חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

ClickWise זכתה ב-4 תקציבים חדשים

חברת ClickWise (קליק וייז) המתמחה בפרסום ושיווק חברות במנועי חיפוש, מדווחת על עליה חדה בתקציבי הפרסום במנועי חיפוש. החברה זכתה החודש בתקציבי קבוצת שטראוס, לקסוס, מכון היצוא, מג'יק תוכנה, קבוצת ייזום הנדל"ן אלה ועוד בהיקף של כ-5  מיליוני שקלים.

 

במסגרת פעילות החברה מתבצע פרסום וקידום במנועי חיפוש, קידום לתוצאות האורגניות הכולל הוספת תוכן, יצירת קישורים (לינקים) ועוד ניתוח תנועת האתר. במקביל מבצעת החברה פעילות של ניהול לידים בקישורים ממומנים המאפשרים תשלום פר כניסה לאתר או פר ליד.

 

לדברי רון פיק מנכ"ל משותף בחברה, בשנה האחרונה חלה צמיחה חדה בהיקפי הפרסום של חברות במנועי חיפוש, כאשר גוגל  מהווה כיותר מ-90% מהיקף הפעילות במנועי חיפוש בישראל.  לדבריו, יכולת המדידה והבקרה של מנועי החיפוש מאפשרת למפרסם פניה ממוקדת ויכולת לדעת בדיוק מהי עלות הבאת כל מבקר, ליד או מכירה לאתר האינטרנט.

 

בארה"ב היקף הפרסום במנועי חיפוש עולה על B10$ השנה לומרות המשבר הכלכלי, וגם היקף השימוש של גוגל עולה על 70% מכלל נפח החיפושים.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד