מיתוג ושיווק העסק בדרכים יצירתיות
פונטים.
פונטים. פונטים
לעיתים
נראה שרק למעצבים העניין חשוב אך לא כך הדבר. לטיפוגרפיה של העסק שלכם (לבחירת
הגופנים אשר אתם משתמשים בהם), יש חשיבות אדירה בתפיסת המותג של הלקוחות שלכם,
במיתוג ובשיווק שלו. לכן, חשוב שתבחרו פונט אשר מייצר את אחד הערכים של המותג או
מתכתב עם השפה של קהל היעד שלכם ויוצר חיבור רגשי כבר מהשנייה הראשונה.
העברת
המסרים בכל הפלטפורמות של העסק
אם מקודם דיברנו על פונטים, כאן נעסוק בהעברת
המסרים הנכונה בכל הפלטפורמות של העסק. שימו לב שאתם מקדישים זמן לנראות של
הניירת, לאיכות הלוגו אשר מופיע באתר שלכם במסכים שונים וגם מפרסמים באופן יצירתי
ומבודל משאר המתחרים. מדבקות לאוטו, חותמת אישית במיילים או אנימציה
בניוזלטרים שאתם שולחים – יכולים לעשות את כל ההבדל.
שימוש
חכם בניוזלטרים
הזכרנו
את הדיוורים אבל שווה להתעכב עליהם משום שהם נחשבים לאחת הדרכים היצירתיות ביותר
למתג ולשווק את העסק שלכם. כיום ישנם מגוון של דרכים קלות ליצור ניוזלטרים אשר
תופסים את העין ומייחדים אתכם מהמתחרים ואפילו ברמת שעת השליחה ניתן ליצור הצהרה.
לכן, שימו לב לתמונות שמופיעות בדיוור, לכפתורים שלו ואפילו לטון אנד סטייל של הכיתוב.
אל
תשכחו את הרשתות החברתיות
כיום
הרשתות החברתיות הם חלק מתרבות הפנאי של כל הגילאים (וממש לא רק של הדור הצעיר)
ומחקרים אחרונים מראים שאפילו טיקטוק השובבה חדרה כבר לגילאי השלושים. לכן, אם אתם
רוצים לשווק את העסק שלכם בצורה יצירתית וליצור ברנדינג איכותי, כדאי לכם לעבוד
נכון בסושיאל מדיה. זה לא אומר שאתם צריכים לעשות סרטונים מרקדים, אבל זה בהחלט
אומר שאתם צריכים להכיר את החוקים הכתובים והבלתי כתובים בכל פלטפורמה.
פודקאסט
לא פחות חשוב מלוגו
אם אתם
מומחים בתחומכם ומוכרים שירות ולא מוצרים, כדאי שתהפכו לאוטוריטה גם בפלטפורמות
הטכנולוגיות. כך שאם בעבר הדיבור היה על בלוג, כיום אתם חייבים לייצר לעצמכם
פודקאסט. ישנם שורה של כלים בכדי לעשות זאת וממש לא צריך אולפן הקלטות מקצועי, אך
חייב להתמיד וליצור תכנים שאף אחד לא ירצה לפספס.
כתבות נוספות בנושא מיתוג ואסטרטגיות שיווקיות
-
24/09/2020התקופה האחרונה שינתה את פני העולם כולו אבל לצערי לא את המסרים והפרסומות אליהן אני נחשפת. הגיע הזמן ל- new normal בעולם השיווק והפרסום!
קרא עוד -
20/08/2020מנהלי שיווק כבר אינם אחראים רק ל- 4 הממים של השיווק. כדי לנהל אסטרטגיה של צמיחה הם צריכים גם להרחיב את ההבנה שלהם לתחומים חדשים קרא עוד
-
3/05/2022בזו אחר זו הכריזו באחרונה אפל, סמסונג וגוגל על תוכניות "תיקון בשירות עצמי" שישיקו בקרוב. מה ניתן ללמוד מזה קרא עוד
-
1/05/2022מטרת המיתוג היא לבנות זהות ייחודית ובלתי נשכחת שתבדל את החברה מהמתחרים שלה. קרא עוד
-
18/03/2022בעוד שוק ה- B2C אימץ באופן מלא את המיתוג המשותף כאסטרטגיה, שוק ה- B2B מוצא את עצמו בפיגור. קרא עוד
-
14/03/2022המאבק באוקראינה העמיק את הפער בעולם העסקי: בין זה שבעד העולם לזה שבעד השורה התחתונה. מה הצד הנכון?
קרא עוד -
31/12/2021הגעה ליעדים ולהצלחה, תלויה במספר משתנים ואחד העיקריים שבהם הוא יכולותיו המקצועיות של איש או אשת מרקום. כך תבחרו את האדם הנכון למשימה קרא עוד
-
31/12/2021ענקיות האינטרנט משקיעות כמויות של כסף ומשאבים בעולמות הוירטואליים, ככה שלא נוכל להתרחק השנה מעיסוק אובססיבי במטא. אבל עד שזה באמת יתפוס, יש מגמות נוספות לעסוק בהן. קרא עוד
-
27/12/2021 17:00האם אנחנו ממתינים לשידורה של הסדרה האהובה עלינו ב-LIVE? כמה מאיתנו באמת עובדים עדיין מהבית? האם אנחנו באמת תקועים בפקקים או שהתרגלנו לכבישים ריקים בתקופת הקורונה? עד כמה אם בכלל חזרנו לטוס ומה המקומות הנפוצים לחופשות בחו"ל ? קרא עוד
-
9/12/2021רגע לפני שמוציאים קמפיין המיועד למגזר החרדי, הטיפים הטובים ביותר לפנייה למגזר קרא עוד