חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

פרסום כתבות יחצ

צילום: freepik (הגדל)
צילום: freepik

אחד הכלים שהופכים בשנים האחרונות לחשובים ביותר בכל הנושא של קידום אתרים ועוד יותר מכך, של שיווק עסקי באינטרנט הוא הכלי של פרסום כתבות יחצ באתרי חדשות . מה זה בדיוק אומר כתבות יחצ? האם מדובר בכתבות שמיוצרות על ידי משרדי יחסי ציבור ואם כך אז מה חדש בזה? האם כל עסק יכול לפרסם כתבות כאלה, גם עסק קטן ומקומי? מה הבשורה החדשה של האינטרנט בתחום הספציפי הזה? את התשובות לכל השאלות האלה תוכלו למצוא ממש כאן בשורות הבאות.

מהן כתבות יחצ?

יחצ הוא כמובן הקיצור של יחסי ציבור ואכן, הנושא של יחסי הציבור הוא לחלוטין לא נושא חדש. אלא שלאורך ההיסטוריה האנושית המודרנית, היו יחסי הציבור מנת חלקם של תאגידי הענק, שיכלו לממן משרדי יחסי ציבור ולממן גם את היכולת שלהם לנהל פעילות של פרסום כתבות יחצ בשטח הפרסום המוגבל שעמד לרשות העיתונות המודפסת. כתבות יחצ הן למעשה כתבות בעלות מטרות שיווקיות ופרסומיות המנוסחות בלשון עיתונאית – לפרסם מותג, חברה או מוצר תחת האצטלה של ידיעה עיתונאית אובייקטיבית. זהו בהחלט פתרון שיווקי חכם ונכון והיום, בניגוד לעבר, הפתרון הזה זמין לא רק לתאגידי ענק אלא גם לעסקים קטנים.

פרסום כתבות יחצ באינטרנט – איך זה עובד?

התפתחות עולם התוכן הדיגיטלי באינטרנט הרחיב למעשה את שטח הפרסום הזמין לפרסום של כתבות יחצ. ישנם עשרות אתרי חדשות ואקטואליה ארציים, עוד מאות אתרי תוכן מקומיים ומקצועיים/ נישתיים. כל אחד מהאתרים האלה פונה לקהל יעד מסוים, שיכול להתאים לעסק שלכם. מן הסתם, אם אתם עסק קטן ומקומי, אין שום סיבה שתבצעו פרסום כתבות יחצ באתר חדשות ארצי וגם אין שום סיבה שתממנו את זה. את כתבות היחצ שלכם תוכלו לפרסם במקום זאת, במסגרת מקומון ביישוב בו מתנהל העסק שלכם או באתרים מקצועיים העוסקים בתחום הפעילות שלכם.

אחרי שאמרנו את זה, כתבת יחצ היא כתבת יחצ והיא חייבת להיות כתובה על פי כללים מקצועיים ברורים על מנת שתוכל להשיג את מטרתה. על כן, לשם פרסום של כתבות יחצ, לא משנה אם באתרים ארציים או באתרים מקומיים, חשוב שתמצאו את הפלטפורמה שיודעת לספק לכם גם שירות של כתיבת תוכן מקצועי שמשיג את מטרותיו וגם שירות הפצה של התוכן לאתרים שיכולים להיות רלוונטיים לכם כמו חברת בסט לינקס – אתרים ארציים, מקומונים, מגזינים מקצועיים, אתרי תוכן ייעודיים וכן הלאה. את סל השירותים האלה תוכלו למצוא בדרך כלל אצל חברות קידום אתרים וחברות שיווק ופרסום דיגיטלי באינטרנט. חברות אלה מספקות לכם למעשה חבילה שלמה מקצה לקצה, משלב התכנון, דרך שלב הכתיבה וכלה בשלב הפרסום של הכתבות וכמובן מאפשרות לכם לבחור את ערוצי התוכן הספציפיים בהם תפורסמנה הכתבות שלכם. אתם רק צריכים לוודא שאתם בוחרים בחברה מקצועית, מנוסה ובעלת יכולות מוכחות.

כתבות נוספות בנושא מיתוג ואסטרטגיות שיווקיות

עבור לתוכן העמוד