חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

תקציב הפרסום של גיבור סברינה עובר לבאומן בר ריבנאי

חברת גיבור סברינה הודיעה היום כי תקציב הפרסום של החברה, ובכלל זה מותגיה השונים, יטופל באמצעות קבוצת הפרסום באומן בר ריבנאי. היקף הפרסום של גיבור סברינה בשנת 2010 יעמוד על כ- 4 מיליון ₪.

 

בחמש השנים האחרונות טופל תקציב הפרסום של גיבור סברינה באמצעות משרד הפרסום אליקים הרמן נהרדע. המעבר לבאומן בר ריבנאי הינו כחלק ממהלך רחב של בניית אסטרטגיה פרסומית חדשה לחברה, מיתוג החברה מחדש ורענון הפעילות השיווקית שלה לקראת עונת הקיץ הקרובה ושנת 2010 בכללה.

 

באומן בר ריבנאי יטפלו בפעילות הפרסומית והתקשורתית השוטפת של החברה, וכחלק מכך בפעילות הפרסום למותגיה השונים ובהם FIX, CAN CAN, CACHAREL, SABRINA,FIX ON U , רשת החנויות לודז'יה רוטקס ועוד.

 

לדברי שמחה קינן, מנכ"ל גיבור סברינה: "גיבור סברינה הינה מהשחקניות המובילות את תחומי ההלבשה התחתונה ולבוש הפנאי בישראל. המעבר לבאומן בר ריבנאי הינו צעד רב משמעות מבחינתנו אשר אמור לתת ביטוי לשורה של מהלכים שיווקיים אסטרטגיים המתוכננים בחברה לשנה הקרובה. אנו שמחים על הבחירה ומצפים לבאות. במקביל, אנו מודים לאליקים הרמן נהרדע על תקופה ארוכה של עבודה משותפת ופוריה".

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד