חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

SAMSUNG תעניק חסות בוועידה השנתית של ענף הקניונים ורשתות המסחר בישראל

קבוצת חיון, נציגת SAMSUNG בישראל, תעניק חסות בוועידה השנתית הרביעית של ענף הקניונים ורשתות המסחר בישראל. כחלק מהפעילות יוקם ביתן SAMSUNG עם מסך וידאו דיגיטלי בגודל 46". המסכים,  שיעמדו במרכז הביתן, יחליפו ויעדכנו תכנים ומסרים שיווקיים-פרסומיים.

מסכי ה- LFD שמתאימים במיוחד לקניונים ומרכזי קניות, מאפשרים למנהלי שיווק ומכירות, בכל הסקטורים לשלוט ולהציג תוכן שיווקי ופרסומי על מספר גדול של מסכים בו זמנית. זאת, תוך עיצוב מסכי הפרסום בכל אופן שמתאים ומתחשק גם בזוית אנכית, גם כחלק מקיר וידיאו גדול ומגוון, גם במסך אחד עצמאי.


בנוסף, תינתן הרצאה אודות קטגוריית ה-
LFDשל SAMSUNG על ידי בוקי חיון, מנהל פיתוח עסקי בקבוצת חיון ודוד חנונו – מנהל מחלקת המסכים המקצועיים . בהרצאה ידובר על הטכנולוגיה המנצחת והשימושים הרבים שיש במסכי ה- LFD המובילים בעולם בתחום המדיה הדיגיטלית הפרסומית.

 

הוועידה השנתית הרביעית של ענף הקניונים ורשתות המסחר בישראל תיפתח באילת ב-17 לנובמבר 09, במלון הנסיכה, אילת, בהשתתפות כ-400 בכירי ענף הקניונים ועולם הקמעונאות בישראל.

הוועידה, פרי יוזמתו של דדי ריזל, המכהן זה מספר שנים כמנכ"ל קניון גן העיר בתל אביב ומשמש גם כיו"ר הוועידה, תכלול 11 מושבים מקצועיים שיעסקו בין היתר בנושאי: שיווק, פרסום, ניהול, שירות לקוחות, הרפורמה במערך האבטחה, לוחמה פסיכולוגית ועוד.

 

את קטגוריית Large Format Display (LFD), שהפכה לדבר החם בעולם הפרסום הדיגיטלי החלה SAMSUNG לשווק בשנה האחרונה. מדובר בסדרת מסכים בעלת יתרונות מוכחים על פני מסכי הפלזמה הסטנדרטיים. אם מסך פלזמה סטנדרטי, שמשמש היום במרבית הארגונים כמסך תצוגה להנעמת זמן הלקוחות בשידורי מוסיקה וסרטוני תדמית, יחזיק מעמד בממוצע 13,000 שעות, הרי שמסך ייעודי מסדרת LFD יאפשר זמן תצוגה ממושך הרבה יותר– 60,000 שעות, גם אם יפעל ברציפות ללא כיבוי.

 

אנשי פרסום ושיווק מכירים את הבעיה שבפרסום "הנקטע" בשל זווית הצפייה. במסכים אלה, ישנה זווית לצפייה מקסימאלית של 178 מעלות ובכל זווית שבה ממוקם המסך. אם הקמפיין ייראה טוב יותר במצב אנכי הפיכת המסך פשוטה ושינוי התמונה מתבצע מיידית. יש במסך איזון מושלם בין הניגודיות (1:10.000) לבהירות (700cd/m2), שמקנה הצגת שידור מושלם, גם בשטחים מוארים במיוחד.

 

בנוסף לכל יתרונותיו קיר הוידאו הוא קל ופשוט להרכבה- קיר וידאו של 16 מסכים ניתן לבנות תוך חצי שעה בלבד.

 

מסכי LFD של SAMSUNG נמכרים בגדלים: 40", 46", 57", 70" ו-82". בכל המסכים רשת פנימית ושימוש בפונקצית ה-MDC (Multi-Display Control) לשליטה בתצוגה ובהגדרות המסך ממחשב אחד. לוחות תצוגה ייחודים המאפשרים הורדת טמפרטורה ויכולת עבודה רציפה, ללא עמעום התאורה שמופיע במסכים שאינם מיועדים לשימוש זה לאחר שעות עבודה ארוכות. ניתן לשלב בתצורת video wall, תוך אפשרות ליצירת צורות תצוגה שונות עד לגודל של 410". לכל מסך קיים מחשב פנימי. במסכים ניתן למצוא שילוב טכנולוגיית DNIe) PRO) Digital Natural Life engine לתמונה חיה וחדה בממדים אלה, רזולוציית HD מלאה של 1920x1080, יחס ניגודיות דינאמי של 1:10.000, מהירות תגובה של 8ms, התקנה מודולארית, עצמאית ומהירה.

דדי ריזל, יו"ר הוועידה, מסר כי: "ענף הקניונים ורשתות המסחר הינו אחד הענפים המרכזיים המניעים את כלכלת ישראל. הוועידה היא הצומת המרכזי ואולי גם היחיד בו נפגשים ראשיו ומנהליו הבכירים של הענף לשלושה ימים אינטנסיביים ומאתגרים. אנו שמחים על כך שSAMSUNG  בחרה להשתתף בועידה ולהיות חלק מנותני החסויות בה. הפרסום הדיגיטלי צובר תאוצה בענף הקניונים ולSAMSUNG שמביאה את מיטב הטכנולוגיה הפרסומית חלק עיקרי וחשוב בהתפתחות זו"

 

ארמו דריהם, סמנכ"ל שיווק ומכירות בקבוצת חיון מסר: SAMSUNG" מבינה את חשיבות המדיה הפרסומית בקניונים ובמרכזי הקניות ומציעה את הפיתרון הטכנולוגי שהוכח בארץ ובחו"ל כפיתרון האפקטיבי ביותר עבורם. קבוצת חיון תציג בועידה את הטכנולוגיה המשוכללת ביותר של SAMSUNG ותחיש לראשי הענף את היתרונות העצומים של ה- LFD על פני אמצעי מדיה פרסומיים אחרים".

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד