פלאפון מצטרפת לשירות WhatsApp Business
חברת פלאפון מצטרפת לשירות WhatsApp Business שהושק לאחרונה ומיועד לסייע בקשר בין חברות ולקוחות. המספר בשירות יהיה : 050-9009166.
השירות החדש יהווה אפיק נוסף לתקשורת קלה, מהירה ונוחה עם לקוחות החברה, בהמשך לשדרוגים הדיגיטליים שנעשו בחברה בשנה האחרונה. בנוסף, הפונים יוכלו לקבל פרטים נוספים דרך השירות, בהם: כתובות, טלפונים ושעות פתיחה וסגירה. כמו כן, יינתן מענה אוטומטי לשאלות שכיחות במטרה לחסוך זמן המתנה יקר.
כבר היום לקוחות החברה יכולים לקבל מענה לפניותיהם במגוון רחב של ערוצים דיגיטליים, בהם: צ'אט עם נציג שירות לקוחות ומסנג'ר בפייסבוק, בהודעת SMS ובאמצעות מייל ייעודי. בנוסף, קיים נתב ויזואלי חכם במסכי נגיעה (מופעל עם ההתקשרות למוקד). כל השירותים זמינים באתר פלאפון במובייל ובאפליקציית פלאפון.
דגנית קרמר, סמנכ"לית חטיבת לקוחות פרטיים: "פלאפון עושה צעד נוסף בשיפור הקשר עם לקוחותיה ומתן מענה נגיש ואיכותי עוד יותר. השירות החדש יאפשר ללקוחות לקבל מידע בצורה מהירה ונוחה יותר דרך מכשיר הסלולר שלהם. המהלך הזה הוא חלק מהתפישה בפלאפון כי חדשנות דיגיטלית היא חלק מהותי מחוויית הלקוח שלנו".
מאמרים נוספים בנושא קשרי לקוחות ושירות לקוחות
-
28/12/2020מנכ"ל אקטיב טרייל, נאור מן, מסכם שנה עם 5 דברים שעסקים באונליין חייבים לעשות קרא עוד
-
23/11/2020מכתב הוא הגרעין המרכזי של הדיוור. תחשבו על מכתב אהבה. כמה עוצמה ורגשות אפשר להעביר במילים חמות. מכתב שיווקי שכתוב נכון יכול להשיג אפקט דומה קרא עוד
-
2/10/2020גם בתקופת הסגר ארגונים מכל המגזרים חווים "פיק" בפעילות, ורבים אינם מוכנים לכך. אך אפשר גם אחרת - לימר ברזילי מסבירה. קרא עוד
-
25/06/2020במציאות הקיימת, חברות נדרשות לנקוט גישה המבוססת יותר על אמפטיה ושותפות עם הלקוח ופחות ראייה כלכלית גרידא מה שאומר אפילו פתיחה מחודשת של הסכמים שנחתמו בעבר והתאמתם למצב קרא עוד
-
2/04/2020מחקרים מראים שלקוח צריך להיחשף לעסק שלך 3 פעמים לפחות כדי לרכוש. יצירת תוכן בתקופת הקורונה מאפשרת לעסק שלך לעלות לשלב הבא ביחסים עם לקוחות. קרא עוד
-
13/12/2019מהירות תגובה ללקוח נובעת מגורמים רבים שבאופן מסורתי נכנס לעולם התפעול, ולאו דווקא השיווק. אך ייתכן שאחרי שתקראו את המאמר תחשבו על הכנסת מדד שיווקי חדש לפעילות שלכם. קרא עוד
-
13/06/2019הלקוח שלכם יבחר בארגון שמכיר אותו, שלא מנסה למכור לו דברים שהוא לא צריך, ושיודע להתאים בזמן אמת את המוצר שהוא מחפש. ולא חייבים את ליאורד סושרד כדי להשיג זאת. קרא עוד
-
13/02/2018אמזון מצעידה את העולם לכיוון מסחר אלקטרוני לחלוטין, אבל כשיש החלטות גדולות על הפרק אנחנו נעדיף לדבר עם בן אדם. קרא עוד
-
24/10/2017הייתם מצפים שדורי שבת יצא נגד החוק החדש שמקדם שר הכלכלה, אבל את נקודת המבט שלו כדאי לכל איש שיווק לקרוא ולהפנים קרא עוד
-
3/10/2017תחום שירות הלקוחות התפתח מאוד בשנים האחרונות. עודד שפירא מציג את הציפיות משירות לקוחות שיעמוד בציפיות של הלקוח החדש. קרא עוד