חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

Adweek בחר ב-JWT כסוכנות הפרסום של שנת 2009

המגזין היוקרתי לענף הפרסום, Adweek, בחר ב-JWT כסוכנות הפרסום הגלובלית של שנת 2009. זוהי הזכייה הראשונה של JWT בתואר זה, וזכייה ראשונה של סוכנות פרסום בקבוצת WPP. התואר הוענק ל-JWT על רקע גידול בהכנסותיה, בין היתר בזכות שלושה תקציבי מיקרוסופט גדולים שהצטרפו לשורותיה ועל רקע הקריאייטיב החדשני שמאפיין את הסוכנות. שנת 2009 היתה שנה מעולה עבור JWT ברחבי העולם שרשמה הכנסות של 2.1 מיליארד דולר.

 

מיקרוסופט העניקה ל JWT את תקציב Bing המוערך ב – 75 מיליון דולר, לפני שנסתיימה השנה נוספו ל JWT עוד שני תקציבים של מיקרוסופט. לקוחות נוספים כמו נסטלה, Shell, Bayer, Schick ו T.Rowe Price, Johnson & Johnson   הרחיבו את קשריהם עם JWT והגדילו את תקציבי הפרסום שלהם.

 

 בחזית הקריאטיב, ב 2009 זכתה JWT שנה שניה ברציפות ב – Grand Prix בקאן בקטגורית המדיה עבור הקמפיין של Kit Kat  נסטלה ושירות מערכת הדואר היפנית.

 

"זה כבוד גדול לקבל את ההערכה כסוכנות הפרסום המובילה בעולם", אומר בוב ג'פרי, מנכ"ל JWT העולמית. "שנת 2009 היתה שנה ייחודית עבורנו – שנה בה התגברנו על המשבר הכלכלי והצלחנו לפרוץ קדימה הן בגיוס לקוחות חדשים והן בשבירת שיאים בקריאייטיב חדשני. אני מודה לצוותי JWT ברחבי העולם שיחד כצוות מגובש הביאו לנו את ההכרה העולמית הנוכחית". ג'פרי מייחס חלק מההצלחה והיכולות הקריאטיביות של העסק בגיוס מנהיגים מסוכניות קטנות יותר שהקריאטיביות מורגשת שם ביתר שאת.

 

יורם דמבינסקי, מנכ"ל JWT ישראל, מוסיף: "JWT היא סוכנות גלובלית אמיתית. הפעילויות בישראל ובעולם מסונכרנות יחד תחת תפישת העולם של JWT. אני גאה מאוד בהישג הנוכחי ושמח שיכולנו לקחת חלק בהצעדת JWT קדימה".

 

הזכייה בקאן ובפרסים נוספים מדגימים היטב את הקריאייטיביות הפורצת של JWT ושבירת הסטנדרטים הקיימים. הם גם מדגימים הצלחה אל מחוץ לגבולות של הפרסום המסורתי. יותר משליש מה26 זכיות של JWT ב - Lions Cannes בשנה שעברה הגיעו מקטגורית העיצוב, המוצר החדש הטוב ביותר, מדיה, cyber, Promotions ובימוי.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד