חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

הפרסומת הזוכה ב-"1 בחודש" באפריל 2009: רשות המים - חייבים להציל את הכינרת

הפרסומת הזוכה ב-"1 בחודש" באפריל 2009: רשות המים - חייבים להציל את הכינרת (הגדל)

לפי הניתוח של מכון המחקר "מותגים", הפרסומת הזוכה ב-"1 בחודש" לחודש אפריל 2009  במשאל שעורך אתר OTOT בין חברי איגוד השיווק הישראלי, היא: "רשות המים – חייבים להציל את הכינרת" של לשכת הפרסום הממשלתית. הפרסומת זכתה ב-45 נקודות – 15% עבור תרומה למותג ו-15% עבור קריאטיביות.

 

במקום השני: "פלאפון חו"ל – שני צבאות מקרבים בין יבשות" של פרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY, עם 40  נקודות – 9% עבור תרומה למותג ו- 22% עבור קריאטיביות.

  

במקום השלישי: "מכבי שירותי בריאות – ילד מציע נישואין" של פרסום באומן בר ריבנאי S&S,  עם  38  נקודות – 17% עבור תרומה למותג ו-4% עבור קריאטיביות.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד