חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

מומה קיבל את תקציב סדרת הטלוויזיה לילדים "vipo הכלב המעופף"

מומה קיבל את תקציב סדרת הטלוויזיה לילדים "vipo הכלב המעופף" (הגדל)

משרד הפרסום מומה, המתמחה בהחדרת ובהעצמת מותגים, קיבל את תקציב הפרסום של סדרת הטלוויזיה לילדים "vipo הכלב המעופף", בהיקף של כ-4 מיליון ₪.

 

במותג ויפו הכלב המעופף הושקע עד כה למעלה מ-10 מיליון יורו. הסדרה משודרת בלמעלה מ-100 מדינות ברחבי העולם, בניהם: גרמניה, איטליה, ספרד, פולין ופורטוגל. עד כה תורגמה הסדרה ל-25 שפות ובמקביל לשידורה בטלוויזיה היא מופצת בעולם בקלטות וידאו, ספרים וחוברות.

 

בכוונת משרד הפרסום מומה לקדם  את המותג ויפו הכלב המועפף בקמפיין רחב היקף שישלב טלוויזיה, רדיו, עיתונות, קד"מ ופעילויות נוספות.  

 

בימים הקרובים יקיים משרד הפרסום מומה אירוע השקה מיוחד למותג ויפו הכלב המעופף המיועד לזכיינים נבחרים. במסגרת המהלך יוצגו מגוון רחב של מוצרי מוצרים חזרה לבית הספר ומרצ'נדייס עם דמותו של ויפו, כאשר בתקופה הקרובה ימכרו זכיינות לשימוש במותג ויפו עם למעלה מ-200 מוצרים שונים המשלבים כ-50 דמויות  מהסדרה.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד