות בנושא מיתוג ואסטרטגיות שיווקיות

עבור לתוכן העמוד