חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

CannesZions.com: אתר חדש לקידום ענף הפרסום והשיווק הישראלי בחו"ל

CannesZions.com: אתר חדש לקידום ענף הפרסום והשיווק הישראלי בחו"ל (הגדל)

אתר קאנס זיונס (CannesZions.com) הוא מיזם חדש שהושק במטרה לקדם את ענף הפרסום והשיווק הישראלי בעולם. המיזם של סוכנות הקריאייטיב "Mizbala", הוא נגזרת ציונית לאתר של פסטיבל הפרסום העולמי בקאן – CannesLions.

 

בישראל יש המון מוחות פרסומיים-יצירתיים שמולידים חלק מהקמפיינים הפרסומיים הטובים בעולם. אך כמטע כמו בכל התחומים, עיניי העולם נשואות כלפי הענף המקביל האמריקאי או האירופאי. ובתחתית הסדר הכרונולוגי מגיעה תשומת הלב הפחותה מהעולם לפרסומות בישראל.

 

לדברי דורי בן ישראל, מנכ"ל משותף של סוכנות Mizbala, אתר CannesZions הוקם במטרה לקדם את מעמדו של ענף הפרסום והשיווק הישראלי בעולם. על ידי העצמת החשיפה לעבודות מהארץ, בפני הקהל המקצועי ברחבי העולם. האתר מציג עבודות פרסומיות ישראליות אשר תורגמו לאנגלית. במקביל לענף הפרסום, האתר יתעדכן על בסיס יומי ויקדם את העבודות המתורגמות גם דרך נקודות מפגש במדיה החברתית הגלובלית כמו פייסבוק, טוויטר, דלישס ויו טיוב.

 

בן ישראל מוסיף, שהרעיון להקמת האתר הישראלי נולד דרך המועמדות של Mizbala בפסטיבל קאן. בחודשים האחרונים היינו בקשר עם אנשי פרסום בחו"ל ושמנו לב לחוסר המודעות של הנעשה בארץ, כשבצד השני אנו מעודכנים במה שקורה אצלם. במסגרת הפסטיבל רקמנו קשרים חברתיים עם מאות פרסומאים ובלוגרים מובילים בעולם. בזכות אותם קשרים, כיום יש לנו את הכלים ואת היכולת להפיץ פרויקטים ישראלים לאלפי בלוגים מובילים מהעולם. החשיפה בבלוגים מעדכנת קהל יעד ממוקד של למעלה ממיליון גולשים, המתעניינים בתחום הפרסום והשיווק.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד