חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

מותג טיפוח השיער "הרבל אסנס" יהיה נותן החסות מרכזי של כוכב נולד 7

מותג טיפוח השיער "הרבל אסנס" יהיה נותן החסות מרכזי של כוכב נולד 7 (הגדל)

הסכם לשיתוף פעולה שיווקי נרחב נחתם בין "כוכב נולד" לבין מותג טיפוח השיער הבינ"ל "הרבל אסנס" במסגרתו יהיה "הרבל אסנס" נותן חסות מרכזי לעונה החדשה של כוכב נולד. .

 

"הרבל אסנס" ילווה את העונה החדשה של התכנית, משלב תכניות האולפן שיחל ב28 ביוני ועד הגמר הגדול שיתקיים העונה, לראשונה, בסוף אוגוסט באילת.

הגמר של כוכב נולד, יהווה גם את שיאו של שיתוף הפעולה השיווקי בין הרבל אסנס וקשת כאשר, לראשונה, הקהל בגמר כוכב נולד יהיה מורכב מצרכני "הרבל אסנס", אשר השתתפו במבצע המשותף המיוחד של סדרת מוצרי "הרבל אסנס" וכוכב נולד.

 

יש לציין כי העונה ה-6 של "כוכב נולד" סיפקה את ממוצע הרייטינג הגבוה ביותר – 27.3%, כש-690 אלף צופים בממוצע הצטרפו כל שבוע לצביקה הדר ולכוכבים הנולדים.

 1.5 מיליון איש נחשפו לאירוע הגמר עם ממוצע של 33.9% ממשקי בית וכמיליון צופים. העונה ה-6 סיפקה גם את שיא הרייטינג הנצפה ביותר אי פעם בתולדות "כוכב נולד", ברגע שישראל בראון נולד ככוכב צפו בו 1,191,000 צופים, עם רייטינג של 39.7% במשקי הבית.

 

לאורך כל עונת השידורים של כוכב נולד ילווה "הרבל אסנס" בשורה של פעילויות שיווקיות ייחודיות בתוך התכניות, באתר האינטרנט של כוכב נולד ובפעילויות מכר ופעילויות שיווק חוויתי בחנויות ברחבי הארץ.

 

גבי סוסנוביץ', מנהל קטגוריית טיפוח השיער בפרוקטר אנד גמבל, מסר כי: "אנו גאים לשתף פעולה עם כוכב נולד ולייצר נקודות מגע חדשניות עם קהל הצרכנים שלנו. הרבל אסנס ימשיך להעניק חווית חפיפה מענגת ותוצאות נהדרות לשיער, אך הקיץ הזה גם יעניק חוויות חדשות לצרכנים כמו לקחת חלק בגמר כוכב נולד באילת."

 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד