חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

ג'יימס בונד עם שפם בפרויקט סיום של הבצפר

סטודנטים במסלול הפקת פרסומות של 'הבצפר' הפיקו סרטון פרסומת ייחודי עבור חברת הערק "אל נמרוד" במסגרת שיתוף פעולה בין הגופים. הסרטון הוא חלק מקמפיין משלים שיעלה ברשת לקידום המוצר.

בסיום כל קורס מקבלים הסטודנטים במסלול הזדמנות לעבוד על פרויקט מול לקוח אמיתי בו הם נמדדים על כל שלבי ההפקה. הכיתה מחולקת לקבוצות מפיקים, אליהן מצרפים במאי/ת מצטיין מהחוג לקולנוע של אוניברסיטת ת"א לתהליך הפרה פרודקשיין, הצילומים והפוסט.

השנה במסגרת פרויקט הגמר יזמו והפיקו תלמידי המסלול סרט ויראלי למותג הערק "אל נמרוד", בהשראת קמפיין המותג "ארץ קטנה עם שפם".

התסריט נכתב ע"י בוגרי מסלול הקופירייטינג של 'הבצפר' תחת קונספט הקמפיין של החברה "מחפשים פרזנטור לקמפיין ערק אל נמרוד". הסרטון בהשראת סרטי ג'יימס בונד הוא אינטראקטיבי ומאפשר לגולש לבחור מתוך שלוש אפשרויות מיהו 'האיש עם השפם האמיתי', כאשר בכל בחירה צפוי סיום אחר.

ורד בטש מנכ"ל 'הבצפר' ומנהלת מסלול ההפקה: "השנה החלטנו לקחת את המדיום האינטרנטי ולבנות משהו חדש ואינטראקטיבי, עלילה רחבת יריעה המפתיעה את הגולש בכל פעם מחדש. הסרטונים ברשת מהווים קרקע נפלאה לביטוי קריאטיביות, ללא הגבלת הצנזור או הלקוח בשונה מפרסומת בטלוויזיה"

 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד