חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

נצל את ההרצאה הבאה שלך להבאת לקוחות

בפעם הבאה שאתה מתבקש להרצות או לנאום בפני קהל פוטנציאלי עבורך, הפוך את המצגת שלך לכזו שתביא לך לידים שיווקיים.

הכן מראש עותקים מודפסים המסכמים את הנקודות החשובות בהרצאתך. וודא כי האינפורמציה שאתה מספק תהיה מעשית ליישום ולשימוש של בעלי העסקים. בסוף המצגת, חלק חמישה עותקים של המצגת שלך לכל אחד בקבוצה. בקש מהם לתת עותקים של ההרצאה ללקוחותיהם.

זה יאפשר למאזינים לתת משהו בעל ערך ללקוחות שלהם ועבורך יהווה צעד זה אמצעי להרחיב את מעגל הקשרים האישיים.

מתוך האתר: www.ideasiteforbusiness.com

מאמרים נוספים בנושא יזמות ועסקים קטנים

עבור לתוכן העמוד