חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

תדיראן מוצרי צריכה יוצרת שפה תקשורתית ומנסה להעביר מסר אחר בשוק פתרונות המיזוג

בחרה להבליט כקונספט מוביל את ההרגשה הבסיסית האישית שהמזגן מעניק לנו...הקמפיין התדמיתי כולל סרט הומוריסטי בהיקף השקעה של מיליון$ שסיסמתו : "כשהחום עולה לראש... אל תשתגע, קח תדיראן קרייר...". בנוסף משיקה פעילות קד"מ רחבת היקף. הקמפיין  באמצעות פרסום אריאלי פובליסיס  וחברת טופ מדיה  יימשך כחודש ימים ויעלה בכל אמצעי המדיה.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד