CannesZions.com: אתר חדש לקידום ענף הפרסום והשיווק הישראלי בחו"ל
אתר קאנס זיונס (CannesZions.com) הוא מיזם חדש שהושק במטרה לקדם את ענף הפרסום והשיווק הישראלי בעולם. המיזם של סוכנות הקריאייטיב "Mizbala", הוא נגזרת ציונית לאתר של פסטיבל הפרסום העולמי בקאן – CannesLions.
בישראל יש המון מוחות פרסומיים-יצירתיים שמולידים חלק מהקמפיינים הפרסומיים הטובים בעולם. אך כמטע כמו בכל התחומים, עיניי העולם נשואות כלפי הענף המקביל האמריקאי או האירופאי. ובתחתית הסדר הכרונולוגי מגיעה תשומת הלב הפחותה מהעולם לפרסומות בישראל.
לדברי דורי בן ישראל, מנכ"ל משותף של סוכנות Mizbala, אתר CannesZions הוקם במטרה לקדם את מעמדו של ענף הפרסום והשיווק הישראלי בעולם. על ידי העצמת החשיפה לעבודות מהארץ, בפני הקהל המקצועי ברחבי העולם. האתר מציג עבודות פרסומיות ישראליות אשר תורגמו לאנגלית. במקביל לענף הפרסום, האתר יתעדכן על בסיס יומי ויקדם את העבודות המתורגמות גם דרך נקודות מפגש במדיה החברתית הגלובלית כמו פייסבוק, טוויטר, דלישס ויו טיוב.
בן ישראל מוסיף, שהרעיון להקמת האתר הישראלי נולד דרך המועמדות של Mizbala בפסטיבל קאן. בחודשים האחרונים היינו בקשר עם אנשי פרסום בחו"ל ושמנו לב לחוסר המודעות של הנעשה בארץ, כשבצד השני אנו מעודכנים במה שקורה אצלם. במסגרת הפסטיבל רקמנו קשרים חברתיים עם מאות פרסומאים ובלוגרים מובילים בעולם. בזכות אותם קשרים, כיום יש לנו את הכלים ואת היכולת להפיץ פרויקטים ישראלים לאלפי בלוגים מובילים מהעולם. החשיפה בבלוגים מעדכנת קהל יעד ממוקד של למעלה ממיליון גולשים, המתעניינים בתחום הפרסום והשיווק.
כתבות נוספות
-
2/08/2022איש הטלוויזיה, הרדיו והתיאטרון, דליק ווליניץ, חתם עם רשת "שטיינר מכשירי שמיעה" – סונובה ישראל להמשך הובלת הקמפיינים הפרסומיים של החברה למשך שנה נוספת. קרא עוד
-
20/07/2022מטרת הקמפיין היא העלאת המודעות לשדרוג הנעל האיקונית CLUB C- DOUBLE GEO קרא עוד
-
5/07/2022יעל ארד, יו"ר הועד האולימפי בישראל אמרה: "אני רואה בחיבור עם קבוצת שופרסל ממשחקי טוקיו לפריז עוגן חשוב מאוד ליכולת שלנו לתרגם את החלום האולימפי להצלחות בזירה הבינלאומית. קרא עוד
-
4/07/2022הסרטון החדש מספר על שני בני זוג המחליטים לפלפל ערב אחד את הזוגיות שלהם ו"מתפרצים" אל אולם התצוגה המרשים של "ניסו רהיטים", קרא עוד
-
23/06/2022הקמפיין תחת הסלוגן "מראות את זה כמו שזה". קרא עוד
-
19/06/2022הזמר הקליט לטובת הקמפיין גם שיר חדש, בהלחנת המעבד והמפיק המוזיקלי הבכיר שמוליק נויפלד קרא עוד
-
16/06/2022לנובו הקימה קהילה באמצעות פעילות שלוקחת השראה מעולמות ה-NFT ואלמנטים תחרותיים ומשחקיים מעולם הגיימינג קרא עוד
-
16/06/2022רשת סקארה מתכננת במהלך החודש הקרוב לעלות בקמפיין רחב וייחודי סביב הקליפ "מי זאת" קרא עוד
-
14/06/2022בהשקת פיתוח ועיצוב קולקציית FARMES הושקו כ- 250,000 ₪. קרא עוד